Telecom News - חשיפה: שחקן נוסף בתחום שירותי הטלוויזיה על האינטרנט: Fastbox מ- Fast

חשיפה: שחקן נוסף בתחום שירותי הטלוויזיה על האינטרנט: Fastbox מ- Fast

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> חשיפה: שחקן נוסף בתחום שירותי הטלוויזיה על האינטרנט: Fastbox מ- Fast
חשיפה: חברת האינטרנט (ISP) הקטנה Fast, שהפתיעה את "השוק הסיטונאי" בשבוע שעבר בהצעה אטרקטיבית מאוד על תשתית הוט, מפתיעה שוב בכניסה קרובה שלה לתחום שידורי הטלוויזיה על רשת הפס הרחב (OTT), בשירות בשם Fastbox. זאת, ללא עלות נוספת, מעבר לעלות הרכישה החד-פעמית של ה-Fastbox.
מאת: אבי וייס, 1.3.15, 10:20אייל תמיר

אייל תמיר, (בתמונה), מנכ"ל פאסט, הוא העומד מאחורי המהפכה הבאה שלו: פאסט נכנסת ובקרוב מאוד לתחום הטלוויזיה בשירות בשם: FASTBOX.

FAST טלטלה את השוק בשבוע החולף, כשיצאה ראשונה עם חבילות משולבות על גבי תשתית הוט (בעקבות מהפכת "השוק הסיטונאי", שיצאה לפועל ביוזמת משרד התקשורת), חבילות שתספקנה לאזרחים פתרון אחיד עבור האינטרנט שלהם: ספק+תשתית אצל ספק אחד.

את השירות המלא FAST נותנת ללקוחותיה והם לא נדרשים לדבר עם הוט יותר.
המחירון של פאסט:
תשתית + ספק במהירות 12\1 מגה ב-70 ש"ח לחודש.
תשתית + ספק במהירות 30\1.5 מגה ב-80 ש"ח לחודש.
תשתית + ספק במהירות 100\2 מגה ב-90 ש"ח לחודש.

בימים אלו פאסט מעבירה תקינה במשרד התקנים את המוצר החדש שלה: FASTBOX. מדובר בנתב מתקדם, שיחליף את הציוד הקיים, שקיבלו לקוחות הוט מחברת הוט. מחיר הנתב טרם פורסם אך מחירו יהיה זול בהשוואה לכל מוצר אחר בשוק. 

אייל תמיר: "ה-FASTBOX מהווה מהפכה צרכנית לאזרחים. בפעם הראשונה, מי שרוכש FASTBOX, יקבל גם סטרימר מתקדם, שיאפשר לצפות בתכנים מהאינטרנט ומהיוטיוב על גבי הטלוויזיה. קופסת ה-FASTBOX מאפשרת חיבור, שיחליף את מודם הכבלים, ישמש כראוטר אלחוטי, ויותר מזה, מכילה סטרימר לטלוויזיה התומך גם בשידורי "עידן פלוס".

FAST ממליצה על חבילה מינימלית של 30\1.5 מגה למשתמשי הטלוויזיה. העלות החודשית כוללת: תשתית אינטרנט (מבוססת הוט) ספק אינטרנט FAST וטלוויזיה, כל זה במחיר של 80 ש"ח בלבד לחודש.

מי שרוכש את ה-FASTBOX יקבל בעצם מוצר מושלם, שייתן פתרון לשידורי טלוויזיה "עידן+", ובנוסף יחלק את האינטרנט בבית לכל מכשרי הקצה הניידים והנייחים, באמצעות אפליקציות סלולר מתאימות.

אייל תמיר: "את ה-FASTBOX אנו מוכרים עם אנטנה מתאימה, שתאפשר את קליטת ערוצי "עידן+". כמו כן המכשיר מגיע עם שלט אלחוטי קל לתפעול, שיאפשר מקסימום נוחיות לצופים בטלוויזיה בסלון. ה-FASTBOX ייתן למשפחה פתרון כולל לאינטרנט ולטלוויזיה בהשקעה חד פעמית. לא ייגבה תשלום בעבור הטלוויזיה. FAST מכינה סרטוני הדרכה למי שרוצה לראות גם טלוויזיה, אך מדגישה בשלב זה, שלא תתן תמיכה לשידורי הטלוויזיה, אלא אך ורק לשירותי ספק האינטרנט ותשתית האינטרנט אצל הלקוח.

מהיום, תמורת החל מ-70 ש"ח בחודש בעבור ספק +תשתית, על גבי תשתית הוט, מקבלים בחינם גם אופציה לראות שידורי "עידן פלוס" בטלוויזיה, ותכני וידאו וטלוויזיה מהאינטרנט. FAST גאה להוביל מהפכה צרכנית בשוק הישראלי.

בימים אלה אנו שוקדים על פיתוח FASTBOX2, שיציע בנוסף לכל מה שנאמר לעיל, גם שירותי טלפוניה קווית, בהתאם לפתיחת שוק הטלפוני הקווי תחת השוק הסיטונאי, שאמור להתחיל ב-17 למאי 2015. בקרוב נפרסם גם את מחירי השירות המשולב עם הטלפוניה, מה שיהווה מהפכה צרכנית מלאה בשוק הקווי".
 
לוגו פאסט



 
 
Bookmark and Share