Telecom News - וויזקום תקשורת רוכשת את 3אקסס מערכות טלקום העוסקת בטלפוניה עסקית

וויזקום תקשורת רוכשת את 3אקסס מערכות טלקום העוסקת בטלפוניה עסקית

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> וויזקום תקשורת רוכשת את 3אקסס מערכות טלקום העוסקת בטלפוניה עסקית
חברת שירותי הטלפוניה והתקשורת העסקית (לרבות פיתוח וייצור מרכזיות), וויזקום תקשורת, בניהולו של כורש אברהמי, מבצעת רכישה רביעית מאז שוויזקום תקשורת הוקמה ב-2006. כל פעילות 3אקסס על לקוחותיה תמוזג לתוך וויזקום.
מאת: אבי וייס, 1.3.15,14:10כורש אברהמי

חשיפה: חברת וויזקום תקשורת מחזקת את מיצובה ומעמדה בשוק הטלפוניה והתקשורת העסקית ("תקשורת אחודה - UC) ומבצעת רכישה רביעית מאז הוקמה ב-2006. הרכישה הראשונה ממש אחרי ההקמה הייתה של קו מוצרי "כוכב" של טלרד, ב-2010 רכשה החברה את "גג תקשורת" ובמחצית 2014 וויזקום רכשה את "גיל אינטרנשיונל מערכות". כעת מתבצעת הרכישה הרביעית, של 3אקסס מכפר סבא. 

כורש אברהמי, (בתמונה), מנכ"ל וויזקום תקשורת (WiseCom): "אנו שמחים להביא לידיעת הלקוחות, שבמהלך חודש פברואר הושלם מיזוג הפעילות של 3אקסס מערכות טלקום עם פעילותה של וויזקום תקשורת.

מיזוג זה נועד לאחד כוחות כדי לשדרג את איכות השירות, שאנו מעניקים לארגונים ולעסקים, ולהרחיב את סל המוצרים והשירותים, שיוצע מעתה ללקוחות על ידינו.

וויזקום נמצאת בחזית הטכנולוגיה ומספקת לארגונים פתרונות תקשורת מתקדמים המותאמים לקצב המהיר של הטכנולוגיה באלף השלישי. כחלק מהליך המיזוג, נקלטו עובדיה של חברת 3אקסס בחברת וויזקום תקשורת וימשיכו להעניק ללקוחות טיפול ושירות כבימים ימימה. אין בליבנו ספק, שבמהלך זה טמונה בשורה של שדרוג ושיפור הקשר בכל הרמות בין הלקוחות ובין הפעילות הממוזגת.

וויזקום תקשורת מפעילה שירותי מוקד ומערך ארצי של טכנאי שטח, למתן שירותי תמיכה טכניים 24/7 בכפוף לחוזה ההתקשרות. אנו עומדים לרשות הלקוחות לכל שאלה או הבהרה שתידרש".
Wisecom
הסכם מיזוג



 
 
Bookmark and Share