Telecom News - Linkury הישראלית עולה לענן Microsoft Azure

Linkury הישראלית עולה לענן Microsoft Azure

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> Linkury הישראלית עולה לענן Microsoft Azure
Linkury הישראלית עולה לענן Microsoft Azure
מאת: מערכת 1.3.15, 13:37    ביג דאטהTelecom News

החברה משתמשת בפלטפורמת הענן של מיקרוסופט כדי להגיע למיליוני משתמשים בעולם.

חברת  Linkuryמהרצליה עוסקת בפיתוח ושיווק מוצרים המאפשרים לחברות לשפר פעילות ברשת האינטרנט, כאשר הפתרון שלה מאפשר פריסה מהירה של שירותים במתכונת גמישה ומותאמת לצרכים משתנים. לאחר בדיקת מספר חלופות בחרה החברה בפלטפורמת הענן Microsoft Azure כתשתית לפעילותה.

עד כה כבר בנתה החברה תשתית על גבי Azure הכוללת כ-50 שירותי ענן, יותר מ-100 שרתים וירטואליים, עשרות אתרי אינטרנט וכן אשכולות של Apache Hadoop. החברה מפעילה בענן את שירות Azure HDInsight, פתרון Big Data המבוסס על הקוד פתוח Apache Hadoop, לקבלת ניתוח מיטבי של כמויות מידע. באמצעותו היא מעבדת כ-150 מיליון אירועי תעבורת אינטרנט בכל יום ומאחסנת למעלה מ-Terabyte נתונים מידי חודש ב-SQL Server.

בשלב הבא מעבדת המערכת מיליארדי רשומות משתמש ומעבירה את המידע הבלתי מובנה למערך ה-BI שלה המבצע ניתוח ע"י מספר כלי BI כולל Microsoft Excel. כך, יכולים האנליסטים שלה להציג דוחות BI על הנתונים המציגים מידע מפורט על משתמשי מערכת, כגון דפוסי שימוש או מיקום. באמצעות Apache Storm מקבלת החברה גם ניתוח של אתרי לקוחות בזמן אמת.

קובי אלדר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Linkury: Microsoft Azure" מספקת לנו פלטפורמה-כשירות ומאפשרת לנו לארח הרבה פלטפורמות טכנולוגיות. כך, שהצוות שלנו יכול להתמקד בחלק העסקי ולא בתשתיות IT".
 
אבי שטרית, מנהל פיתוח עסקי, מיקרוסופט ישראל: Linkury" היא חברת מוניטיזציה העושה שימוש ב-Microsoft Azure כדי לפנות למיליוני משתמשים בעולם. טכנולוגיית הענן שלנו משמשת כפלטפורמה לפעילות הגלובלית שלה ולשירותים שהיא מציעה".  

ענן



 
 
Bookmark and Share