Telecom News - מטי חיפה משיקה תוכנית מיוחדת ליזמות טכנולוגית

מטי חיפה משיקה תוכנית מיוחדת ליזמות טכנולוגית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מטי חיפה משיקה תוכנית מיוחדת ליזמות טכנולוגית
מטי חיפה משיקה תוכנית מיוחדת ליזמות טכנולוגית
מאת: מערכת Telecom News, 2.3.15, 00:40סטארטאפ

"מטי סטארטאפ" - תוכנית ייחודית לאיתור וליווי יזמים משלב הרעיון ועד האקזיט, מזמינה יזמים להצטרף לתוכנית.
 
מטי חיפה משיקה את "מטי סטארטאפ", תוכנית ייחודית לאיתור וליווי יזמים משלב הרעיון ועד האקזיט. במסגרת התוכנית יושקו 3 מסלולים המתאימים ליזמים שונים. ב- 12.3.15 יתקיים מפגש מקדים בו ניתן יהיה לשמוע את היזם אמיר הרדוף, ממקימי "מדיה מיינד", שב-2011 נמכרה לחברה אמריקאית בעסקה בשווי 517 מליון ₪, איך לוקחים רעיון טכנולוגי והופכים אותו להצלחה.
 
המפגש מתאים ליזמים, שיש להם רעיון וחלום להקים סטארטאפ. בין הנושאים, שיעלו במפגש: מה חשוב ברעיון מעולה ולא חשוב בכלל? המשקפיים הורודים של היזם ואיך להסיר אותם לתמיד? איך לפתח מוצרים שלקוחות רוצים? הכל (כמעט) אודות גיוס הכסף, "הפאונדרים" והקמת צוות מנצח ועוד.
 
התוכנית ליזמות, שמקימה מטי חיפה בצפון, מתעתדת להיות המרכז היחידי באזור ליזמים, שירצו לקבל הכל תחת קורת גג אחת. במסגרת התוכנית יוכלו יזמים לקבל: הכשרה מקצועית ותהליך ליווי, שילווה ע"י אמיר רווה מומחה בינלאומי להאצת מיזמים טכנולוגיים, מרכז עסקים ייעודי, שיוקם למען הסטארטאפים, שיוכלו לשבת בו, וקרן הלוואות של שותפות חיפה- בוסטון בתנאים מועדפים.
 
מסלול ההכשרה, שאותו יוביל אמיר רווה, יחד עם חברתו הבינלאומית emgi, כולל 3 מסלולים:
  • מסלול בסיסי להכרת יסודות היזמות הפתוח לכולם.
  • מסלול ליזמים שבסופו יוכלו להציג את הרעיון למשקיע.
  • מסלול תוכנית אקסלרציה מלאה ליזמים.
אתי אילן, מנכ"לית מטי חיפה: "מטי חיפה שמה לעצמה למטרה השנה להיות הגוף היחידי בחיפה ובצפון, שייתן ליזמים פתרון כולל לכלל צרכיהם ומשיקה כעת את 'מטי סטארטאפ'. אני מאמינה, שהפוטנציאל הצפוני הוא גדול, ויש המון יזמים הצריכים הכוונה, ליווי, מקום לשבת, הלוואות וכד' כדי להוציא את הרעיון שלהם אל הפועל. פה בא המקום של מטי חיפה, שמביאה לצפון את ההצלחה של המרכז. אנו נמשיך לחבור לבתי ספר ולגופים מובילים בארץ כדי להביא ולהנגיש את הידע גם לצפון".

תכנית יזמות



 
 
Bookmark and Share