Telecom News - מחקר חושף מדוע כלכלת האפליקציות דורשת גישה חדשה לאבטחת מידע

מחקר חושף מדוע כלכלת האפליקציות דורשת גישה חדשה לאבטחת מידע

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מחקר חושף מדוע כלכלת האפליקציות דורשת גישה חדשה לאבטחת מידע
מחקר חושף מדוע כלכלת האפליקציות דורשת גישה חדשה לאבטחת מידע
מאת: מערכת Telecom News, 2.3.15, 13:40אבטחת מידע

ניידות, API ואפשרות עסקית יוצרים גישות חדשות בתחום האבטחה ומניעים לגידול בהשקעות.

ההגנה היא עדיין המניע העיקרי באבטחה. אולם, מחקר חדש מגלה, שארגונים מבינים, שכלכלת האפליקציות דורשת מבט וגישה חדשים לאבטחה. המחקר, שנערך ע"י  CA Technologies וכותרתו "8 שלבים לאבטחה מודרנית בכלכלת האפליקציות", מראה כיצד ניידות, API וחתירה לצמיחה עסקית תרמו לנקודת מבט מאוזנת על השליטה ואבטחת מידע.

ממצאים עיקריים מהמחקר:
1. ניידות- שיפור חוויית הלקוח בנייד דורג בפסגת סדר העדיפויות בתחום האבטחה (42%), במקום השני אחרי הגנה מפני פריצה לנתונים (56%). בנוסף, 49% מהמשיבים אמרו, שיש לניידות השפעה גדולה או משמעותית על נהלי אבטחה ומדיניות ביחס ללקוחות. הצפי הוא, שמספר זה יגדל ככל שהניידות, שימוש במכשירים האישיים (BYOD) והאינטרנט של דברים (IoT) יובילו לעלייה במספר ה"ארגונים המתוקשרים". בארגונים אלה, החיבור התמידי מוסיף מורכבות וסיכוני אבטחה בהתייחס לעובדים, לקוחות ושותפים.
2. הרצון לחדש במהירות- הצלחה בכלכלת האפליקציות דורשת מהעסקים לחדש ולשחרר יישומים במהירות רבה יותר. שילוב API יוביל את המהלך ויאפשר אותו. 79% מהנשאלים הצהירו, שייפתחו את המידע שלהם כ-API כדי להאיץ את אספקת האפליקציות בנייד ובאינטרנט ולשפר את הקשר עם הלקוחות ולפתוח הזדמנויות וערוצי הכנסה חדשים. שילוב API הוא שיקול חדש, שיש לקחת בחשבון בנוסף לגורם ההגנה.
3. אימוץ גישות חדשות- 48% מהמשיבים הכירו בכך, שפתיחת הארגון היא יתרון חשוב באבטחה ויכול להניע לצמיחה. 78% מהמשיבים ראו או מצפים לראות גידול בהכנסות משירותים חדשים המתאפשרים ע"י אבטחה משופרת.
4. גידול ההשקעה בתחום האבטחה- מבט חדש על תחום האבטחה וההגנה יגרום לגידול בהשקעה בתחום. לדברי המשיבים, 25% מכלל הוצאות ה-IT יוקדשו לאבטחה ב-3 השנים הבאות לעומת 18% היום.

Amit Chatterjee, סגן נשיא בכיר ב- :CA Technologies "היום אנו חיים בעולם, שבו האבטחה היא הראשונה בחשיבותה - שנות אור מהימים, שבהם אבטחה באה במחשבה שנייה והתווספה לאחר שהשירות או האפליקציה הוטמעו. ככל שכלכלת האפליקציות מתפתחת במהירות בעולם המתוקשר המחבר בין אנשים ומכשירים רוויים בנתונים ומידע, ארגונים מבינים, שהאבטחה היא לא רק הגנה אלא הרבה מעבר לכך. אותם הכלים, שקובעים מי ומה יכולים לגשת לנתונים שלנו, יכולים גם לספק חוויית לקוח חיובית התומכת בצמיחה עסקית במגוון דרכים".

אבטחת מידע



 
 
Bookmark and Share