Telecom News - איזיפארק יהיה כרטיס החניה האלקטרוני של הרשויות המקומיות לעוד 5 שנים

איזיפארק יהיה כרטיס החניה האלקטרוני של הרשויות המקומיות לעוד 5 שנים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> איזיפארק יהיה כרטיס החניה האלקטרוני של הרשויות המקומיות לעוד 5 שנים
איזיפארק יהיה כרטיס החניה האלקטרוני של  הרשויות המקומיות לעוד 5 שנים
מאת: מערכת Telecom News, 2.3.15, 16:19לחניה
 
 חברת איזיפארק הודיעה היום, שהמרכז לשלטון מקומי, באמצעות החברה למשק וכלכלה, האריך את הסכם ההתקשרות הבלעדי איתה לתקופה של עד 5 שנים נוספות. איזיפארק הוא כרטיס חניה אלקטרוני ארצי המשמש את כל הרשויות המקומיות בישראל מאז שנת 2000.
 
מערכת האיזיפארק אותה התקינה החברה בארץ כבר לפני 15 שנים החליפה את כרטיסי הנייר והציעה לנהגים פתרון חסכוני ונוח לשימוש, שפישט את פעולות האכיפה, הפיקוח והגביה של הרשות המקומית.
 
מאז הושקה המערכת לראשונה נרכשו ע"י נהגי ישראל למעלה מ-850 אלף מכשירי איזיפארק המשמשים כיום לחניה ב-48 הרשויות המקומיות בישראל בהן מתבצעת פעולת אכיפת חניה בכחול לבן. על לקוחותיה של איזיפארק נמנים נהגים פרטיים, חברות וכן גופים ציבוריים ומוסדיים. במשך שנות פעילותה גבתה איזיפארק דמי חניה עבור הרשויות המקומיות בהיקף של כ- 600 מיליון ₪.
 
איזיפארק המשיכה לפתח ולשפר את המערכת  ובין השאר נוספו לאיזיפארק תכונות חדשות כמו אפשרות טעינה דרך המחשב הביתי, הארכת זמן החניה באופן אוטומטי מבלי לחזור לרכב, הפעלה אוטומטית של חניה עתידית ותמיכה בהפעלת חניה יומית במחיר מוזל.
 
כיום גם עושים שימוש במערכת האיזיפארק נהגים במעל ל-170 ערים בעולם ביניהן בארה"ב, צרפת, איטליה, נורבגיה וניו זילנד.
 
עופר ציפרמן, מנכ"ל קבוצת OTI: "אנו שמחים על הבעת האמון המתמשכת במוצר שלנו כבר למעלה מעשור מצד הרשויות ומצד מאות אלפי המשתמשים. נמשיך להציע את פתרון התשלום עבור חניית רחוב, שהוא נוח וזול מבין כל שיטות התשלום הנהוגות כיום בישראל. עם איזיפארק הנהגים משלמים עבור זמן החניה בפועל ללא עמלות נוספות ותוך שמירה מלאה על פרטיות ואנונימיות המשתמש".
 
ארנון אפרתי, נשיא חברת איזיפארק: "מכשיר האיזיפארק נבחר והוכנס לשימוש ע"י החברה למשק וכלכלה כבר בשנת 2000. אנו גאים בכך, שאיזיפארק משרת בנאמנות את ציבור הנהגים בישראל במשך שנים כה רבות וכי ערים רבות בעולם אימצו גם הן את הטכנולוגיה הישראלית הזו". 

לחניה



 
 
Bookmark and Share