Telecom News - יום האישה הבינלאומי - מצדיעים לדוקטורנטיות מצטיינות של אוניברסיטת ת"א

יום האישה הבינלאומי - מצדיעים לדוקטורנטיות מצטיינות של אוניברסיטת ת"א

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> יום האישה הבינלאומי - מצדיעים לדוקטורנטיות מצטיינות של אוניברסיטת ת"א
יום האישה הבינלאומי - מצדיעים לדוקטורנטיות מצטיינות של אוניברסיטת ת"א
מאת: חיים חביב, 4.3.15, 14:30מחקר אקדמי

13 דוקטורנטיות מצטיינות מכל הפקולטות של אוניברסיטת תל אביב תצגנה את עבודות המחקר שלהן באירוע המרכזי לפתיחת אירועי יום האישה.

לרגל יום האישה הבינלאומי תקיים אוניברסיטת תל-אביב אירוע הוקרה ל- 1,232 דוקטורנטיות הלומדות במוסד. יכבדו את האירוע בנוכחותם: נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, חברת הכנסת דר' עליזה לביא, המדענית הראשית במשרד המדע פרופ' נורית ירמיה. האירוע יתקיים ב-8.3.15, בבניין גילמן, אולם 223.
 
בקבוצה הגדולה של הנשים הלומדות באוניברסיטת תל אביב לקראת התואר השלישי ניתן למצוא את מדעניות העתיד, פורצות הדרך במחקר, בחדשנות ובפיתוח דרכי חשיבה מקוריות.

בטקס המרכזי לפתיחת יום האשה תצגנה 13 דוקטורנטיות מצטיינות מכל הפקולטות ובתי-הספר של אוניברסיטת תל-אביב את עבודותיהן המדעיות כאשר כל אחת מהן תצטרך להציג את עבודה ב-3 דקות בלבד, מה שמזכיר הצגת סטארטאפים בפני משקיעים בדקות ספורות, הצגה המכונה "נאום מעלית". יש לחכות ולראות אם הצגת מחקר אקדמי לתואר שלישי יכולה גם היא לעמוד בתנאי זה של 3 דקות.

 הדוקטורנטיות הן:

ליה אנגל, מהפקולטה להנדסה, המחלקה למדע והנדסה של חומרים תציג מחקר בנושא: "מיקרו/ננו חיישנים ואקטואטורים מבוססי הפולימר האלקטרו-אקטיבי".
יעל אמסטרדמר, מהפקולטה למדעים מדויקים, בית הספר למדעי המחשב תציג את עבודתה העוסקת ב"כריית מידע בעזרת ההמונים".
רותי קירו, מהפקולטה לרפואה, המחלקה למיקרוביולוגיה ואימונולוגיה קלינית, תציג את מחקרה: "גילויו של חלבון המונע מחיידקים להתחלק".
נורית גל, מהפקולטה לניהול, חוקרת את "השפעת אי ודאות מחירי הגז הטבעי על תחרות ביצור חשמל".
טל אירם, מבית הספר סגול למדעי המוח, חוקרת "אסטרוציטים כתאים מפני פסולת במחלת האלצהיימר".
יעל שטוירמן, מהפקולטה למדעי החיים, המחלקה לאימונולוגיה וחקר התא, תציג את עבודתה: "פיתוח שיטות חישוביות לחקר השונות במערכת החיסון".
יעל הלפמן כהן, מבית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר חוקרת "פיתוח שיטת תכנון ביומימטית".
סיון בלסלב מהפקולטה למדעי הרוח, בית הספר להיסטוריה ומרכז אליאנס ללימודים איראניים, תציג את עבודת המחקר שלה בנושא: "היסטוריה של גברויות באיראן המודרנית, 1940-1870".
יעל גרינשטיין, מבית הספר לחינוך, תציג את עבודתה העוסקת ב"סוגי הון ומעמדם הפורמלי והלא פורמלי של מורות ומורים בבית-ספר: השוואה בין נשים לגברים בחינוך היהודי והערבי".
טליה טיירי מבית הספר לעבודה סוציאלית, תציג את עבודתה: "מה יגרום למיה להיות מעורבת?"
אפרת הרצברג דרוקר, מהפקולטה למדעי החברה, החוג ללימודי עבודה, תציג את מחקרה: "דפוסי נישואין על פי השכלה, השתתפות בשוק העבודה ואי שוויון בהכנסות".
מכבית אברמזון, מהפקולטה לאומנויות, התכנית הבינתחומית באמנויות, תציג את עבודתה: "'פסיכה החדשה'  ומסעה מול גבר אפל בקולנוע".
רבקה ברוט, הפקולטה למשפטים, מרכז צבי מיתר ללימודי משפט מתקדמים, תציג את עבודת המחקר שלה: "בין קהילה למדינה: משפטי יהודים משתפי פעולה עם הנאצים".

אקדמיה
 
 
 



 
 
Bookmark and Share