Telecom News - NTT חב' הבזק היפנית הגדולה בעולם תקים עם Med-1 מתקני מחשוב ענן

NTT חב' הבזק היפנית הגדולה בעולם תקים עם Med-1 מתקני מחשוב ענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> NTT חב' הבזק היפנית הגדולה בעולם תקים עם Med-1 מתקני מחשוב ענן
NTT חב' הבזק היפנית הגדולה בעולם תקים עם Med-1 פלטפורמת מחשוב ענן מתקדמת
מאת: מערכת Telecom News, 5.2.15, 22:45רוני שדה
 
 Nippon Telegraph & Telephoneחברת הטלקום הגדולה בעולם,  באמצעות חברת הבת שלה Dimension Data, נכנסת לפעילות בישראל: תקים יחד עםMed-1  פלטפורמת מחשוב ענן המתקדמת ביותר בעולם לארגוני אנטרפרייז ברמת אבטחה מרבית ושרידות גבוהה ביותר. ישראל נכנסת לעידן חדש בתחום מחשוב הענן לארגוני אנטרפרייז.
 
אתמול נחתם הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה עסקי בין חברת Dimension Data הבינלאומית (חברת בת של NTT), שמספקת שירותים ופתרונות בתחום ה-IT והטלקום ב-60 מדינות, מעסיקה מעל 23,000 עובדים ומעניקה שירות ליותר מ-6,000 לקוחות בעולם, לבין חברתMed-1  הישראלית לתחום ה-Data Center. השת"פ בין 2 החברות יאפשר ל-Med-1 לספק בארץ שירותי מחשוב ענן פרטי, ציבורי והיברידי לחברות אנטרפרייז באיכות וברמת אבטחה מתקדמים ביותר וכן גישה לאתרים בכל העולם. ההשקעה של החברות בפלטפורמה המשותפת מוערכת בלמעלה מ-40 מיליון דולרים. 
 
MedOneCloud, הענן שלMed-1 , יספק רמת שירות SLA - Service Level Agreement בסטנדרט הגבוה ביותר האפשרי, שלא נראה כמותו בעולם. במסגרת הסכם השירות, תתחייב Med-1 ל-SLA של "חמש תשיעיות", המבטא זמינות וקישוריות של 99.999% מהזמן בשנה. 
 
פלטפורמת הענן שלMed-1  הוקמה לאחר בחינה מקיפה, שערכו מומחי החברה בקרב עשרות ארגוני אנטרפרייז בארץ. לאחר שגיבשו את כל צרכי הארגונים בתחום השירות, הטכנולוגיה, המתקנים והאבטחה, אפיינה החברה את פלטפורמת הענן האופטימלית. מגוון פתרונות ה-,IT שיאפשר הענן של,Med-1  נועד להשלים את כל הפערים הטכנולוגיים הקיימים כיום בתחום מחשוב הענן עבור חברות וארגוני אנטרפרייז.
 
על מנת להתמודד בצורה איכותית ביותר עם איומי הסייבר הרבים גם בפלטפורמת הענן, נטלה על עצמה חברתMed-1  תקינה מחמירה ביותר. למעשה,Med-1 פועלת בהתאם למדיניות אבטחת המידע והסטנדרטים הגבוהים, שהיא מיישמת כבר היום, שהיא מאמינה, שיאומצו בעתיד הקרוב ע"י מרבית ארגוני האנטרפרייז בארץ.
 
שרתי הענן של Med-1 יוקמו ב-2 מתקני Data center נפרדים בארץ, שיגבו אחד את השני באופן מלא. כל מתקן יכלול את כל הטכנולוגיות, החומרה והתוכנה הנדרשים מהספקים המובילים בעולם. השימוש ב-2 מתקנים נפרדים יאפשר לחברה לספק רמת שרידות גבוהה ביותר, תכנית אופטימלית להמשכיות עסקית (BCP) ומגוון פתרונות ותכניות להתאוששות מאסון (DRP).
 
במסגרת שירותי הענן של Med-1, תקים החברה מוקד שירות מקצועי, שיספק פתרונות ותמיכה לתכנון, הקמה, תחזוקה ושירות, בשגרה ובחירום. המוקד יפעל 365 ימים בשנה, 24 שעות ביממה, בעברית ובאנגלית.
 
רוני שדה, (בתמונה), מנכ"ל Med-1: "הוקדשו מאמצים רבים בארץ ובעולם באיתור ובמציאת הטכנולוגיות הטובות ביותר הקיימות כיום בתחום הענן. למעשה, במהלך השנתיים האחרונות, ראיינו נציגי Med-1 עשרות מלקוחותיהם באשר לצרכים שלהם בתחום הענן, לרבות צרכיהם בתחום אבטחת המידע. יחד עם הלקוחות אופיין פתרון איכותי יוצא דופן. אנו שמחים ומתרגשים עם חתימת הסכם שיתוף הפעולה יחד עם חברת Dimension Data ומרוצים מאד מהתוצאה.
 
אני מאמין, שלקוחות האנטרפרייז בארץ יהיו שבעי רצון ממה שנציג להם ויעבירו בהדרגה את פעילות ה-IT שלהם לענן של Med-1. זאת עומדת להיות תקופה מרתקת ומהפכה של ממש בתחום הענן בישראל וזו זכות גדולה להיות חלק ממהפכה זו".
 
 חוות שרתים



 
 
Bookmark and Share