Telecom News - מטריקס משיקה את 8300 - יחידה להספקת פתרונות ושירותים לסטארטאפים

מטריקס משיקה את 8300 - יחידה להספקת פתרונות ושירותים לסטארטאפים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מטריקס משיקה את 8300 - יחידה להספקת פתרונות ושירותים לסטארטאפים
מטריקס משיקה את 8300 -  יחידה להספקת פתרונות ושירותים לסטארטאפים
מאת: מערכת Telecom News, 8.3.15, 12:05סטארטאפ

8300 תפעל כיחידה עסקית גמישה בהתאם לאופי הפעילות של הסטארטאפים ותציע מודלים עסקיים המתאימים לשלבים שונים בחיי סטארטאפים. אירוע ההשקה יתקיים במתחם ה-SOSA בת"א ב-9.3.15 ב-17:00.
 
חברת מטריקס הכריזה על השקת זרוע עסקית חדשה בשם "8300", שתתמקד באספקת פתרונות ושירותים טכנולוגיים ועסקיים לסטארטאפים ולחברות וטכנולוגיה. 8300,  שתפעל כגוף ייעודי, תציע שירותים ופתרונות מותאמים לצורכי החברות בכל שלב מרגע הקמתן.
 
ההחלטה של מטריקס על הקמת 8300 נובעת, בין היתר, מהבנת הצרכים המיוחדים של החברות לקבל מגוון רחב של שירותים מקצועיים במהירות ובחזית הטכנולוגיה, שיאפשרו להן Time To market  טוב יותר. כל זאת, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ומחויבות לשמירה והגנה מלאה על הקניין הרוחני של הסטארטאפ.
 
בין השירותים, ש-8300 תציע: ייעוץ וליווי טכנולוגי משלב בחירת הטכנולוגיה והארכיטקטורה ולאורך כל מחזור החיים של המוצר, שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה במגוון מודלים עסקיים, פתרונות ושירותי ענן לרבות DevOps, פתרונות טכנולוגיים בתחומי Analytics וביג דאטה, מובייל ואבטחת מידע, שירותי משאבי אנוש וגיוס גמישים כגון הצבת מנהלי גיוס ומשאבי אנוש בחלקיות משרה או במשרה מלאה בהתאם לצרכים של החברות בכל שלב בו הן נמצאות.
 
הלקוחות יזכו גם לייעוץ וליווי עסקי ע"י מנטורים מטעם 8300 ומטריקס בנושאים הקשורים לגיבוש תוכנית עסקית, מיפוי שוק ופיתוח עסקי, קישור למקבלי החלטות בקרב חברות וארגונים וחיבור למנהלים בחברות הטכנולוגיה במגוון רחב של תחומים לבחינת שיתופי פעולה.
 
רונן אנגלר, סמנכ"ל המכירות ומוביל פעילות 8300: "לאורך השנים צברנו ידע וניסיון בעבודה עם סטארטאפים במגוון תחומים והקמת 8300 רותמת ומרכזת במקום אחד ונגיש את כל הידע, הניסיון והמומחים של מטריקס, יחד עם מגוון ומיטב פתרונות ושירותים הטכנולוגיים. כל זאת, במודל עבודה מקצועי וזמין 24/7 המותאם לצרכים ולאופן הפעילות הייחודי של הסטארטאפים.
 
לקוחות 8300 יזכו בנוסף גם לחיבור לאקוסיסטם של מטריקס הכולל מומחים טכנולוגיים, מנהלים ומקבלי החלטות מקרב חברות וארגונים, מערך שותפים עסקיים וחברות טכנולוגיה בישראל ובעולם. חיבור וקישור לגורמים אלה יוכלו לסייע לסטארטאפים ליהנות מחשיפת פתרונותיהם בקרב אותם מקבלי החלטות וחברות בדרך להצלחתם".
 
פרטים נוספים- כאן.      

סטארטאפ



 
 
Bookmark and Share