Telecom News - חידושים אחרונים בתחום המובייל מאלקטל לוסנט

חידושים אחרונים בתחום המובייל מאלקטל לוסנט

דף הבית >> חידושים הכרזות >> חידושים אחרונים בתחום המובייל מאלקטל לוסנט
חידושים אחרונים בתחום המובייל מאלקטל לוסנט
מאת: מערכת Telecom News, 8.3.15, 15:01חידושים

אלקטל לוסנט "חוזרת למשחק" כדי לעצב את פני תעשיית המובייל.

אלקטל לוסנט החלה להתמקד לאחרונה בכמה חידושים:

פלטפורמת vRAN שלה תהיה זמינה ללקוחות החברה למטרות ניסוי במהלך 2015 ולפעילות מסחרית תהיה זמינה ב-2016. טכנולוגייתvRAN  מבוססת NFV - Network Functions Virtualization מסייעת למפעילות תקשורת אלחוטית להתמודד עם הצרכים המשתנים בשוק ולהפחית בעלויות התפעול.

אסטרטגייה חדשה שלה "רשתות אלחוטיות מאוחדות" (Unified Networks strategy) משלבת בין יכולות התעבורה של טכנולוגיות WiFi ותקשורת סלולרית (upload ו-download) ומספקת למנויים חוויית שיחה, דאטה ווידיאו איכותית יותר, גם במקומות בהם יש קשיי קליטה או עומס על רשת התקשורת. המטרה היא לאפשר למפעילים לשלב בין רשתות סלולריות ואלחוטיות עצמאיות לכדי רשת תקשורת אלחוטית אחת לבית, למשרד ולאזורי חוץ.

כחלק מהאסטרטגיה יש כבר לחברה 2 יכולות נפרדות המאפשרות למזג  את הגישה לסלולר ול-WiFi. ה- WiFi boost עושה שימוש בטכנולוגיה סלולרית כדי לשפר את ביצועי הרשתות האלחוטיות ו-Cellular boost עושה שימוש בספקטרום תדרים פתוח כדי לשפר את ביצועי הרשת הסלולרית. שילוב 2 היכולות ממקסם את ביצועי 2 הטכנולוגיות עבור המנויים.

החברה תבחן את יכולות ה- WiFi boost ברבעון השני של 2015 והמוצר יהיה זמין מסחרית במחצית השנייה של 2015. לחברה יש גם משפרי ביצועים נוספים ע"י הוספת כושר ההורדה של הרשת הסלולרית לזו של הרשת האלחוטית. יכולת זו תואמת את התקן המתפתח LTE WiFi Aggregation (LWA) ויכולה יותר מלהכפיל את  מהירות ההורדה ביחס ליכולות של רשתות, שאינן משולבות.

החברה הטמיעה את טכנולוגיית תחנות הממסר Small Cells שלה עם מערך השבב של חברת קוואלקום טכנולוגיות אצל ספקית התקשורת הקנדית טלוס (TELUS), שמיועדת להגדיל את הקישוריות וטווח הכיסוי של רשתות LTE, G3 ורשתות אלחוטיות בבניינים. כך, תהיה ללקוחות רשת אלחוטית עם קישור יציב יותר וביצועים טובים יותר בתוך בנייני משרדים ובבניינים באזורים בעלי צפיפות גבוהה.



 
 
Bookmark and Share