Telecom News - PayPal מקימה מרכז מו"פ בארץ לאבטחת מידע ורכשה את CyActive

PayPal מקימה מרכז מו"פ בארץ לאבטחת מידע ורכשה את CyActive

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> PayPal מקימה מרכז מו"פ בארץ לאבטחת מידע ורכשה את CyActive
PayPal מקימה מרכז מחקר ופיתוח בישראל בתחום אבטחת מידע ורכשה את הסטארטאפ הישראלי CyActive 
מאת: מערכת Telecom News, 10.3.15, 17:31אבטחת סייבר
 
פייפאל הכריזה על רכישת הסטארטאפ הישראלי  CyActive כצעד ראשון בהקמת המרכז החדש.
 
חברת התשלומים העולמית PayPal הכריזה היום על הקמת מרכז מחקר ופיתוח נוסף בישראל, שיתמחה בתחום אבטחת מידע. כצעד ראשון בהקמתו הודיעה החברה על רכישת הסטארטאפ הישראלי  CyActive, שמתמחה בפיתוח טכנולוגיה ייחודית לחיזוי וזיהוי של תוכנות זדוניות בתוך מערכות ממוחשבות (Anti-Malware). זאת, במחיר מוערך של כ-60 מיליון דולרים
 
CyActive הוקמה ב2013- בפארק הסייבר הלאומי בבאר שבע. החברה מפתחת טכנולוגיה ייחודית לחיזוי וזיהוי של תוכנות זדוניות במערכות ממוחשבות (Anti-Malware) למניעת פרצות אבטחה חמורות. הצטרפותם של צוות המומחים של CyActive תוסיף ל- PayPal  יתרון תחרותי בינלאומי בתחום אבטחת המידע.
 
הבחירה בישראל להקמת המרכז החדש מהווה הוכחה ליכולות המקומיות, שהפגין מרכז הפיתוח בתל- אביב, שמתמחה בפיתוח טכנולוגיות למניעת הונאות ואיתור סיכונים.
 
עובדי חברת CyActive ומייסדיה לירן טנקמן ושלומי בוטנרו יצטרפו ל- PayPal כעובדים מן המניין במרכז הפיתוח החדש, שיוקם בישראל. המרכז יעסוק בפיתוח טכנולוגיות לאיתור וזיהוי תוכנות זדוניות.
 
רכישת CyActive התבצעה עפ"י תנאי הסגירה המקובלים, לרבות אישורים רגולטוריים והעסקה צפויה להיסגר ברבעון השני השנה.
 
ג'ון נאי (John Nai), סגן נשיא לתחום אבטחת המידע ב- PayPalהעולמית: "תפקידה החשוב ביותר של PayPal הוא שמירה על כספם של מיליוני לקוחות בעולם. לשם כך, אנו ממקדים את מרב המאמצים במציאת דרכים להפיכת המערכות לבטוחות עוד יותר, ע"י פיתוח טכנולוגיות המתקדמות ביותר. עם הקמת המרכז החדש והצטרפותה של CyActive ל-PayPal, אני משוכנע, שכעת ביכולתנו להציע ללקוחות דרכים טובות עוד יותר על מנת להגן עליהם".
 
עובדי החברה



 
 
Bookmark and Share