Telecom News - גלי צה"ל ובזק סיימו פרויקט שדרוג של קליטת שידורי גל"צ וגלגלצ

גלי צה"ל ובזק סיימו פרויקט שדרוג של קליטת שידורי גל"צ וגלגלצ

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> גלי צה"ל ובזק סיימו פרויקט שדרוג של קליטת שידורי גל"צ וגלגלצ
גלי צה"ל ובזק סיימו פרויקט שדרוג של קליטת שידורי גל"צ וגלגלצ
מאת: מערכת Telecom News, 10.3.15, 17:51אנטנת שידור
 
מהיום ניתן לקלוט את התחנות הצבאיות גם בבקעה, באזור ים המלח ובצפון הארץ רבתי.
                     
גלי צה"ל בהובלת אגף התקשוב של צה"ל ובביצוע של חברת בזק סיימו פרויקט, שנמשך כשנה, של תגבור ושדרוג מערך המשדרים לקליטת התחנות גל"צ וגלגלצ בכל הארץ. כחלק מהפרויקט הועברו משדרי גלי צה"ל (גל"צ וגלגלצ) לאחריות וטיפול מיקור חוץ של בזק.
  
שדרוג מערך המשדרים מאפשר כיום קליטה משופרת של  גל"צ וגלגלצ גם באזורים שסבלו עד כה מהעדר קליטה באופן מוחלט או שהקליטה באזורים אלה הייתה קשה. השינוי יצר כיסוי קליטה רציף מהצפון ועד אילת, כולל יישובי הבקעה וכביש הבקעה, אזור ים המלח, הערבה, דרום הנגב, אזור מצפה רמון, ירושלים, אזור טבריה, הגליל העליון והעמקים ותל אביב.
 
המשדרים החדשים, שנכנסו לפעולה, מאפשרים כיסוי נרחב יותר מאחר שנעשו 2 פעולות:

נוספו מספר רב של משדרים חדשים בארץ באתרי שידור חדשים.
נעשה שימוש בדור חדש של משדרים בעלי הספקי שידור גבוהים יותר מהישנים, שיצאו משירות, ועל כן הטווחים ואיכות הקליטה הם משופרים.
 
ירון דקל, מפקד גל"צ: "חשוב לנו כרדיו ציבורי להגיע לכל מאזינינו, בין אם הם בדרכם לעבודה במצפה רמון, משרתים בסדיר או במילואים בבקעה ובין אם הם בחופשה באילת או בצפון. עשינו את כל הצעדים הנדרשים כדי להבטיח, שהמאזינים יוכלו למצוא אותנו מדן ועד אילת. נמשיך בשיתוף הצבא, משהב"ט ובזק לעשות כל שניתן כדי שאיכות הקליטה תהיה טובה ביותר. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לכל מי שלקח חלק במהלך, אנשי אגף התקשוב ובראשם ראש אגף התקשוב האלוף עוזי מוסקוביץ', מנכ"לי משרד הביטחון, דן הראל, וקודמו אודי שני, אנשי בזק בראשות המנכ"לית, סטלה הנדלר, וראש המחלקה הטכנית של גלי-צה"ל, איציק פסטרנק".
 
סטלה הנדלר, מנכ"ל בזק: "הפרויקט הנוכחי היווה אתגר הנדסי מורכב והוא מהגדולים, שנעשו בישראל בשנים האחרונות. מערך השידורים של גל"צ וגלגלצ בכל רחבי הארץ עבר כעת לאחריותה של בזק ואני מעריכה מאוד את האמון, שמפקדי גלי צה"ל מביעים בבזק ובטוחה, שיחד נייצר איכות שידור גבוהה בכל פינה בישראל".
פריסת המשדרים



 
 
Bookmark and Share