Telecom News - לראשונה בישראל הושק פתרון קול סנטר מלא בענן של סטארטאפ ישראלי

לראשונה בישראל הושק פתרון קול סנטר מלא בענן של סטארטאפ ישראלי

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> לראשונה בישראל הושק פתרון קול סנטר מלא בענן של סטארטאפ ישראלי
לראשונה בישראל הושק פתרון קול סנטר מלא בענן של סטארטאפ ישראלי
מאת: מערכת Telecom News, 12.3.15, 12:2יוסי שלום

הוצג דור חדש של מערכות קול סנטר: מערכת המבוססת באופן מלא על תשתית ענן של הסטארטאפ הישראלי Vocalio.
 
בכנס Telco2015, שנערך ב-11.3.15 בפ"ת, הציגה קבוצת קונסיסט את טכנולוגיית 'התקשורת בענן' של חברת ההזנק Vocalio.

יוסי שלום, (בתמונה למעלה), מייסד שותף ומנכ"ל:Vocalio "כשעבדתי בחברת הפרפורמנס IBP, שבין היתר, מחזיקה מוקד inhouse של 80 נציגים, ניסינו להטמיע מערכות קול סנטר הנמצאות בשוק. אולם, גם לאחר שהוצאנו מאות אלפי ש"ח, לא הצלחנו לקבל מערכת, שתספק מענה מספיק טוב. נתקלנו בבעיות, שהפריעו לעבודה, כגון צורך בהקצאת IP לעובד שחלה ורצה לעבוד מהבית. נדרשנו לחיובים נוספים בכל פעם שרצינו לבצע שינוי במערכת, כגון הארכת זמן שמירת הקלטת השיחות.

בנוסף, הממשק לא היה מספיק נוח ונציגי השירות סבלו במהלך תהליך ההטמעה, שחייב אותם להסתגל למונחים ולתהליכי עבודה שונים מאלה שהם היו רגילים להם.

כתוצאה מהניסיון המר, הקמתי בתמיכת IBP מערכת קול סנטר גמישה, פשוטה להפעלה ומבוססת ענן. יש הרבה חברות המכריזות, שהפתרון שלהן מבוסס ענן, וזה נכון חלקית, מאחר שמבחינת הלקוח הוא אינו צריך להתקין שרת. אבל זה לא ענן אמיתי, כי השרתים נשארים בארץ בידיה של נותנת השירות. השירות שלנו נמצא כולו בשרתים של אמזון העולמית (AWS). בנוסף, התחלנו לאחרונה בתהליך של פיזור השירותים בקרב ספקי שירות תשתית ענן בינלאומיים נוספים.

גמישות המערכת באה לביטוי בשליטה מלאה של הלקוח על המידע ללא תלות במקום או בכתובת ה-IP. כך, למשל, אם יש עובדים המבקשים ביום מסוים לעבוד מהבית, הם יכולים לקבל מידית גישה למערכת כאילו הם נמצאים במשרד ואין צורך להקצות להם כתובת IP. כנ"ל גם לגבי פתיחת סניף חדש. כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט.

הלקוח יכול להתאים בקלות את המערכת לצרכים שלו ברמה הוויזואלית וברמת השפה הארגונית. כך, למשל, נהנה הלקוח מגמישות בניהול שלוחות (העלאה והורדה של שלחות), ניהול הסטאטוסים (למשל, כמה זמן מותר לנציג להיות בהפסקה קצרה וכמה בארוכה). החיוב מתבצע בחשבונית אחת והוא כולל תשלום עבור השימוש במערכת ותשלום עבור השימוש בתשתית".

משה אטיה, (בתמונה משמאל), מנהל תחום מוצרים בחברת קונסיסט: "המערכת  מצטרפת לסל המוצרים של משה אטיהקונסיסט. אנו בוחרים מוצרים מובילים טכנולוגית, משתלמים וקלים ליישום.

ההיכרות שלנו עם מערכות תוכנה מחד ועם Vocalio מאידך היא שילוב ויתרון, שאנו מביאים לפרויקטי קול סנטרס".





 
קול סנטר



 
 
Bookmark and Share