Telecom News - הסטארטאפ SimpliVity גייס 175 מיליון $ לפי שווי של מיליארד $

הסטארטאפ SimpliVity גייס 175 מיליון $ לפי שווי של מיליארד $

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ SimpliVity גייס 175 מיליון $ לפי שווי של מיליארד $
הסטארטאפ SimpliVity גייס 175 מיליון דולרים לפי שווי של מיליארד דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 15.3.15, 16:45גיוס

חברת סימפליוויטי גם חתמה הסכם שיתוף פעולה עם VMware.
 
הסטארטאפ האמריקאי סימפליוויטי (SimpliVity) בתחום התשתיות המאוחדות (hyperconverged) לIT-, שייסד היזם הישראלי דורון קמפל, הודיע היום, שגייס 175 מיליון דולרים בסבב גיוס D לפי שווי של יותר ממיליארד דולרים. זהו הישג שיא מאחר שעברו 23 חודשים בלבד מהיום שבו מוצר הדגל שלו OmniCube הפך לזמין בשוק.

את הגיוס הובילה ווייפוינט קפיטל (Waypoint Capital), החברה המנהלת את ההשקעות של משפחת ברטארלי ((Bertarelli ומשרדיה הראשיים נמצאים בז'נבה, שווייץ. המשקיעים הקודמים בחברה, אקסל פרטנרס, צ'ארלס ריבר ונצ'רס, DFJ Growth, קליינר פרקינס קולפילד אנד ביירס (KPCB) ומריטק קפיטל פרטנרס תרמו גם הם לסבוב זה. סך המימון, שלו זכתה סימפליוויטי עד כה כולל גיוס זה, הוא 276 מיליון דולרים. ווייפוינט קפיטל החליטה לבצע את ההשקעה לאחר ששינתה את תשתיות המחשוב שלה עצמה ב-5 אתרים ברחבי העולם באמצעות פתרון התשתיות המאוחדות של סימפליוויטי.

המימון מהסבב החדש ישמש למימון ההתרחבות המהירה של החברה ולניצול ההזדמנות המצוינת שנוצרה כעת בשוק. חברת המחקר גרטנר צופה, שסך ההוצאות על מערכות משולבות יגדל בשיעור צמיחה שנתי משוקלל של 24% מ-2013 עד 2018 ויגיע לסך של 19 מיליארד דולרים.

הכנסות סימפליויטי, שנוסדה ב-2009, גדלו ב-2014 ביותר מ-500% לעומת שנה קודמת. היא הקימה מערך שיווק ב-50 מדינות ופתחה משרדים מקומיים עם עובדים משלה ב-18 מדינות, ס"ה 400 עובדים. משרדיה הראשיים ממוקמים בווסטבורו, מסצ'וסטס. את הסניף הישראלי מובילים ירון רפפורט ודובי בליט.

פרדריק וולוונד, מנהל מערכות מידע וטכנולוגיות ראשי בווייפוינט קפיטל: "כלקוח, חווינו מהמקור הראשון את ההשפעה המעצבת של פתרון התשתיות המאוחדות של סימפליוויטי. לאחר ניתוח מעמיק של חלופות השתכנענו, שהפתרון של החברה הוא טוב יותר ושארכיטקטורת הנתונים הייחודית שלה מקדימה את השוק בשנים רבות. כשנודע לנו, שסימפליוויטי רוצה לגייס הון, התעקשנו להוביל את סבב הגיוס. אנו רואים פוטנציאל בחברה המהפכנית בתחום ה-IT והיא גדלה מהר יותר מכל חברת תשתית אחרת בהיסטוריה של העת האחרונה".

דורון קמפל, מנכ"ל סימפליוויטי: "אנו גאים על הצטרפותה של ווייפוינט קפיטל לקבוצת המשקיעים המאוד תומכת שלנו. זה מהלך ייחודי ובעל ערך לקבל משקיע, שהיה לקוח קודם לכן, שניסה את המוצר בשטח וזכה להכיר את חוויית המוצר שלנו. אנו מעריכים את התמיכה המתמשכת שלה אנו זוכים מצד המשקיעים הקיימים שלנו. משקיעים אלה נותנים לנו את המרחב האסטרטגי הגדול ביותר לפיתוח העסק, בעוד שאנו ממשיכים להתייעל בתקופה זו של צמיחה מהירה מאוד".
 
שיתוף פעולה חדש בין החברות SimpliVity ו-VMware
VMware העוסקת בתחום הווירטואליזציה ותשתיות הענן, חתמה על הסכם שותפות Elite Technology Alliance Partner עם SimpliVity עבור מרכזי דאטה סנטר מבוססי תוכנה. שיתוף הפעולה בין החברות מתבטא גם ברמה המקומית והוביל ליישום פתרונות אצל לקוחות החברות בישראל.

דובי בליט: "אנו גאים להיות שותפים עולמיים של חברה כמו VMware. זה מבטא הכרה בתפקידו החשוב של מערך ה-IT ובקשיים איתם מתמודד מערך זה".
 
רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל: " שיתוף פעולה כ- Elite Technology Alliance Partner עם VMware מאפשר לשותפותיה לפתח ולספק פתרונות, שיעילותם הוכחה, כלים ומשאבים משותפים ואינטגרטיביים. שיתופי הפעולה הללו יצרו וימשיכו ליצור גם בעתיד כלים מתקדמים לטובת ה-IT ולהצעיד את מערך ה-IT קדימה תוך מענה לאתגרים של המאה העשרים ואחת".
 
גיוס



 
 
Bookmark and Share