Telecom News - 6 מרכזי פיתוח של חברות בינ"ל בארץ יפתחו יוזמות ביחד ב-weekathon

6 מרכזי פיתוח של חברות בינ"ל בארץ יפתחו יוזמות ביחד ב-weekathon

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 6 מרכזי פיתוח של חברות בינ"ל בארץ יפתחו יוזמות ביחד ב-weekathon
6 מרכזי פיתוח של חברות בינלאומיות בישראל יפתחו יוזמות ביחד ב-weekathon
מאת: מערכת Telecom News, 16.3.15, 15:09שת"פ בפיתוח
 
בעמק הסיליקון החברות מתחרות אבל בישראל הן תשתפנה פעולה במשך שבוע ימים כדי לפתח יוזמות טכנולוגיות חדשניות ביחד באירוע המתקיים זו השנה ה-3 ביוזמת איגוד התעשיות המתקדמות IATI.
 
נציגי 6 מרכזי מו"פ של חברות רב לאומיות מובילות בעולם – מיקרוסופט, מארוול, דויטשה טלקום, סיטי בנק , קודאק, מוטורולה ו-GE יתכנסו כדי לשתף פעולה ולבצע ביחד פיתוח מוצרים. זאת, כחלק מה-Weekathon, שמתקיים זו השנה ה-3 בישראל. מדובר על יוזמה של פורום מרכזי הפיתוח של חברות רב לאומיות באיגוד התעשיות המתקדמות IATI -  ארגון הגג של תעשיית ההייטק והביומד בישראל.
 
במהלך שבוע זה, מתכנסים מפתחים ומהנדסים מהחברות השונות לשבוע פיתוח מרוכז מתוך מטרה  לעבוד בצוותים משותפים ולפתח רעיונות חדשניים העשויים גם להוביל לשיתוף פעולה עתידי ביניהם.
 
כל מרכז פיתוח ישלח 3-5 מתכנתים בכירים, מטובי המוחות בתעשייה, שינותקו לגמרי ממהלך שבוע העבודה הרגיל שלהם ויעבדו בקבוצות על הרעיונות למוצרים השונים.
 
ה- Weekathon ייערך השנה במרכז המו"פ של מוטורולה בין התאריכים 22-26 למרץ 2015. ביום האחרון,  26.3.15, יציגו הצוותים את הרעיונות, שפיתחו, באירוע הסיום במכללת אפקה בהשתתפות ראשי החברות ונציגים של החברות הרב לאומיות מחו"ל.
 
ארז צור, מנכ"לEMC , ויורם יעקבי מנכל מרכז הפיתוח של מיקרוסופט, שמשמשים יו"רים משותפים של פורום החברות הרב לאומיות של IATI: "בישראל קיים מצבור נדיר של מעל ל -250 מרכזי פיתוח רב לאומיים, שמרכזים כאן חדשנות ויכולות ברמות הגבוהות ביותר. אנו מאמינים שקיום של שיתוף פעולה כזה בין המרכזים יכול להוציא מישראל את הבשורות הבאות בתחום הטכנולוגיה".
 
קרין מאיר רובינשטין, מנכ"ל IATI: "הוויקתון משקף את האופן בו פועלת חברות ההייטק הבינלאומית בישראל, שבוחרות לשתף ידע ויכולות מתוך אמונה, שזו הדרך להפרות את הענף".
 
שת"פ בפיתוח
 
 
 



 
 
Bookmark and Share