Telecom News - שיתוף פעולה בין תל אביב לברלין לקידום סטארטאפים

שיתוף פעולה בין תל אביב לברלין לקידום סטארטאפים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> שיתוף פעולה בין תל אביב לברלין לקידום סטארטאפים
שיתוף פעולה בין תל אביב לברלין לקידום סטארטאפים
מאת: מערכת Telecom News, 19.3.15, 14:16פאנל

עיריות ת"א וברלין הכריזו באירוע Axis Tel Aviv 2015 על שת"פ לחיזוק החדשנות הטכנולוגית. ברלין פרטנר הציגה את אירוע Metropolitan Solutions להצגת יכולות בשוק האירופי של סטארטאפים מכל התחומים. רישום עד 13.4.15.

מנהלת עיר עולם של עיריית תל-אביב-יפו הכריזה היום על שיתוף פעולה עם חממת Berlin Partner for Business and Technology, שפועלת בחסות עיריית ברלין, במטרה לקדם יחד סטארטאפים ב-2 הערים ולסייע לחיזוק הקשרים הטכנולוגיים ביניהן. כחלק משיתוף הפעולה, תצענה 2 הערים תוכניות הדדיות לעודד את הקשרים בין יזמים בת"א וברלין ותצענה סביבות עבודה משותפות ללא עלות, סיוע בקבלת אשרות ויזה וליווי אישי של מומחים ומנטורים.

ההכרזה התקיימה היום במסגרת אירוע Axis Tel-Aviv 2015 בפאנל מיוחד, בו לקחו חלק קריסטין קרבוני, דירקטור שיווק בברלין פרטנר, הלה אורן, מייסדת ומנכ"לית עיר עולם והולגר וויס, מנכ"ל AUPEO! בהנחיית מלודי סוחרביץ, שנערך לציון 50 שנה לכינון יחסי ישראל-גרמניה והצגת האקו-סיסטם התוסס, הבינלאומי והצומח המשותף לסטארטאפים בברלין ובת"א. שותפות זו היא חלק מקמפיין ,be Berlin שיזמה ברלין פרטנר, במטרה לפתח רשת שותפויות גלובליות של סטארטאפים בברלין לערים חדשניות אחרות בעולם הכוללות את וושינגטון, ניו יורק, לונדון וכעת ת"א.
 
אד פרנק, מייסד ומנכ"ל Axis Innovations (המקיים זו השנה השנייה ברציפות את אירוע Axis Tel-Aviv 2015 ומסייע בגיוסי הון לסטארטאפים): "אנו שמחים לארח באירוע השנתי את ברלין פרטנר ואת עיר עולם במטרה לקדם את הקשרים הטכנולוגיים בין 2 המדינות. שותפות זו תאפשר להגדיל את ההתרחבות והחשיפה של הסטארטאפים הישראלים בשוק האירופי ובשווקים גלובליים".
 
הלה אורן: "ת"א תופסת מקום מרכזי בזירת הסטארטאפים בעולם ולאחרונה דורגה כעיר המובילה בעולם לסטארטאפים מחוץ לארה"ב. המדיניות שלנו היא למצוא אפיקי פעולה לקידום ויצירת חדשנות בעיר. במסגרת זו אנו מעניקים, בין היתר, גישה אלחוטית בכל העיר, הורדת מיסוי לסטארטאפים, סבסוד עירוני של סביבות עבודה משותפות ואירוע ה- DLD (אירוע סטארטאפים בגרמניה), שהופכים את תל אביב למקום אידיאלי תוך הובלה של יעל ווינשטיין, ראש פיתוח כלכלי בעיר, שאחראית על פיתוח הסטארטאפים. אנו רואים בברלין שותף אסטרטגי בתהליך זה".

קריסטין קרבוני: "ת"א וברלין נחשבות 2 מרכזי סטארטאפ משגשגים. כדי להגדיל עוד יותר את הסינרגיה, אנו רוצים להציג ליזמים הישראלים את יחידת הסטארטאפים ולהגדיל את שיתוף הפעולה בין ברלין פרטנר ועיר עולם".

כמו כן, 3 סטארטאפים גרמנים מברלין הציגו את הטכנולוגיות שלהם: Cookies UG, 42reports GmbH and coModule.

ברלין פרטנר הציגה כחלק מהשותפות את אירוע , Metropolitan Solutions שיתקיים בברלין ב-20-22 במאי 2015. האירוע יספק פלטפורמה בינלאומית לרעיונות ופתרונות, שיעצבו את עתיד הערים. 3 סטארטאפים מישראל ייבחרו כדי לאפשר להם להציג את יכולותיהם בשוק האירופי. ניתן למלא טופס השתתפות עד 13.4.15 - כאן.


בתמונה מימין לשמאל: אד פרנק, ראוקיה הברנטס מברלין פרטנר, הלה אורן, קריסטין קרבוני, יעל ווינשטיין, ליאור מאיר, מנהל שותפויות גלובליות עיר עולם, מישל סופגי, שירות לתייר, עיר עולם.
 
נציגות עיר עולם וברלין פרטנר



 
 
Bookmark and Share