Telecom News - אינטל, גוגל וטאג הויר מפתחות שעון חכם, שיעלה בדרגה את הקטגוריה כולה

אינטל, גוגל וטאג הויר מפתחות שעון חכם, שיעלה בדרגה את הקטגוריה כולה

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> אינטל, גוגל וטאג הויר מפתחות שעון חכם, שיעלה בדרגה את הקטגוריה כולה
אינטל, גוגל וטאג הויר מפתחו תשעון חכם, שיעלה בדרגה את הקטגוריה כולה
מאת: מערכת Telecom News, 19.3.15, 16:28הכרזה

השעון יהיה מבוסס על "מערכת-על-שבב" של Intel וישתמש  בטכנולוגיות תוכנה של Android Wear לאינטגרציה מלאה עם יישומי Google השונים. התשובה ל-Apple Watch.
 .

טאג הויר (Tag Heuer), שמייצרת שעונים שוויצריים פורצי דרך מאז 1860, אינטל וגוגל הודיעו על שותפות לפיתוח שעון שוויצרי יוקרתי וחכם, שיופעל בטכנולוגיה של אינטל בשילוב עם Android Wear. היוזמה מציינת עידן חדש של שיתוף פעולה בין יצרני השעונים השוויצרים לעמק הסיליקון ומשלבת בין תחומי המומחיות של כל אחת מהחברות בייצור שעוני יוקרה, חומרה ותוכנה.
 
השעון יהיה מבוסס על "מערכת-על-שבב" (SoC) של אינטל וישתמש בטכנולוגיות תוכנה של Android Wear לאינטגרציה מלאה עם יישומי גוגל השונים. השעון צפוי לצאת לשווקים בסוף שנה זו.
 
מייקל בל, סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת ההתקנים החדשים (NDG) באינטל: "אינטל פועלת לאפשר חוויות טכנולוגיות המספקות לבני אדם תועלת וערך. אנו בטוחים, שגישה קולקטיבית תעודד חדשנות נוספת בטכנולוגיה הלבישה. שיתוף הפעולה עם טאג הויר וגוגל מקרב אותנו למימוש החזון של טכנולוגיה לבישה עם שעון יד חכם וייחודי המעלה בדרגה את הקטגוריה כולה".
 
דייוויד סינגלטון, המנהל ההנדסי של Android Wear: "כמיזוג של יופי וטכנולוגיה, השעון השוויצרי העניק השראה לדורות של אמנים ומהנדסים, לרבות מהנדסי גוגל. לכן, אנו נרגשים לשתף פעולה עם טאג הויר ואינטל בהשקת תמהיל ייחודי של רגשות וחדשנות בשוק מוצרי המותרות. יחדיו, ובאמצעות פלטפורמת Android Wear, נוכל להגות שעון טוב יותר, יפה יותר וחכם יותר".
 
גי סמון (Sémon), מנהל כללי של טאג הויר: "איכות השעונים השוויצריים היא שם דבר בעולם. בשילוב עם הטכנולוגיה היצירתית והעוצמה הגלובלית של שתי חברות כגון אינטל וגוגל, שימוש בטכנולוגיה של אינטל ובפלטפורמת Android Wear של גוגל, נוכל לחולל מהפכה טכנולוגית בתעשייה. אני גאה לייצג את טאג הויר ביוזמה פורצת דרך זו".
 
יצויין, שלאינטל יש כבר שעון חכם, של חברת Basis, שטרם הושק בישראל. קבוצת ההתקנים החדשים של אינטל אחראית על תחום המחשוב הלביש והוציאה עד כה לשוק מספר התקנים, ביניהם הצמיד MICA, אוזניות חכמות ביומטריות בשיתוף עם חברת SMS Audio וכן קערת הטענה חכמה למוצרים לבישים קטנים (להלן צילום של המוצרים הללו): 

 בתמונה: מימין השעון החכם, אוזניות, מטען ואוזניה חכמה. 
כל המוצרים



 
 
Bookmark and Share