Telecom News - הסתדרות המורים חתמה הסכם עם פרטנר לחבילה של 45 ש"ח לחודש

הסתדרות המורים חתמה הסכם עם פרטנר לחבילה של 45 ש"ח לחודש

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> הסתדרות המורים חתמה הסכם עם פרטנר לחבילה של 45 ש"ח לחודש
180 אלף חברי הסתדרות המורים יכולים לקבל (באמצעות מועדון אשמורת 360), הסכם התקשרות ייעודי, במסגרתו ייהנו המורים ובני משפחותיהם מהצעת סלולר אטרקטיבית ואפשרות להצטרף גם לשירותי הטלפוניה הקווית והאינטרנט הביתי של Orange.    
מאת: מערכת Telecom News, 20.3.15, 10:00יוסי וסרמן

ראשונים לדווח: ההסכם של התסדרות המורים (באמצעות מועדון אשמורת 360 שמונה כ-180 אלף חברים), שנחתם ב-15.3.15 בין יוסי וסרמן,  (בתמונה משמאל), מזכ"ל הסתדרות המורים, לבין חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר כולל את המרכיבים הבאים:

א. חבילה הכוללת מינימום 3 מנויים (במשפחה, תחת חשבון אחד, עד 6 בני משפחה) ב-45 ש"ח לחודש לכל מנוי.
ב. שיחות ומסרונים ללא הגבלה, 5 ג'יגה גלישה סלולרית.
ג. יכולת להצטרף בהנחות לשאר שירותי פרטנר, דוגמת פס רחב, טלוויזיה על האינטרנט הסלולר, טלפוניה קווית ועוד. 
ד. ההסכם בתוקף ל-3 שנים. 

בהתייחס לטלפוניה הקווית של פרטנר, כבר ניתחנו כאן, שהמאבק של חברות ה-ISP להעביר אליהן לקוחות טלפוניה קווית מבזק (במסגרת "השוק הסיטונאי"), נראה אנכרוניסטי, פתטי ומנותק מכל מציאות. מי שמחזיק בקו בזק הישן ולא נמצא במבצע של בזק, משלם כ-600 ₪ לשנה רק על אחזקת הקו, עוד לפני הוצאת שיחה אחת מהקו של בזק. זה יותר יקר מהמחיר של קו סלולרי "הכל כלול" (שיחות, מסרונים וגלישה באינטרנט) הקיים כמעט בכל חברות הסלולר.

במבצע הנוכחי למורים, כל מנוי בבית משלם 540 ש"ח לשנה, לשיחות ומסרונים ללא הגבלה. אז למה בכלל להחזיק קו טלפון של בזק? בנוסף, המעבר של חברות הסלולר לדור רביעי -  LTEמספק לבעלי הסמארטפונים, הפאבלטים והטאבלטים הסלולריים המתקדמים יכולת גלישה ברוחבי פס מתחרים באלה של החיבור הקווי. אז למה צריך אינטרנט קווי? שאלות שכל צרכן צריך לשאול את עצמו, לפני שהוא זורק את כספו באוויר (תרתי משמע). 

אין ספק, שלפרטנר ההסכם החדש הזה חשוב, והוא בא אחרי סדרת זכיות משמעותיות, למשל: במתן שירותי מפ"א למשרדי הממשלה ובהקמת רשת סלולר חדשה לצה"ל. 

יוסי וסרמן, מזכ"ל הסתדרות המורים: "לאחר בדיקה של חברות סלולריות גדולות במשק, חברנו באמצעות אשמורת 360 לחברת אורנג' כדי להמשיך ולספק לעובד ההוראה אפשרויות, שתעזורנה לו ולבני משפחתו לצמצם את ההוצאה הכלכלית החודשית".

חיים רומנו, (בתמונה למטה), מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנו דוגלים בשילוב אג'נדה חברתית וערכים חברתיים כחלק מההתנהלות העסקית של החברה. עובדי פרטנר, כמורי אשמורת 360, פועלים לשלב ידע וערכי דרך ארץ בעשייה ואנו רואים חשיבות רבה בחבירה לגופים, שהחינוך הוא נר לרגלם. אני מברך על ההסכם ושמח, שקהל המורים ובני משפחותיהם מצטרפים לשורותינו".  

יורם אביזוב, מנכ"ל מועדון אשמורת 360: "יש לנו פרטנר. אני מודה לכל חברי הנהלת אשמורת 360, שנתנו לנו את המנדט למו"מ. עשינו את הדבר הטוב ביותר עבור קהל המורים ובני משפחותיהם בחבירה לפרטנר. אחת הסיבות, שהצטרפנו להצעה הכוללת, היא השירות ובפרטנר הלקוח הוא לקוח לאורך כל הדרך ובכל נקודות המגע".  
 
מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו
 

 



 
 
Bookmark and Share