Telecom News - נפתח מחזור 6 של אקסרלרטור מיקרוסופט ונצ'רס בהשתתפות 11 סטארטאפים

נפתח מחזור 6 של אקסרלרטור מיקרוסופט ונצ'רס בהשתתפות 11 סטארטאפים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתח מחזור 6 של אקסרלרטור מיקרוסופט ונצ'רס בהשתתפות 11 סטארטאפים
נפתח מחזור 6 של אקסרלרטור מיקרוסופט ונצ'רס בהשתתפות 11 סטארטאפים
מאת: מערכת Telecom News, 22.3.15, 13:29חנן לביא

האקסלרטור נכנס לראשונה לתחומים חדשים בהם אגריטק וגיוס עובדים. 11 החברות נבחרו מתוך 330 חברות שהגישו מועמדות. עד כה גייסו החברות הבוגרות של 5 המחזורים הראשונים כ-85 מיליון דולרים.
 
מיקרוסופט ונצ'רס פותחת היום את המחזור השישי באקסלרטור שלה לסטארטאפים. כ-330 חברות מישראל ומ-23 מדינות הגישו מועמדות למחזור השישי וביניהן חברות מהמזרח הרחוק, אירופה, אמריקה ואפריקה.
 
במחזור הנוכחי, נבחרו חברות הנמצאות בשלב בשל יותר מבחינת מחזור חייהן ורואות באקסלרטור פלטפורמה יעילה, שתסייע להן להפוך לחברות הממוקדות בגידול קצב השימוש של לקוחותיהן, בצמיחה ובהגעה לשוק. על כן גם תכני התכנית עברו שינוי, ובמחזור הנוכחי יהיו תכנים מעמיקים יותר בנושאים כמו פיתוח עסקי, שיקולים אסטרטגיים למעבר לחו"ל, שיווק למתקדמים, מיצוב, היבטים משפטיים לחברות בשלבי צמיחה ועוד.
 
עוד תוצאה של השלב הבשל, שבו נמצאות החברות- זה המחזור עם מספר האנשים הגדול ביותר אי פעם, משום שהחברות המשתתפות במחזור כבר הספיקו לקלוט עובדים. ייחוד נוסף למחזור הזה הוא כניסה של האקסלרטור, לראשונה, לתחומים בהם עדיין לא עסק, כמו אגריטק וגיוס עובדים.
 
אחוזי גיוס הכספים באקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס גבוהים ביחס לאקסלרטורים אחרים בעולם ועומדים על 80%, עם סכום גיוס של 2.5 מיליון דולרים בממוצע לחברה בוגרת התכנית. מאז השקתה של תוכנית האקסלרטור בישראל במרכז המו"פ של מיקרוסופט, גייסו החברות הבוגרות של 5 המחזורים הראשונים כ-85 מיליון דולרים. כמו כן, 3 חברות בוגרות התכנית כבר עשו אקזיט: Kitlocate שנמכרה ל-Yandex , Appixia שנמכרה ל-Wix  ו-Conferplace שנמכרה ל-Meda Group.
 
החברות שנבחרו תשתתפנה בתוכנית האקסלרטור שנמשכת 4 חודשים. התוכנית מסייעת לסטארטאפים לפתח מוצרים ושירותים ברמה עולמית ולבצע קפיצת מדרגה מהירה לשוק העולמי. התוכנית בנויה מהדרכה וליווי צמוד של למעלה מ-100 מנטורים מבכירי ההיי-טק והמגזר העסקי, תשתית פיסית וטכנולוגית ומגוון שיתופי פעולה עם חברות וגופים גלובאליים המציעים הדרכה ותכניות המשך.
 
הסטארטאפים שהתקבלו לאקסלרטור: 

Highr- שירות המאפשר לאנשים לשדרג את מקום העבודה שלהם בצורה פשוטה וללא לקיחת סיכון.
GetJob- מציעה פתרון מחבר בין מחפשי עבודה לא מקצועיים לעסקים בסביבתם.
Udobu- מערכת תימחור חכמה עבור עולם כרטיסי הבידור והספורט.
Personalics- מאפשר לאתרי מסחר אלקטרוני להגיע ולדבר עם כל לקוח עם המסר הנכון, בזמן הנכון ובערוץ הנכון, באופן אוטומטי ודינאמי.
DOV-E- טכנולוגיית קישוריות אולטרה סונית המאפשרת גם תשלום וגם שליחת קופונים בכל מכשיר נייד ובכל נקודת מכירה או נקודת פרסום.
Fringerfy- מפתחת מנוע חיפוש למכשירים ניידים ולבישים העוזר לאנשים לגלות תוכן ושירותים דיגיטליים בסביבה האורבנית על ידי שימוש בזיהוי תמונה.
Bontact- פלטפורמת תקשורת חכמה, רב ערוצית, שמאיצה תהליכי מכירה באמצעות אינטראקציות בזמן אמת בין בעלי אתרים וגולשים.
Skyformation- מספקת פתרון, שאינו חודרני, לחברות המעוניינות לגלות ולהגן על המידע שלהן ביישומי ענן.
Taranis Visual- מערכת ניהול סיכוני מזג אויר לחקלאות.
 
חנן לביא, (בתמונה), מנהל האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל: "המחזור הנוכחי מתאפיין בחברות בשלב בשל יותר, להן אנו מציעים את המומחיות של האקסלרטור בעבודה עם סטארטאפים.  מומחיות זו, בשילוב עם הדומיננטיות של מיקרוסופט בשוק, תאפשר להם גישה חסרת תקדים לשווקים וללקוחות אסטרטגיים. אנו בטוחים, שגישה זו יחד עם ההדרכה, שיקבלו היזמים מהמנטורים בתכנית, תצלחנה להזניק את החברות המשתתפות לשורות הראשונות של התעשיה".
 
 אסלרטור



 
 
Bookmark and Share