Telecom News - CYBERTINEL מהעיר מודיעין: 25%-35% מתחנות עבודה בארגונים נדבקות

CYBERTINEL מהעיר מודיעין: 25%-35% מתחנות עבודה בארגונים נדבקות

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> CYBERTINEL מהעיר מודיעין: 25%-35% מתחנות עבודה בארגונים נדבקות
CYBERTINEL מהעיר מודיעין: 25%-35% מתחנות עבודה בארגונים נדבקות בתוכנות זדוניות
מאת: מערכת Telecom News, 22.3.15, 15:42קובי בן נעים

ארגונים רבים מאד מותקפים רק בגלל היותם ישראלים. בשנה האחרונה חלה עלייה תלולה בניסיונות תקיפה של מערכות תקשורת של ישראלים.

CYBERTINEL, חברת אבטחת סייבר ממודיעין, שמתמחה בהגנה על נקודות קצה ושרתים ארגוניים מפוגענים, שאינם מבוססי חתימה. מדווחת, ש-25%-35% מתחנות העבודה בארגונים בעלי רשתות פתוחות נדבקות בתוכנות זדוניות. הנתונים נאספו בשנה האחרונה במסגרת בדיקות מערכתיות, שביצעה החברה ב-60,000 תחנות עבודה ב-60 ארגונים גדולים בארץ ובעולם, ביניהם מוסדות פיננסיים, משרדים ממשלתיים וחברות טלקום. בארגונים בעלי רשתות סגורות מצאה החברה תוכנות זדוניות בשיעור של 7% מתחנות העבודה.

פתרונות החברה מבוססים על שרת מרכזי בעל 5 מנועי ניתוח רבי עוצמה ותוכנה זעירה הבודקת כל מחשב בארגון בזמן אמת ושולחת כל איום לפיצוח ובחינה בשרת המרכזי. במהלך הבדיקה נשלחת התוכנה הזעירה לכל המחשבים בארגון ולאחר שנאסף בשרת המרכזי כל המידע על האיומים ברשת, מוצג למנהלי האבטחה דו"ח המקיף את תמונת האיומים המלאה, חומרתם, מקורותיהם ודרכי הפעולה המתאימות להתמודדות. התוכנה הזעירה מוסרת מהמחשבים בסיום הבדיקה.

קובי בן נעים, (בתמונה), מנכ"ל CYBERTINEL: "ארגונים רבים מאד מותקפים רק בגלל היותם ישראלים. בשנה האחרונה חלה עלייה תלולה בניסיונות תקיפה של מערכות תקשורת של ישראלים. ההתקפות הגיעו ממקורות, שזוהו על ידינו כגורמים עוינים לישראל, חלקם קבוצות של האקרים, ששמו להן למטרה לפגוע בחברות, תעשיות ביטחוניות וגורמי ממשל ישראלים. מסיבה זו קיימת חשיבות גבוהה לזיהוי מהיר של תקיפה בטווח של שעות ספורות, למתן כלים למנהלי האבטחה להתמודדות עם האיום באופן מידי ולמתן פתרונות לטווח הארוך".

בעקבות חשיפת הנתונים תעניק CYBERTINEL לארגונים, שייפנו אליה במהלך כנס ,CyberTech2015 שייערך ב-24 -25 למרץ 2015, בדיקה מערכתית מלאה לפרצות אבטחה ללא תשלום. הבדיקה, שעלותה נאמדת בעשרות אלפי דולרים, תוענק לארגונים ישראליים בעלי רשת של 1,000 נקודות קצה ומעלה ותבוצע ללא הפרעה למערכות הגנה קיימות וללא הפרעה לעבודה הרגילה של המשתמשים בארגון.
 
 
אבטחה



 
 
Bookmark and Share