Telecom News - מולי אדן, נשיא אינטל ישראל, החליט לסיים את תפקידו

מולי אדן, נשיא אינטל ישראל, החליט לסיים את תפקידו

דף הבית >> מינויים >> מולי אדן, נשיא אינטל ישראל, החליט לסיים את תפקידו
מולי אדן, נשיא אינטל ישראל, החליט לסיים את תפקידו
מאת: מערכת Telecom News, 23.3.15, 19:02מולי אדן
 
לאחר 33 שנים בחברה החליט נשיא אינטל ישראל לעבור לאתגרים חדשים. באינטל הודו לו על פועלו: "תרומתו לחברה הייתה אדירה".
 
אינטל הודיעה הערב, כי מולי (שמואל) אדן, סגן נשיא בכיר בחברה, נשיא אינטל ישראל ומנהל קבוצת המחשוב התפיסתי (Perceptual Computing), החליט לסיים את עבודתו באינטל בכדי לחפש אתגרים חדשים.
 
מאז שהצטרף לחברה, מילא אדן תפקידי ניהול בכירים במרכזי הפיתוח, קבוצות המחשוב הנייד, קבוצת מחשבי ה-PC וקבוצת המחשוב התפיסתי של אינטל העולמית. את הקבוצה האחרונה הוא הוביל מאז הקמתה בשנת 2011.

אדן הצטרף לאינטל ב-1982 ושימש במספר רב של תפקידים טכנולוגיים וניהוליים, בתכנון מיקרו-מעבדים עבור כמה מהמעבדים של אינטל, בהם מעבדIntel Pentium MMX . מ-1999 עד 2003, שימש אדן כדירקטור ומנהל כללי של מרכז הפיתוח של אינטל בישראל. הוא היה אחראי לפיתוח המיקרו-מעבד ומערכי-השבבים הניידים, בהם טכנולוגיית העיבוד הנייד Intel Centrino ומעבד ה- Intel Pentium M.
 
ב-2004 התמנה אדן לסגן נשיא ומנהל שיווק בקבוצת הפלטפורמות הניידות, והיה אחראי להובלת הצמיחה במגזר מחשבי המחברת. ב-2005 קודם למשרת סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת הפלטפורמות הניידות והיה אחראי להרחבת קטגוריות מחשבי המחברת ולאחר מכן מחשבי הנטבוק.

ב-2009 קודם למשרת סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת ה-PC, שם ניהל את תכנון הפלטפורמה, הארכיטקטורה והשיווק של פתרונות ה-PC של אינטל למגזר המחשוב השולחני והנייד. ב-2011 מונה לתפקיד נשיא אינטל ישראל.
 
אדן: "אני עוזב בתחושת סיפוק רב. הייתה לי הזכות להוביל קבוצות רבות באינטל בשורה ארוכה של תפקידי, אולם, מעבר לזה הייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים יצירתיים, שלאורך הזמן הפכו לחברים טובים".
 
מאינטל נמסר: "ב-33 שנים בהן היה מולי באינטל נרשמו לזכותו הישגים טכנולוגיים רבים ומשמעותיים. תרומתו לחברה הייתה אדירה ואנחנו מאחלים לו הצלחה רבה".
 
אינטל



 
 
Bookmark and Share