Telecom News - 4 משלחות של סטארטאפים מתארגנות ליציאה לארה"ב במאי ויוני 2015

4 משלחות של סטארטאפים מתארגנות ליציאה לארה"ב במאי ויוני 2015

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 4 משלחות של סטארטאפים מתארגנות ליציאה לארה"ב במאי ויוני 2015
לאור הצלחת 2 המשלחות הראשונות, שיצאו לארה"ב לגייס משקיעים, שת"פים, ערוצי הפצה ולקוחות, 4 משלחות נוספות מתארגנות לצאת למטרות הללו לארה"ב בתחומים: קלינטק, פינטק, ביג-דאטה ומדעי החיים. ההרשמה נפתחה ליזמים. 
מאת: אבי וייס, 24.3.15, 07:35אברי משגב

כחודשיים לאחר השקת היוזמה TechExit IS US, מתארגנות עוד 4 משלחות לצאת לארה"ב. ההחלטה על כך באה במקביל לחזרת המשלחת השנייה לחודש מרץ 2015 של סטארטאפים המפתחים בתחום המדיה, הפרסום, המובייל, המשחקים והאינטרנט, שיצאה לארה"ב בסוף השבוע החולף, למפגש עם עשרות רבות של משקיעים ומנהלים מצפון אמריקה. מדובר במשקיעים, שהתלהבו מהרעיון לפגוש חברות הזנק ישראליות שם (בניו-יורק), עד כי היה צורך "לסגור את הרשימה" של המשקיעים ומנכ"לים מצפון אמריקה, שביקשו להשתתף ולדחות רבים בגלל מגבלות מקום. 

המשלחת הראשונה בתחום המדיקל חזרה כבר לארץ, מרוצה מאוד, כפי שדיווחנו כאן, מה שהוביל לבקשות רבות של חברות הזנק מתחום ה-Medical ובתחומים נוספים לארגן מפגשים נוספים בנושאים אלה. לכן, נקבע לוח הזמנים הבא:
May, 18-19. 2015
CleanTech - Energy / Automotive / Storage / Water / Agro / Smart Buildings / App's

June, 01-02. 2015
FinTech - Bitcoin / Security / Forex / Digital payments

June, 15-16. 2015
BIG DATA - Cloud / Cyber / Security / Defense

June, 29-30. 2015
Life Science - Medical Devices / Medical App's / Food
 
אברי משגב, מנכ"ל TechExit IS US בישראל, (בתמונה למעלה): "לאור ההצלחה היוצאת מן הכלל של 2 המשלחות הראשונות, נוציא עוד 4 משלחות בחודשיים הבאים, בנושאים מגוונים. מדובר באירועי בוטיק של מפגש בין יזמים בתחומי היזמות המובילים בישראל, עם משקיעים ומנהלים רבים מצפון אמריקה, שמגלים עניין רב ביזמות הישראלית.

את המשלחת הראשונה שמנתה, 10 חברות מתחום ה-Medical בחרנו מתוך כ-100 חברות שביקשו לצאת, המשלחת השנייה בהשתתפות 12 חברות, שנבחנו ע"י נציגי TechExit בארץ בראשותי ובארה"ב, גובשה לאחר שריאיינו קרוב ל-140 חברות, שמתוכן נבחרו הטובות ביותר והעונות על תנאי הסף שהצגנו.

חברות, שלא נבחרו בסבב הראשון, יכולות להגיש מועמדות שוב בסבבים הבאים, לפי נושאי המפגשים. אנו לא מגבילים את היזמים הרוצים להצליח, אבל הם חייבים לבצע הכנות מתאימות ולהיות ברמה בסיסית טובה, כדי שנוכל יחד להצליח במשימה החשובה הזו. ההצלחה של היזמים היא ההצלחה של כולנו. כמובן, מאד מומלץ ליזמים לקרוא בעיון את הלקחים (כאן) וההמלצות (כאן) שפירסמנו, המלצות די בסיסיות, איך יזמים אמורים להכין את עצמם היטב, כדי שנוכל לבחור בהם ונוכל לסייע בידם להצליח בגיוס הון בארה"ב. 

כל אחד מהאירועים המתוכננים יהיה ברמה של "בוטיק", עם תשומת לב אישית לכל יזם, אירוע שיימשך יומיים בניו-יורק, ובו תיפגשנה החברות עם משקיעים אסטרטגיים: אנג'לים, פמילי אופיס, פרייבט איקוויטי וקרנות בתחום, וכן עם חברות העוסקות בתחום הנושא שיהיה במוקד המפגש. היום הראשון של כל אירוע מוקדש להכנות, סדנת תרגול ומשובים ליזמים, והיום שני מוקדש כולו למצגות ופגישות. אנו פועלים לארגן פגישות ממוקדות עם המשקיעים והמנהלים המתאימים בארה"ב, שיש עניין ליזמים לפגוש בהם שם לצרכי השקעה ושת"פ. 


אנו לא מתווכים, לא יועצים, לא מנטורינג. אנו שותפים של הסטארטאפים. זו שותפות ארוכת דרך, שתלויה ברצון של היזם לקיים את השותפות הזו, שמביאה לו ערכים ברורים ומדידים בכל שלבי הכניסה וההצלחה שלו בצפון אמריקה.

מדובר בקפיצת מדרגה מאוד משמעותית, שלא הייתה קיימת עד כה בעולם היזמות הישראלי, בכלים, בהיקף המשקיעים האפשריים (המגיע לעשרות אלפים), בהיקף החברות הגדולות בארה"ב ובקנדה המחפשות טכנולוגיות ומוצרים חדשים מישראל ובהיקף השותפים האפשריים (אלפים), כדי לקדם כל פעילות של יזמים ישראליים בצפון אמריקה, בכל תחום בו הם זקוקים לסיוע מכל סוג"

את היזמים מהמשלחת השונות היוצאת מישראל יקבלארנון ועירית שפלן בארה"ב צוות מקצועי מנוסה, הכולל, בין היתר, את: עירית שפלן, (בתמונה מימין) Co-Founder & COO של TechExit, וארנון שפלן, (בתמונה משמאל), מייסד משותף ומנכ"ל TechExit ו- TechExit IS US. 

ארנון שפלן: "אנו לא לוקחים כל אחד למפגש בן היומיים בארה"ב. חשוב לנו לבחון את המיזם אם הוא מתאים לצרכים של השוק הצפון אמריקאי והאם המיזם מוכן לחשיפה לשוק הזה. אנו לא מעוניינים להשקיע זמן בחברות לא מתאימות, כי אנו לא יכולים לשרוף את הקשרים שלנו עם עשרות אלפי המשקיעים ואלפי החברות הגדולות המחפשים פיתוחים מלהיבים מישראל.

אם חברה ישראלית לא יכולה להגיע לאירוע, אנו מוכנים עם צוות של נציגים מקצועיים ומנוסים, שיודעים להציג טכנולוגיות, שיקבלו את החומר מישראל ויציגו זאת בפני המשקיעים או השותפים האפשריים בארה"ב. הם למעשה יהיו הנציגים של החברה הישראלית בארה"ב. הם גם יוכלו להמשיך במו"מ לפי רצון החברה הישראלית וצרכיה.

אנו מספקים ליזמים הישראלית את כל השירותים, בסל שירותים רחב, שהיזם הישראלי בוחר לפי צרכיו. המפגשים המתוכננים נמשכים יומיים, כדי להגיע להצלחה מרבית של המפגשים, לאור הנסיון הרב, שצברנו בקישור בין יזמים ישראליים למשקיעים ושותפים בארה"ב וקנדה. רק סטארטאפ, שמופיע עם הכנה מתאימה ויסודית, המפגש שלו עם הצד האמריקאי הופך להיות מפגש מוצלח, מה שמביא תועלת לכל הצדדים. זאת, מתוך מטרה ברורה לשנות מקצה לקצה את המצב הקיים, בו חברות הזנק ישראליות אינן מצליחות לגייס כסף או שותפים בארה"ב". 

פרטים נוספים יפורסמו בקרוב לרבות לו"ז מדויק לכל אירוע. ההרשמה החלה  - כאן, פרטים נוספים לגבי מבנה ותוכן של אירוע סטארטאפים בניו-יורק ניתן לראות בחלק התחתון של המאמר כאן
בדרך להצלחה
TECHEXIT LOGO



 
 
Bookmark and Share