Telecom News - סקייקיור לאבטחת מכשירים ניידים גייסה 8 מיליון דולרים בסבב השקעה ראשון

סקייקיור לאבטחת מכשירים ניידים גייסה 8 מיליון דולרים בסבב השקעה ראשון

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סקייקיור לאבטחת מכשירים ניידים גייסה 8 מיליון דולרים בסבב השקעה ראשון
סקייקיור לאבטחת מכשירים ניידים גייסה 8 מיליון דולרים בסבב השקעה ראשון
מאת: מערכת Telecom News, 24.3.15, 16:02אבטחת סמארטפונים

החברה הישראלית לאבטחת סמארטפונים וטאבלטים מציעה הגנה ברמה ארגונית המנצלת את חוכמת ההמונים כדי לחזות ולמנוע התקפות. ההשקעה הנוכחית תשמש גם לגיוס עובדים במרכזי החברה בארה"ב ובישראל.
 
סקייקיור (Skycure) היא חברה המפתחת הגנה מפני איומים על מכשירים ניידים, מאתרת ומונעת מתקפות סייבר מבלי לפגוע בחוויית השימוש במכשירים. טכנולוגיית החיזוי שלה מנצלת את חוכמת ההמונים כדי לזהות איומים ולאבטח התקנים ניידים. מייסדיה עדי שהרבני ויאיר עמית. לחברה משרדים בעמק הסיליקון ובתל אביב.

החברה הודיעה היום על סגירת סבב Series A עם השקעה של 8 מיליון דולרים בהובלת שסטה ונצ'רס (Shasta Ventures) ובהשתתפותו של אחד מהלקוחות האסטרטגיים של סקייקיור, חברת הביטוח New York Life. הכסף שגויס ישמש לחיזוק מאמצי המכירות והשיווק של החברה ולהשקעה נוספת במחקר ופיתוח, לרבות גיוס עובדים בארה"ב וישראל. המשקיעים הקודמים בחברה, קרן ההון סיכון פיטנגו וכמה משקיעים פרטיים מהמובילים בתעשייה, לרבות פיטר מקיי ומייקל ווידר, מומחים באבטחת יישומים, הגדילו את השקעתם בסיבוב.

לראשונה בשוק האבטחה הניידת הארגוני, את הפתרון של סקייקיור ניתן לבדוק ולפרוס ללא צורך בגישה למערכות פנימיות.

עפ"י נתוני גרטנר, 3 הכוחות, שיניעו את צמיחת תחום האבטחה בשנים הקרובות, הם:
1) אבטחת מכשירים ניידים,
2) ביג דאטה,
3) התקפות ממוקדות מתקדמות.

סקייקיור נמצאת במרכזם של 3 התחומים הללו וממנפת כמויות עצומות של נתוני המונים כדי להתגונן מפני כל הסוגים של מתקפות ניידות גלובליות או ממוקדות. הגידול בגניבות סייבר, ריגול סייבר, תרמיות סייבר ולוחמת סייבר מגביר את הצורך בהגנה על מכשירים ניידים מפני איומים במקביל להפיכתם של המכשירים הניידים ליעד הקל ביותר לפריצה ע"י האקרים.

סקייקיור כבר מסייעת למספר ארגונים גדולים לאבטח עשרות אלפי התקנים ניידים כדי להגן על עובדיהם ועל הנתונים העסקיים, לרבות New York Life.

ההגנה של סקייקיור מפני איומים ניידים
פתרון ההגנה של סקייקיור מאתר ומונע מתקפות סייבר מבלי לשנות דבר בחוויית השימוש הניידת ומאפשר לחברות להגן על נתונים אישיים ועסקיים תוך מתן אפשרות לעובדים להשתמש בהתקנים שלהם בדיוק כפי שתמיד השתמשו בהם.

הטכנולוגיה של החברה עושה שימוש בחוכמת ההמונים כדי ליצור את התמונה השלמה ביותר של האינטרנט מנקודת המבט הניידת. סקייקיור עורכת מיליוני בדיקות אבטחה מדי חודש ומנטרת עשרות אלפי התקנים תאגידיים. ניתוח ההתנהגות הזדונית והלגיטימית של השירותים, האפליקציות והרשתות, שעימם ההתקנים התקשרו, מאפשר לסקייקיור לחזות היכן תתרחשנה המתקפות הבאות. בנוסף, סקייקיור מעמידה את המידע על כל הרשתות הזדוניות בעולם לרשות הציבור - כאן.

סקייקיור מנצלת את ההודעה על גיוס ההשקעות גם כדי להכריז על מאפיינים חדשים בפתרון Skycure MTD. הגרסה המעודכנת כוללת:
  • יכולות מעמיקות של הגנת ההתקן, האפליקציות והרשת לרבות היכולת לאתר נקודות תורפה ואפליקציות, שנארזו מחדש במעטפות זדוניות ועלולות להוביל להשתלטות על ההתקן.
  • דירוג סיכונים ניידים המביא בחשבון מיליוני נקודות נתונים כדי להעריך את הסיכונים הקשורים לכל התקן. הפתרון מציע ממשקים חיצוניים המאפשרים התממשקות קלה למערכות אחרות של ניהול סיכונים.
  • אינטגרציה עם Exchange ופתרונות מובילים לניהול התקנים ניידים ברמה הארגונית (EMM), כגון AirWatch, מאפשרת פריסה קלה ומהירה וגם אכיפה של מדיניות הארגון לגבי התקנים ניידים ארגוניים ו-BYOD (שימוש בהתקנים פרטיים במקום העבודה).
ריצ'רד מור, סגן מנהל המידע הראשי של New York Life: "עם סקייקיור אנו מרגישים כאילו יש לנו מקור סודי המיידע אותנו על האקרים. סקייקיור חוזה את המתקפות ומסייעת לנו למנוע אותן. כאשר יש לך יותר מ-35,000 התקנים ניידים לאבטח, כמו אצלנו, מדובר בשירות קריטי. השימוש בסקייקיור מעניק לנו נראות של האיומים הסובבים אותנו ומאפשר לנו לקבל החלטות המבוססות על עובדות ולא על ניחושים".

ג'ייאראם בהאט, שותף בשסטה ונצ'רס: "ככל שהסמארטפונים והטאבלטים מוצאים את דרכם לשימוש נרחב בארגונים, הם הופכים לחזית החדשה של המאבק במתקפות סייבר. סקייקיור פיתחה פתרון ארגוני מהפכני המגן על מכשירים ניידים מסוגים שונים של איומים תוך שימוש באפליקציה קלה להפצה ולשימוש, שצפויה להשתלט על השוק".

עדי שהרבני, מנכ"ל ושותף להקמת סקייקיור: "אנו מרוצים מאד מהביקוש החזק מצד הלקוחות, שמשך משקיעים עתירי פרופיל כגון שסטה ונצ'רס. חשוב היה לנו לבנות פתרון אבטחה נייד פשוט לפריסה. פתרון זה מביא לצמיחה בביקוש למוצרינו. קיצרנו את משך ההתקנה ואת משך הזמן הנדרש עד להפקת ערך לשעות ספורות ובמקביל אנו מונעים מהרעים לחדור להתקנים ניידים, יישומים ונתונים תאגידיים ולפגוע בהם. המהירות, שבה אפשר להפיק ערך מההשקעה בפתרון שלנו, היא ששכנעה את New York Life, מהחברות הגדולות בעולם לביטוח חיים, להצטרף לסיבוב השקעה זה".

חברים חדשים בהנהלה ובמועצת המנהלים
בסיבוב זה של גיוס הון, סקייקיור הוסיפה 2 חברים חדשים לדירקטוריון: רמי קאליש, מנהל כללי ושותף להקמת פיטנגו וג'ייאראם בהאט, לשעבר מנכ"ל Zenprise ושותף בשסטה ונצ'רס. בנוסף, סקייקיור הרחיבה את צוות הניהול שלה ומינתה את וארון קוהלי לסגן נשיא לשיווק ואת דניאל קנדל לאחראי למו"פ, הובלת הפיתוח של כל מוצרי ופתרונות  סקייקיור.
phone security



 
 
Bookmark and Share