Telecom News - הסטארטאפ אונדיגו פיתח מערכת ניהול לקוחות בסמארטפון בחינם לבעלי עסק

הסטארטאפ אונדיגו פיתח מערכת ניהול לקוחות בסמארטפון בחינם לבעלי עסק

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> הסטארטאפ אונדיגו פיתח מערכת ניהול לקוחות בסמארטפון בחינם לבעלי עסק
הסטארטאפ הישראלי אונדיגו פיתח מערכת ניהול לקוחות בסמארטפון בחינם לבעלי עסקים
מאת: מערכת Telecom News, 25.3.15, 18:40אונדיגו
 
אונדיגו היא מערכת ניהול לקוחות בחינם בטלפון הנייד לאנשי מכירות ובעלי עסקים קטנים. בשונה ממערכות ניהול לקוחות מסורתיות, שהן נייחות, אונדיגו יוצאת דופן בכך, שהיא נמצאת עם בעל העסק כשהוא מחוץ למשרד רחוק משולחן העבודה ומוטמעת בסמארטפון.
                                               
האפליקציה לוכדת כל אינטראקציה המתבצעת בטלפון הנייד, בין אם באמצעות דואר אלקטרוני, לוח שנה, הודעות טקסט או שיחות. ובאופן אוטומטי בונה מאגר מידע על לקוחות מאינטראקציות אלה.
                                               
למעשה, ממשיכים להשתמש בטלפון באופן רגיל ואונדיגו עושה את השאר.היא בונה באופן אוטומטי בסיס נתונים עסקיים תוך כדי תנועה תנועה ושומרת את בעל העסק בתמונה עם המטלות היומיומיות שלו והרשת העסקית שלו .
 
כדי להראות עד כמה פשוט השימוש באפליקציה, אפשר לראות את הסרטון הבא, שמראה כיצד בכמה שניות אפשר לקבוע תזכורת למעקב עם לקוח. כאשר כל מה שצריך לעשות זה כמה לחיצות, ובפועל מה שקורה זה, שביומן העבודה (שמסונכרן אוטומטית עם אונדיגו) תופיע תזכורת בזמן המתאים, עם כל הפרטים הדרושים עבור יצירת הקשר, כאילו איזו מזכירה נעלמת רשמה את זאת ביומן.

 
         
כפי שניתן לראות, זה אינטואיטיבי וקל ואין שום עקומת למידה.
 
בסרטון הבא ניתן לראות את התכונות העיקריות של אונדיגו:
             
  
האפליקציה זמינה להורדה בחינם לאנדרואיד - OnDigo Mobile CRM.

האפליקציה זמינה להורדה בחינם לאייפון - OnDigo For Salesforce

גם הגרסה לאייפון היא חינמית לחלוטין אם לא מחברים את הסיילספורס. כי כאמור, אונדיגו היא מערכת ניהול לקוחות עצמאית. לסטארטאפ אונדיגו יש שת"פ עם סיילספורס והסטארטאפ הישראלי Wix, אך אין חובה להפעיל את האופציות הללו בתוך האפליקציה, שכן, הן כרוכות בתשלום. (האפליקציה לאנדרואיד תעודכן בקרוב לחיבור אפוציונאלי בתשלום לסיילספורס והאפליקציה לאייפון תעודכן בקרוב גם לחיבור אופציונאלי לוויקס).
אונדיגו



 
 
Bookmark and Share