Telecom News - סטארטאפ הסייבר Cytegic חתם שת"פ עם חברה של המיליארדר קרלוס סלים

סטארטאפ הסייבר Cytegic חתם שת"פ עם חברה של המיליארדר קרלוס סלים

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> סטארטאפ הסייבר Cytegic חתם שת"פ עם חברה של המיליארדר קרלוס סלים
הסטארטאפ הישראלי לסייבר Cytegic חתם הסכם שיתוף פעולה עם חברה של המיליארדר קרלוס סלים
מאת: מערכת Telecom News, 26.3.15, 19:43התקפת סייבר
 
הסייבר הישראלי כובש את אמריקה הלטינית: הסטארטאפ, שהיו"ר שלו הוא כרמי גילון ראש השב"כ לשעבר, פיתח פתרונות תוכנה ייחודיים המעניקים למנכ"לים, בכירים, חברי דירקטוריון ויושבי-ראש כלים לקבלת החלטות מושכלת ופיקוח על משאבי אבטחת המידע בארגונם.
 
חברת הסייבר הישראלית ,Cytegic שמפתחת מערכות תוכנה מתקדמות לניהול אבטחת מידע, הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Scitum המקסיקנית, ששייכת לתאגיד התקשורת Telmex  מקבוצת החברות של המיליארדר קרלוס סלים. במסגרת ההסכם, המוערך במיליוני דולרים, תשמש Scitum כזרוע השיווק, ההפצה וההטמעה של הטכנולוגיה הישראלית הייחודית של Cytegic במקסיקו ובמדינות אמריקה הלטינית.  Cytegic תעמיד לרשות Scitum את הידע והניסיון שלה ותבצע הדרכה בתפעול המערכות והטמעתן.
 
הסטארטאפ ,Cytegic שהוקם ב-2012 ע"י ישי זנדני וד"ר אלון קפלן, פיתח שורה של פתרונות תוכנה ייחודיים המעניקים למנכ"לים, בכירים, חברי דירקטוריון ויושבי-ראש כלים לקבלת החלטות מושכלת ופיקוח על משאבי אבטחת המידע בארגונם. הפתרונות של Cytegic מאפשרים להנהלה הבכירה של חברות וארגונים לצמצם את פער הידע בינם לבין הדרג המקצועי-טכנולוגי בחברה, ולהחזיר לידיהם את השליטה על תהליכי קבלת ההחלטות והקצאת המשאבים בתחומי הסייבר ואבטחת המידע בארגון.
 
פתרונות הסייבר של Cytegic כוללים תוכנה לאיסוף ועיבוד אוטומטי של מידע אודות איומי סייבר, שמספקת למנהלים התראה שוטפת על מגמות, כיווני התקפה ואף יכולת חיזוי המבוססת על תבניות פעילות. תוכנה נוספת מבצעת ביקורת שוטפת של בשלות מערך הגנת הסייבר של הארגון על בסיס יותר מ-50 אינדיקטורים שונים. מוצר נוסף בחבילת התוכנה של Cytegic הוא כלי המבצע סינרגיה של הנתונים המתקבלים מהתוכנות האחרות, ומספק תמונת מצב עדכנית ומקיפה, על גבי מסך אחד, אודות הסיכונים להם הארגון חשוף ואמצעי האבטחה שלו.
 
חברת Scitum משמשת כאינטגרטור של אבטחת תוכן ומספקת שירותי אבטחת מידע מנוהלים למאות חברות באמריקה הלטינית. Scitum היא חברת בת של חברת הטלפון והסלולר הגדולה במקסיקו, Telmax וחברה נכדה של חברת הסלולר הגדולה באמריקה הלטינית – American Mobile. החברות שייכות לקבוצת התקשורת של המיליארדר המקסיקני קרלוס סלים.
 
Cytegic מבוססת על השקעות פרטיות (אנג׳לים). יו"ר החברה הוא ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון.

גילון: "מדובר בשותפות אסטרטגית, שתאפשר הפצה של הטכנולוגיה הישראלית לחברות מובילות באמריקה הלטינית. מנהלים בכל העולם מבינים, שהם 'בשדה קרב' חדש, והם חייבים כלים משוכללים כדי שיוכלו לקבל החלטות טובות יותר בניהול הארגון, והתמודדות עם סיכונים משמעותיים".

שת"פ בינלאומי



 
 
Bookmark and Share