Telecom News - כ-1,500 עובדי בזק און ליין התאגדו בהסתדרות

כ-1,500 עובדי בזק און ליין התאגדו בהסתדרות

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> כ-1,500 עובדי בזק און ליין התאגדו בהסתדרות
כ-1,500 עובדי בזק און ליין התאגדו בהסתדרות
מאת: מערכת Telecom News , 29.3.15, 14:24הסכם התאגדות
 
עובדי חברת בזק און ליין המספקת שירותי מיקור חוץ טלפוניים לעשרות חברות גדולות, התארגנו בשורות. זאת בעקבות עובדי קומברס ו-RRmedia.

לאחר ההתאגדות בהסתדרות של עובדי קומברס ו-RRmedia כפי שדיווחנו – כאן, ההסתדרות תשמש כארגון היציג גם של כ-1,500 עובדי חברת בזק און ליין, שמפעילה מוקדי שירות טלפוניים Contact Centers חיצוניים לעשרות חברות גדולות במשק - מיקור חוץ לשירותי מכירות ומידע, תיאום פגישות וזימון תורים לחברות. זאת, על רקע רצונם להסדיר את זכויותיהם, תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי. בין היתר דורשים העובדים להסדיר את תנאי השכר שלהם, בייחוד על רקע החלטה חד צדדית, שקיבלה לאחרונה הנהלת החברה להפסיק לשלם להם על זמני ההפסקות היומיים.
 
מכתב הכולל את טפסי ההצטרפות של העובדים הועבר היום לידיו של מנכ"ל בזק און ליין, ערן קריסטל, מטעמו של יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות. במכתב הודגש, שההסתדרות היא הארגון היציג בקרב עובדי החברה לאחר שיותר משליש מהם חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון ועל ההנהלה להימנע בתקופה הקרובה מצעדים חד צדדיים העלולים לשנות את תנאי העסקת העובדים.
 
אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות: "אני מברך את עובדי בזק און ליין על החלטתם להצטרף להסתדרות וקורא להנהלת החברה לפתוח במו"מ מיידי עם ההסתדרות ועם נציגות העובדים כדי להסדיר את תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי. זכויות תעסוקתיות שוות והוגנות אינן בקשה מוגזמת. חברה, שתנהג בעובדיה בכבוד, תחזק את מעמדה כמעסיקה מובילה בשוק תחרותי ומשתנה".

דומיניק אטלי-דיאמנט, יו"ר ועד הפעולה הזמני בבזק און ליין: "אנו אוהבים את החברה שלנו ולא נעשה שום מהלך, שיפגע בה או בהנהלה. מטרתנו היא ליצור מקום עבודה, שיעניק זכויות לכלל העובדים. אנו ערוכים לכל אתגר ונפעל למימוש זכויותינו מתוך אמונה, שעובדים שבעי רצון יביאו תועלת רבה יותר לארגון. אנו קוראים להנהלת החברה לשבת עמנו למו"מ והתדיינות פתוחה כדי להסדיר את תנאינו בהסכם קיבוצי".
 



 
 
Bookmark and Share