Telecom News - רד חנכה בבאר שבע את מרכז המו"פ "רד-נגב" ומגייסת עובדים

רד חנכה בבאר שבע את מרכז המו"פ "רד-נגב" ומגייסת עובדים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> רד חנכה בבאר שבע את מרכז המו"פ "רד-נגב" ומגייסת עובדים
רד חנכה בבאר שבע את מרכז המו"פ "רד-נגב" ומגייסת עובדים
מאת: מערכת Telecom News, 29.3.15, 15:11בניין רד בב"ש
 
 כ-80 מהנדסים כבר עובדים במרכז. רד ממשיכה בגיוס מואץ של 30 מהנדסי תוכנה.
 
מרכז המו"פ החדש של חברת רד, רד נגב, נחנך בטקס חגיגי ורב משתתפים בפארק ההייטק החדש בבאר שבע. המרכז, שבהקמתו ישקיעו רד לתחום וירטואליזציית הרשת, והמדען הראשי של משרד הכלכלה כ- 110 מיליון ש"ח במהלך 3 שנים, ישמש בעיקר למחקר ולפיתוח רשתות ניתנות לתכנות (Programmable Networks). באירוע לקחו חלק חברי הנהלת חברת רד ובהם יהודה זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת ודרור בין, מנכ"ל רד, כמו גם נציגי עיריית באר שבע בראשותו של רוביק דנילוביץ' ראש העיריה.
 
זיסאפל: "הדרום בשבילנו הוא לא רק הוצאה לפועל של החזון הציוני, שתוך שנה המרנו מרעיון למימוש בשטח עם 80 מהנדסים. יש לקבוצה כאן פעילות עסקית רחבת היקף, שכוללת, בין השאר, את אספקת כל פעילות התקשוב המאוד מורכבת ומתקדמת של עיר הבה"דים ותגבור של תוכנית 'אופקים להייטק' באוני' בן גוריון, שמכשירה כיום מעל 150 מהנדסים חדשים".
 
דנילוביץ: "בן גוריון היה מת לחיות כעת. הוא דיבר על חזון והצוות של רד מדגים מחוייבות, שקשה למצוא כיום. אתם מוציאים לפועל את החזון של בן גוריון. אתם חולמים היודעים לחלום. אולם, גם הרגליים שלכם על הקרקע. המעבר לבאר שבע הוא לא רק מעשה ציוני. זה מהלך נכון עסקית/כלכלית וטכנולוגית. יש לנו קלף מנצח ביד".
 
דרור בין: "המרכז החדש ממשיך במהלכי הגיוס ומעל 30 משרות של מהנדסי תוכנה מחכות לאיוש. ללא התמיכה של המדען הראשי, רד לא הייתה מסוגלת להקים מרכז תעסוקה עם משרות איכותיות בדרום.
 
אופיר פוקס, סמנכ"ל מחקר ופיתוח ברד: "ברבעונים האחרונים רד חווה גידול בביקוש לפתרונות התקשורת, אותם היא משווקת למפעילי תקשורת. הגיוס המואץ נועד לאפשר את תנופת הפיתוח של החברה, במסגרת המעבר הדרמטי של עולם התקשורת לפתרונות וירטואליזציה של יישומי רשת ולרשתות ניתנות לתכנות".

בתמונה (מימין לשמאל): דנילוביץ, זיסאפל.
קרדיט צילום: קרין מגן


דנילוביץ וזיסאפל
 
 



 
 
Bookmark and Share