Telecom News - הסטארטאפ הישראלי MyCheck גייס 5 מיליון דולרים מבנק Santander

הסטארטאפ הישראלי MyCheck גייס 5 מיליון דולרים מבנק Santander

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי MyCheck גייס 5 מיליון דולרים מבנק Santander
הסטארטאפ הישראלי MyCheck גייס 5 מיליון דולרים מבנק Santander
מאת: מערכת Telecom News, 29.3.15, 15:40שלומית קוגלר
 
גיוס גדול בתחום הפינטק: ההשקעה נעשתה באמצעות Santander Innoventures קרן ההון סיכון של הבנק, שלה זו השקעה ראשונה.
 
בנק Santander, אחד הבנקים הגדולים בעולם, הודיע היום על השקעה של 5 מיליון דולרים בסטארטאפ הישראלי  MyCheck (מייצ'ק), שמתמחה באספקת פתרונות ליצירת חווית תשלום מושלמת לרשתות וקבוצות מסעדות בתעשיית המסעדנות והאירוח. ההשקעה נעשתה באמצעות קרן Santander Innoventures.
 
ההשקעה ב MyCheck תאפשר ללקוחות הקמעונאיים והמסחריים של Santander ברחבי העולם ליהנות מטכנולוגיית התשלום של MyCheck, שמאפשרת למשתמשי הקצה לבצע עסקאות, לשלם באופן מאובטח, לקבל הצעות ומידע רלוונטי ע"ג הסמארטפון וליהנות מחוויית שימוש ייחודית ומותאמת לבית העסק.
 
MyCheck, שנוסדה ב-2011, מגבירה את חווית ההסעדה ע״י התמקדות בהתממשקות לקופות הרושמות בבתי העסק ובחוויית הלקוח, במטרה להגדיל את המעורבות ושביעות הרצון של הלקוח. החברה מציגה צמיחה של 320% בנפח העסקאות, שנעשו באמצעותה ב-6 החודשים האחרונים. זאת, לאחר שינוי אסטרטגיה המתמקד ביצירת פלטפורמה המעניקה חוויית תשלום ייחודית באמצעות פיתוח אפליקציות ייעודיות לרשתות והטמעת הטכנולוגיה של MyCheck באפליקציות קיימות .
 
ההון שגוייס מ-Santander ישמש להאצת התרחבותה הבינלאומית של MyCheck בעיקר בארה"ב ובמערב אירופה, לתמיכה במכירות ובשיווק ולשיפור יכולות הבינה העסקית של החברה. כחלק מההשקעה MyCheck תוכל למנף את המומחיות והגודל של Santander, המנהל יותר מ-107 מיליון לקוחות קמעונאיים ומסחריים ב-10 שווקים עיקריים באירופה ובאמריקה.
 
ההשקעה מדגישה את הפילוסופיה של Santander בנושא שיתוף פעולה וכניסה לשותפות עם חברות קטנות וסטארטאפים, ומחזקת את מעמד Santander כבנק המקדם חברות פורצות דרך בתחום הטכנולוגיות הפיננסיות. חברת MyCheck תהפוך לחלק מרשת השותפים האמינים העובדים בשיתוף פעולה עם Santander ונותנים מענה לצרכי הלקוחות, תוך המשך הרחבת השוק הדיגיטלי העולמי הצומח של Santander.
 
מריאנו בלינקי, מנכ"ל קרן ההשקעות Santander Innoventures: "הקמנו את קרן ההשקעות Innoventures כדי לתמוך בסטארטאפים מתחוםFintech  הנמצאות בחוד החנית של הענקת שירותים פיננסיים דיגיטליים, יכולת שמצאנו בחברת MyCheck. ההשקעה ב MyCheck מדגישה את היותנו מובילים בתחום הטכנולוגיה הפיננסית, והשקעה בשירותים המבקשים להקל על הלקוחות בביצוע עסקאות פיננסיות יומיומיות".
 
שלומית קוגלר, (בתמונה), מייסדת שותפה ומנכ"לית MyCheck: "Santander היא משקיעה ושותפה אידיאלית ל-MyCheck. החברה שותפה לחזון ולהתלהבות שלנו מטכנולוגיות פיננסיות המשפרות את חיי האנשים ומסייעות לצמיחת העסקים והכלכלה. ברשותנו מאות אלפי משתמשים רשומים. עם תמיכת Santander נוכל לגדול במהירות ולבסס את ההובלה שלנו גם בעולם המסעדנות והאירוח. ההשקעה מהווה הבעת אמון ב- MyCheck, במודל העסקי שלה, בטכנולוגיה שלה ובצוות העובדים. אנו גאים לקבל את הבעת האמון הזאת מ-Santander ולהיות החברה הראשונה בה קרן Innoventures משקיעה".
 
www.mycheckapp.com
 
 
גיוס
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share