Telecom News - 2 סוכנים פדראליים בארה"ב גנבו ביטקוין בעת סגירת אתר הסמים SilkRoad

2 סוכנים פדראליים בארה"ב גנבו ביטקוין בעת סגירת אתר הסמים SilkRoad

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> 2 סוכנים פדראליים בארה"ב גנבו ביטקוין בעת סגירת אתר הסמים SilkRoad
שני סוכנים פדראליים בארה"ב גנבו ביטקוין בעת סגירת אתר הסמים SilkRoad
מאת: מערכת Telecom News, 30.3.15, 20:22ביטקוין גנבה

הסוכנים היו חלק מכוח משימה מיוחד, שפעל מבלטימור, לחקירת אתר "דרך המשי". הם יובאו למשפט בסן פרנסיסקו.

2 סוכנים פדראליים לשעבר מואשמים בהלבנת הון ובגנבת רכוש ממשלתי של מאות אלפי דולרים בביטקוין במהלך חקירה סמויה של אתר הרשת האפלה לממכר סמים SilkRoad 

התובעים בסן פרנסיסקו חשפו היום האשמות כלפי סוכן DEA- Drug Enforcement Administration בשם Carl Force  בן 46 וסוכן השירות החשאי בשם Shaun Bridges, בדבר גנבת ביטקוין במהלך חקירה של האתר, שנסגר בסיומה כפי שדיווחנו – כאן, ומפעילו  Ross Ulbricht, שנודע בשמו Dread Pirate Roberts נעצר (הוא הורשע מאז בכל הסעיפים נגדו ועומד בפני גזר דין של מאסר ממושך). 2 הסוכנים היו חברים בכוח משימה מיוחד מבלטימור. עדכון 30.5.15: Ross נדון למאסר עולם.

עפ"י האישום, יצרForce  ברשת דמות מזוייפת בשם "French Maid", והציע למכירה מידע על Dread Pirate Roberts ולגבי מהלך החקירה הפדראלית בתמורה ל-100,000 דולרים בביטקוין. הוא רימה את Ross Ulbricht ודרש העברת כספים עבור שירותים שלא סופקו כולל 80,000 דולרים עבור חיסול אדם המכונה "Flush", שלמעשה כבר נעצר והפך למודיע. הוא הלבין כספים דרך חשבון בנק בפנמה. הוא גם ניצל מעמדו כסוכן DEA ודרש להקפיא כספי לקוח של האקסצ'יינג' CoinMKT ולהעביר ביטקוין בערך של 297,000 דולרים לחשבונו האישי. הוא גם ניסה לסגור את שירות התשלומים Venmo ששייכת לפייפאל ולתפוס את הכספים שם.

עדכון 20.10.15, 10:28: Force נדון ל-6 שנות מאסר.

Bridges מואשם, שהשתמש בהרשאות וסיסמאות, שנלקחו ממפעיל אתר SilkRoad, כדי  לגנוב ביטקוין מהאתר והעביר לחשבונו האישי (ב-Mt. Gox...) ביטקוין בערך של 820,000 דולרים. (בורסת Mt. Gox שהתמוטטה). משם הצליח להעביר את הכסף ב-9 טרנזקציות לחברה בבעלותו Quantum International Investments. הוא משך משם 250,000 דולרים כשהבחין שמתקיימת חקירה.

ההודעה המלאה והרשמית- כאן.

ביטקוין



 
 
Bookmark and Share