Telecom News - הסטארטאפ הישראלי טפינגו לקניות במובייל גייס 22 מיליון דולרים

הסטארטאפ הישראלי טפינגו לקניות במובייל גייס 22 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי טפינגו לקניות במובייל גייס 22 מיליון דולרים
הסטארטאפ הישראלי טפינגו לקניות במובייל גייס 22 מיליון דולרים
מאת: חיים חביב, 2.4.15, 15:16דניאל אלמוג ואודי אוסטר

מפתחת פלטפורמת הקניות במובייל Tapingo גייסה הון לעיצוב מחדש של חוויית הקניות היומיומית. היא תעשה שימוש בסבב הגיוס הנוכחי לצורך גיוס עובדים לצד המשך השקעה בפיתוח, תפעול ושיווק.
 
פלטפורמת הקניות במובייל טפינגו (Tapingo) הודיעה היום על סבב גיוס הון נוסף של 22 מיליון דולרים בהובלת קוואלקום וונצ'רס והקרנות: Kinzon Capital, DCM Ventures, יחד עם המשקיעים הקיימים, שהובילו את הגיוסים המוקדמים. החברה תשתמש בגיוס להרחבת פעילותה מחוץ לקמפוסים האמריקאים, במטרה לשנות את האופן שבו עושים קניות בעסקים מקומיים.

בראש החברה עומדים המנכ"ל - דניאל אלמוג, וסמנכ"ל הטכנולוגיה - אודי אוסטר, (בתמונה), יוצאי יחידת 8200. טכנולוגיית ההזמנות במובייל, שפיתחה החברה, הופכת את הקניה השגרתית לפשוטה ומהירה יותר. החברה פיתחה אלגוריתמים של Machine Learning הצופה את העדפות המשתמש מתוך מעקב אחר התנהלותו היומיומית ומתאימה אותן לנקודות מכירה הזמינות בסביבתו הקרובה.
 
אחרי שטפינגו הפכה לוויראלית במכללה למנהל בראשון לציון, עברו אלמוג ואוסטר לארה"ב כדי לכבוש את שוק המכללות העצום. טפינגו צמחה במהירות מ-24 קמפוסים עד ליותר מ-85 קמפוסים ברחבי ארה"ב. נכון להיום, החברה מבצעת למעלה מ-25,000 עסקאות ביום, כאשר המשתמש הממוצע מבצע למעלה מ-4 הזמנות בשבוע. נתונים אלה הופכים אותה לגדולה מסוגה בשוק האמריקאי.

דניאל אלמוג: "כשאתה רוצה קפה, אין סיבה שתעמוד בתור כדי לשלם בקופה, ותחכה בתור עוד פעם רק כדי לקבל אותו. הטלפון שלך צריך לדעת איזה קפה אתה אוהב ולהזמין אותו עבורך בלי שתבזבז זמן בתורים.

רצינו לחולל שינוי מהותי באופן שבו אנשים קונים דברים מדי יום. קמפוסים היו המקום האידיאלי להתחיל בו. לא צפינו את המהירות שבה האוניברסיטאות והסטודנטים אימצו את האפליקציה והחוויה שהיא מעניקה עד כדי כך, שהם משתמשים במילה Tapingo כפועל לתיאור דרך הקניה החדשה. עם הבסיס הזה, אנו מוכנים ומזומנים לקפיצה הבאה".
 
קניות במובייל



 
 
Bookmark and Share