Telecom News - אגף הספקטרום במשרד התקשורת נתקע היום בפורים של שנת 2011

אגף הספקטרום במשרד התקשורת נתקע היום בפורים של שנת 2011

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> אגף הספקטרום במשרד התקשורת נתקע היום בפורים של שנת 2011
אגף הספקטרום ורישוי תדרים מספק שירות לציבור (ובכלל זה ליבואני ציוד סלולר ואלחוט). כשאחד מהם פנה היום לאגף לקבל תשובה לפנייתו, התברר לו, שהאגף הקדים ביום את חופשת הפסח שלו והשאיר אחריו מענה קולי מוקלט מפורים 2011. לא, זו לא מתיחת 1 באפריל.
מאת: אבי וייס, 2.4.15, 20:50נתי שוברט

משרד התקשורת הוציא אך לפני יומיים מסמך, שכולו פלופ אחד גדול, על רמות השירות של חברות התקשורת בישראל, כפי שתיארנו בהרחבה כאן. אין בדו"ח הזה אפילו מילה על רמת השירות הירודה של משרד התקשורת עצמו לציבור.

משרד התקשורת, כמו יתר משרדי הממשלה, הודיע על סגירת משרדיו לרגל חג הפסח (ההודעה כאן), מ-3.4.15 עד 10.4.15,

שני דברים חשובים השתנו השנה במשרד התקשורת לקראת חג הפסח, מול השנים הקודמות:
א. לא הושארו כוננים לחול המועד פסח, כמו שנעשה כל שנה. דהיינו: כל מי שיש לו איזה סוגיה דחופה לטיפול הנוגעת למשרד התקשורת, יכול לדבר אל הקיר. זהו. 
ב.התברר, שאגפים שלמים במשרד התקשורת נעלמו לחופשת חג לא ב-3.4.15, אלא כבר היום, 2.3.15

פנה אלי אחד מהיבואנים של ציוד סלולר ואלחוט, מומחה תקשורת מוביל בישראל, שהיה צריך אישור דחוף מאגף הספקטרום במשרד התקשורת, האגף הגדול ביותר במשרד התקשורת. אולם, מהבוקר הוא מקבל מענה קולי מאוד מוזר מהמספר אליו הוא רגיל לחייג (03-5198281) באגף הספקטרום, כדי לקבל שירות ומענה לצרכים שלו. ניסיון שלו לקבל מענה בכל מספרי הטלפונים האחרים הקיימים באגף הספקטרום (בראשותו של סמנכ"ל בכיר נתי שוברט, בתמונה למעלה), הובילו לאותו מענה מוזר.

היות והיום לא 1 באפריל, לא ברור היה לאותו יבואן אם המדובר במתיחה, או סתם רשלנות וזלזול תהומי בציבור הלקוחות הנזקק לשירותי משרד התקשורת.

ביקשתי מאותו מומחה תקשורת ויבואן (שהסכים להיחשף בשמו המלא כאן ואף העלה זאת לפייסבוק שלו), להקליט את מה שהוא שומע, וההקלטה בוצעה היום בצהרים והרי היא לפניכם:
 
 
 
 
 
 


הנה נוסח ההקלטה למי שלא מצליח לשמוע: 
"שלום. הגעתם לאגף הספקטרום במשרד התקשורת. היום, יום א' 20 במרץ 2011 האגף סגור לרגל חג הפורים. נשוב לפעילות סדירה מחר יום שני 21 למרץ 2011. נא לא להשאיר הודעות. תודה". 
 
לכן, פניתי (היום - 2.3.15 בשעה 14:50) בדחיפות לדוברות משרד התקשורת ושאלתי: "לפני שעה התקשרנו לאגף הספקטרום וקיבלנו מענה קולי האומר, שהתאריך הוא 20 במרץ 2011 חג הפורים, האגף סגור ולהתקשר אחרי הפורים...איך זה קורה?"

תגובה לא קיבלתי. אולם, אחר הצהריים כשניסיתי שוב להתקשר למספרים באגף הספקטרום, היה כבר מענה קולי עדכני, וההודעה מפורים 2011 הוסרה. הפנייה שלי עזרה לתקן לפחות את המענה הקולי. אולם, לתת מענה ליבואנים, לחברות התקשורת ולציבור הרחב - זה כבר אבוד, עד לאחר חג הפסח. 

ככך זה בדיוק מתנהל במשרד התקשורת הישראלי, ואחרי כן מחלקים שם ציונים על רמת השירות לחברות התקשורת.... 
טלפון מרגיז



 
 
Bookmark and Share