Telecom News - מתכנת אמריקאי קורא לאובמה לעוצרו לאחר שתרם 33 סנט בביטקוין לסנודן

מתכנת אמריקאי קורא לאובמה לעוצרו לאחר שתרם 33 סנט בביטקוין לסנודן

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מתכנת אמריקאי קורא לאובמה לעוצרו לאחר שתרם 33 סנט בביטקוין לסנודן
מתכנת אמריקאי קורא לאובמה לעצור אותו לאחר שתרם 33 סנט בביטקוין לאדוארד סנודן
מאת: מערכת Telecom News, 5.4.15, 00:09OBAMA FREE

הנשיא אובמה חתם על צו, ממנו משתמע , בין היתר, שכל אדם המסייע ל-Edward Snowden או כל מדליף אחר ייענש. 

מתכנת אמריקאי בן 27 מאורגון קורא לנשיא ארה"ב, (בתמונה משמאל), לעצור אותו עקב הפרת הצו שהוציא  לפני 4 ימים תחת הכותרת: Blocking the Property of Certain Persons Engaging in Significant Malicious Cyber-Enabled Activities האוסר למעשה, בין היתר,  על אנשים להעביר ביטקוין  (או כל מטבע קריפטוגרפי אחר) למדליף אדוארד סנודן.

הצעיר, בשם Kristopher Ives שלח לסנודן, שברח בזמנו למוסקבה לאחר שהואשם ע"י ארה"ב בריגול, 33 סנט בביטקוין לכתובת הביטקוין - כאן. הוא בכלל חשב בתחילה, שהצו הוא חלק ממתיחת 1 באפריל אבל התברר שלא כך הדבר.

Kristopher טוען, שהסכום כלל אינו חשוב אלא חשוב העיקרון. בפניה לנשיא כתב: "בוא בבקשה לעצור אותי. אני גר באורגון, שמי Kristopher Ives וניתן להשיג אותי בטלפון: 503-383-1947".

הצו, שהוציא אובמה, מאפשר להעניש ולתפוס נכסים של אנשים המעורבים ב"פעולות סייבר זדוניות" ו-Kristopher כמו רבים אחרים מבין, שזה מתאים לפעולה שלו כי הוא שלח כסף לתמיכה במרגל, שהדליף לעיתונות ב-2013 מסמכים מסווגים של ה-NSANational Security Agency  ופגע בביטחון הלאומי. הוא רואה בצו דרך לחסום את האמריקאים מלשלוח ביטקוין לסנודן.

למרות שסנודן מואשם בעבירות נגד ארה"ב, תומכיו שם רואים בו אדם, שחשף כישלונות ומעשים לא ראויים של ה-NSA.  

​התרומות בביטקוין לסנודן יכולות להיכלל למשל בפסקה להלן מהצו, כאשר אמריקאים וגם זרים ייענשו עקב מעשיהם כדלקמן:

directly or indirectly involved in “cyber-enabled activities … that are reasonably likely to result in, or have materially contributed to, a significant threat to the national security, foreign policy, or economic health or financial stability of the United States

באתר של חברי קהילת הביטקוין  Reddit תחת הכותרת:
 
Donating to Snowden is now illegal and the U.S. Government can take all your stuff - Thanks Obama
 
יש פניות לתרום לסנודן למרות שעל פי הצו החדש זה לא חוקי. ואכן, תוך 24 שעות נעשו 200 תרומות מ-25 סנט ועד 2,141 דולרים במה שכונה "אפקט אובמה".

Kristopher טוען, שרבים תורמים לארנק הביטקוין של סנודן ונכון ל-1.4.15 היו בו ערכי ביטקוין של 46,000 דולרים. בתרומות בביטקוין שומרים כמובן התורמים על אלמוניותם.

עם זאת, באתר motherhboard נטען, שיהיה קשה לרשויות האמריקאיות לתפוס נכסים של תורמים לסנודן, במיוחד כעת:
 
As far as donating to Snowden's Bitcoin cache, you probably don’t need to worry about your door getting kicked down just yet
איסור לשלוח ביטקוין



 
 
Bookmark and Share