Telecom News - ענן תקשורת חדש בישראל וחשיפת שירות BYOD לבתי מלון ובתי חולים

ענן תקשורת חדש בישראל וחשיפת שירות BYOD לבתי מלון ובתי חולים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> ענן תקשורת חדש בישראל וחשיפת שירות BYOD לבתי מלון ובתי חולים
בלעדי: חברת אלקטל-לוסנט ארגונים (ALU-E) חשפה פתרונות חדשניים לשוק הישראלי, כולל פתרונות לעולם ה-SMB באמצעות יורוקום, ענן תקשורת חדש, שהוקם ע"י טלדור, ומערכת הדגמה של BYOD לארגונים דוגמת בתי מלון ובתי חולים, שהוקמה בתדיראן טלקום.
מאת:אבי וייס, 5.4.15, 23:00ינקל לוי-עייש

חברת אלקטל-לוסנט-ארגונים (Alcatel-Lucant Enterprise), או ALU-E בקצרה, היא חברה צרפתית בת כ- 3,000 עובדים, מהם כ-600 בפריז והשאר בשלוחות בכל רחבי העולם, כולל בישראל, עם מעל ל-500 אלף לקוחות וכ-2,500 שותפים בכ-80 מדינות.

החברה הזו נפרדה לאחרונה מחברת האם אלקטל-לוסנט (מבלי להחליף את השם) ועברה לבעלות של משקיעים סינים המאוגדים בחברת השקעות ענקית בשם China Huaxin. המשקיעים הסינים רכשו את רוב הבעלות בחברה, תמורת כ-202 מיליון יורו. כיום, 85% מהמניות הם בידי מישל אמליאנוףהמשקיעים הסיניים ו-15% מהמניות הם בידי חברת אלקטל-לוסנט. החברה נשארה חברה צרפתית ומנכ"לה (מישל אמליאנוף - Michel Emelianoff) (בתמונה משמאל), הוא צרפתי.

מרכז הפיתוח המרכזי של החברה מצוי בצרפת עם שלוחות בכמה מקומות בעולם. 

מאז הרכישה באוקטובר 2014, החברה הזו עברה מהפך רציני גם בעולם וגם בישראל.

הסניף הישראלי, (שהוא חלק מאזור EMEA) מנוהל ע"י ינקל לוי-עייש (בתמונה למעלה), שנחשף עם הצוות שלו לראשונה כאן

גרי דה-גרף (Gerry De-Graff), (בתמונה משמאל),גרי דה-גרף סמנכ"ל מכירות EMEA, חברת ALU-E: "החלטנו לשנות לגמרי את הכיוון והתדמית של החברה כפי שהיא הייתה מוכרת עד היום בשוק הישראלי. החלטנו להיות בולטים בקהילה המקצועית בישראל ולהיחשף בפני כל הרבדים של השוק, מבלי לפסוח על איזה רובד, החל מהעסקים הקטנים ביותר ועד הארגונים הגדולים ביותר. עד היום, הכירו אותנו רק מנהלי התקשורת וה-IT של הארגונים הגדולים ביותר. כעת, אנו חושפים את עצמנו ויכולותינו בפני כל השוק. 

החשיפה הזו מלווה בבחירת שותפים חדשים בישראל ופתיחת קווי מוצרים ושירותים חדישים ביותר לשוק הישראלי. החלטנו, ואנו כבר מבצעים זאת הלכה למעשה, לתמוך בצורה הדוקה בפעילות שלנו בישראל, שהיא שוק מאוד חשוב עבורנו, ומנכ"ל הסניף הישראלי מקבל מאיתנו את כל הגיבוי והתמיכה לה הוא נדרש כדי להצליח בדרך החדשה הזו". 

ינקל לוי-עייש, (בתמונה משמאל), ינקל לוי-עיישמנכ"ל ALU-E ישראל: "הרחבנו בצורה מאוד משמעותית את היקף השותפים העסקיים שלנו בישראל וכעת רשימת השותפים החדשים שלנו כוללת את: טלדור, תדיראן טלקום ושותף ממש חדש: יורוקום. זו פעם ראשונה בהיסטוריה של חברת יורוקום, שבבעלות שאול אלוביץ', חברה שהייתה מזוהה עם שם המותג פנסוניק, שהיא הופכת לשותפה של חברה אחרת, שאינה מקבוצת פנסוניק. יורוקום תעסוק בהפצה ובקידום הנוכחות שלנו לשוק ה-SMB, שוק שבו יורוקום מאוד חזקה ונגישה אליו. 

כיום, חברת ALU-E היא חברת ענק בכל קנה מידה ועוסקת בכל קשת הפתרונות לעולם העסקי והארגוני, החל מרמת ה-SMB ועד רמת ה-Enterprises, עם פתרונות חדשים ומפתיעים בכל התחומים. 

הפתרון המפתיע הראשון, שאנו מציגים לשוק הישראלי, הוא ענן (למעשה ענן כפול, לצרכי גיבוי ושרידות מלאה), שהקימה חברת טלדור בישראל, על בסיס המערכות שלנו ובהנחייה שלנו. זה ענן הטלפוניה הציבורי הראשון והגדול בישראל, שמצוי פיזית בישראל, ענן המיועד לשרת את כל מי שרוצה להיכנס לעולם הטלפוניה בענן, גם על בסיס ענן מקומי או ענן היברידי.

יש לנו כבר לקוחות על הענן החדש הזה, שהשתתפו במהלך ההרצה של הענן מתחילת דרכו, דוגמת עיריית תל-אביב. המערכת של עיריית תל-אביב היא מערכת תקשורת ענקית, שעברה כולה לענן החדש, שהקימה טלדור. בקרוב נדווח על לקוחות משמעותיים נוספים, שעוברים לענן החדש, כדי להפחית עלויות ולקבל יכולות חדשות בעולם התקשורת העתידי, שכבר נוכח כאן בישראל.

פתרון נוסף, שאנו מציגים לשוק הישראלי, הוא פתרון עם תפיסה חדשנית, שפותח ב-ALU-E, פתרון שאין לשום חברה אחרת בעולם. מדובר במימוש הרעיון של BYOD (ר"ת: Bring Your Own Device), אבל לעולם הלקוחות של שווקים ורטיקליים. יש לנו כבר 2 קווי פתרונות בתחום הזה: לעולם בתי המלון ולעולם בתי החולים. פתחנו חדר הדגמה הנמצא אצל שותף העסקי שלנו, תדיראן טלקום, בו אנו מדגימים למנהלי בתי מלון בישראל איך כל תפיסת השירות במלון משתנה מקצה לקצה ועוברת לסמארטפונים של האורחים שלהם. בתי מלון גדולים בעולם, שראו את הפתרון הזה, התלהבו ממנו ומייד אימצו אותו. אני בטוח, שזה מה שיקרה גם כאן בישראל. 

אנו כעת בשלבי הכנסת הפתרון של BYOD לבתי החולים ונדגים זאת למנהלי בתי חולים, כולל מרפאות גדולות. הרעיון המרכזי של הפיתוח הזה: הסמארטפונים של הלקוחות (דהיינו: במקרה של בתי חולים אלה הסמארטפונים של החולים), הופכים להיות כלי הכניסה, היציאה והתפעול של החולה בתוך מתקן בית החולים עצמו.

מדובר במערכת המופעלת באמצעות אפליקציה סלולרית על הסמארטפון ודרך רשת ה-WiFi של בית החולים, בדיוק כמו שזה מופעל בבתי המלון. מאחור מופעלת פלטפורמת OpenTouch שלנו, שנמצאת בענן (ניתן להפעיל את המערכת בענן של טלדור בארץ או בענן של החברה בצרפת). 

הפתרונות של BYOD מתאימים לכל סדר גודל של בית מלון או בית חולים ומשנים לגמרי את חווית הלקוח, שנכנס לקבל שירות באותו מתקן. עבדנו קשה כדי לחבר את המערכת החדשה למערכות "המשרד האחורי" הקיימות בבתי המלון בישראל, כדי לספק פתרון אחיד, קצה לקצה, כולל נושאי הגבייה, הרישום וניהול החדרים, תחת מעטפת שירות ניידת אחת. מנקודת הראות של מנהלי בתי המלון יש במעבר לענן בשורה חשובה ביותר: הם משלמים לפי צריכה, דהיינו: לפי התפוסה של החדרים במלון. אנו משנים  בשיטה הזו לגמרי את תפיסת ההפעלה והתשלום של שירותי התקשורת וה-IT לבתי המלון. לכן, גם מנהלי בתי המלון מתלהבים מזה ולא רק האורחים. 

בקרוב נציג כמה פתרונות חדשים נוספים לשוק הישראלי, שנמצאים בשלבים אחרונים של פיתוח במעבדות החברה. אני בטוח, שהחידושים הללו יתקבלו בהתלהבות בשוק הישראלי, שיודע להעריך פתרונות טובים שחוסכים בהוצאות ומביאים לשיפור מדהים בחווית הלקוח".

פירוט נוסף של פתרונות ופיתוחי ALU-E יהיה בכתבות נוספות, שתוקדשנה לחידושים בעולם התקשורת העסקית. 

הכותב היה אורח ALU-E במטה החברה בפריז, במסגרת כנס יועצי תקשורת.

בתמונה: הצמרת של ALU-E ישראל (מימין לשמאל): יולי מילנר, שלומי ברגיג, ינקל לוי-עייש ושלומי שמש
צמרת ALU-E ישראל



 
 
Bookmark and Share