Telecom News - Orange SA מחפשת השקעות בסטארטאפים של ביטקוין בסיליקון ואלי

Orange SA מחפשת השקעות בסטארטאפים של ביטקוין בסיליקון ואלי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> Orange SA מחפשת השקעות בסטארטאפים של ביטקוין בסיליקון ואלי
Orange SA הגלובלית מחפשת השקעות בסטארטאפים של ביטקוין בסיליקון ואלי
מאת: מערכת Telecom News, 9.4.15, 15:22

זאת, כבר בחודשים הקרובים. בכך תהיה אורנג', שבסיסה בצרפת, הראשונה מבין ענקיות חברות הטלפוניה לתמוך בטכנולוגיה, שמאחורי המטבע הדיגיטלי. ההודעה באה על רקע עליה גדולה ביותר בהשקעות בסטארטאפים של ביטקוין ברבעונים האחרונים.

George Nahon, מאורנג' סיליקון ואלי - סניף של חברת אורנג', שבסיסה בפריז, אמר, שפלטפורמת הביטקוין היא הפלטפורמה הדיגיטלית של העתיד, שהיא מסקרנת ומעניינת ואורנג' רוצה להיות "שם" מוקדם ככל האפשר.

בעוד שערך המטבע בדולרים ירד בכמחצית בשנה האחרונה, הרי התוכנה מאחורי המטבע מושכת משקיעים. למעשה, חל גידול בהשקעות בסטארטאפים של ביטקוין  והן עומדות על מאות מיליוני דולרים כפי שניתן לראות בגרף הבא (107 מיליון דולרים רק במחצית רבעון רביעי 2014 כשנותרת עוד מחצית רבעון, בה גויסו עוד 26 מיליון דולרים ס"ה 133 מליון דולרים לרבעון רביעי שלא מופיעים בגרף זה):

 
גרף השקעות בביטקוין


בנוסף דווח לגבי רבעון ראשון של 2015 (ציטוט):

Bitcoin venture-capital investments hit an all-time quarterly high of $233.95 million in the first quarter, according to researcher CB Insights

Nahon אמר, שהטכנולוגיה יכולה להתאים לרישום יעיל של שינויי בעלות של כל נכס ולזרז העברות בעסקים כמו בנקים, בורסות, חברות ביטוח וכעת גם חברות טלפוניה. הוא טען, שניתן להשתמש בטכנולוגיית ה-blockchain להעברת כסף בין מדינות ואורנג' בונה עתה את עסקי התשלומים שלה במובייל כי יותר ויותר לקוחות משתמשים בסמארטפונים לרכישות ולהעברות כספים.

לחברה יש 12 מיליון משתמשים לשירות העברת הכספים של Orange Money באפריקה ובמזרח התיכון והיא רוצה להרחיבו.
Nahon אמר, ש-Orange Silicon Valley ערך כמה אירועי ביטקוין במשרדי החברה בסן פרנסיסקו והוא נמצא כעת במו"מ עם 2 חברות ביטקוין,  והוא יכול להשקיע 20,000 דולרים כחלק מצוות  גלובלי שיכול להוציא עד 3.2 מיליון דולרים לחברה.

אורנג' הרחיבה לאחרונה את מאמצי ההשקעות שלה ויצרה את Orange Digital Ventures תוך כוונה להשקיע ב-500 סטארטאפים ברחבי העולם עד שנת 2020.

בשעה ששאר חברות הטלפוניה משקיפות עדיין על הביטקוין מהצד, יש חברות נוספות בתחום התקשורת, שנכנסו לתחום הביטקוין. חברת Perseus Telecom הודיעה במרץ 2014 על התחלת תמיכה בביטקוין וכבר דיווחנו  במאי 2014– כאן על חברת הלוויין האמריקאית Dish Networks שמקבלת תשלומים בביטקוין.

ניתוח נוסף של השקעות בביטקוין עד סוף רבעון ראשון ל-2015, תנודות בשער הביטקוין בהתאם לאירועים בעולם הביטקוין ברבעון הראשון ל-2015  ומגמות בנפח המסחר בביטקוין - כאן.
 
ORANGE LOGO



 
 
Bookmark and Share