Telecom News - תחרות Bell Labs Prize נסגרת ב-22.4.15

תחרות Bell Labs Prize נסגרת ב-22.4.15

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> תחרות Bell Labs Prize נסגרת ב-22.4.15
התחרות השנתית של Bell Labs עומדת בפני סיום. הפרס הראשון: 100 אלף $, 50 אלף $ למקום שני ו- 25 אלף $ למקום שלישי. מחפשים סטארטאפים עם טכנולוגיות "פורצות דרך", פתרונות המשפרים את המצב הקיים בשיעור של פי 10 או יותר. 
מאת: מערכת Telecom News, 10.4.15, 18:00מרכוס וולדן

תחרות Bell Labs Prize נמצאת 12 יום לפני מועד יום הגשת הצעות (22.4.15) - ראה כאן ובדיווח מפורט מ-18.3.15 - כאן. המדובר באחת התחרויות היוקרתיות ביותר בעולם הטכנולוגי ליזמים ולסטארטאפים. 

זו תחרות למציאת הרעיונות החדשניים ביותר בתחומי התקשורת והמחשוב, כאשר הרעיון הזוכה יתוגמל ב-100 אלף דולרים ובחוזה לפיתוח הרעיון ב-Bell Labs תוך שיתוף פעולה עם מדענים ידועי-שם מהשורה הראשונה בעולם. את התחרות יזם ומוביל מרכוס וולדון, (בתמונה), נשיא Bell Labs וסמנכ"ל הטכנולוגיה של אלקטל-לוסנט בניו ג'רזי ארה"ב. התחרות פתוחה ליזמים מכל מדינה.
 
היוזמה ליצירת התחרות והפרס בידי Bell Labs נועדה להרחבת שיתוף הפעולה עם קהילת החדשנות העולמית, סביב המיקוד של Bell Labs (לה יש שלוחה בישראל), לפתרון אתגרים משמעותיים המצריכים שיפור ניכר במגוון מימדים.

האסטרטגיה השאפתנית של מעבדות בל, שמכונה 
10x Game-changing challanges, מאתרת תחומים בהם דרושים פתרונות המשפרים את המצב הקיים בשיעור של פי 10 או יותר.

מספר תחומים בהם מאותרים פרוייקטי 
10x כאלה מאוחדים לכדי פרוייקט FutureX, שמטרתו לפתור בעיות, שהתשובות עליהן עדיין לא ידועות, אך ברור כי לכשתמצאנה, הן תאפשרנה לשנות באופן מהותי את הדרך בה אנו חיים, מתקשרים, משתפים פעולה ומתחברים זה לזה. 

התחומים שניתן להגיש בהם הצעות:
 
Categories: Web Applications, Cloud Services, Information Theory, Coding Theory, Computational Sciences, Cryptography, Distributed Systems, Data Privacy, Mathematics of Networks, Modulation Schemes, Optical Systems or Components, Communications Systems, Network Protocols, Security, Network Architecture, RF design, Sustainability, Wireless, Fixed Network technologies, Software-Defined Networks, Virtualization Technologies, Real-time Analytics, Search algorithms, Self-Optimizing Networks, Inference systems.
 
BELL LABS



 
 
Bookmark and Share