Telecom News - סמסונג השיקה בארץ את Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge ומוקד שירות

סמסונג השיקה בארץ את Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge ומוקד שירות

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סמסונג השיקה בארץ את Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge ומוקד שירות
סמסונג השיקה בארץ את ה-Galaxy S6 ואת ה-Galaxy S6 Edge וגם מוקד שירות
מאת: חיים חביב, 13.4.15, 12:51אורן מרון

הגלקסי S6 והגלקסי 6S Edge זמינים בישראל החל מהבוקר. הושק גם מוקד שירות לקוחות טלפוני, שינוהל בסטנדרטים הבינלאומיים של התאגיד הדרום-קוריאני.

סמסונג אלקטרוניקס ישראל השיקה היום בישראל (בהרצליה) את הדור הבא של הסמארטפונים החכמים שלה - ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge. המכשירים מציגים סטנדרט חדש של עיצוב וביצועים ומשלבים את החומרים הטובים ביותר עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של סמסונג.

התרשמות ראשונית ממגע קרוב:

המכשירים החדשים עוצבו בקפידה ממתכת ומזכוכית גורילה מלוטשת. Galaxy S6 Edge ניחן ביופי ייחודי ומעניק אחיזה מוצקה  ותצוגה קמורה המקיפה את שני צדי המכשיר. גוף הזכוכית, העשוי Corning® Gorilla Glass® 4, זמין במגוון של צבעים : לבן פנינה, שחור ספיר, זהב פלטינה, כחול טופז (Galaxy S6 בלבד) וירוק אמרלד (Edge Galaxy S6 בלבד).

העיצוב דרש טכנולוגיית עיצוב בזכוכית ראשונה מסוגה ובקרת איכות, כדי לבדל את מכשירי ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge משאר המכשירים בשוק. צומצמה גם כמות אפליקציות הבית, להפחתת הנפח ולהקלה על המשתמש הסביר.

מצלמה
ה-Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge מצוידים במצלמה קדמית ואחורית חדות ומהירות. עדשות ה-F1.9 וחיישנים ברזולוציה גבוהה הנמצאים גם במצלמה הקדמית (5MP) וגם באחורית (16MP) מספקים איכות תמונה טובה גם בחושך. טווח דינמי גבוה ואוטומטי בזמן אמת (HDR), ייצוב תמונה אופטי חכם (OIS) ואיזון לבן מספקים רגישויות אור מתקדמות. התכונה החדשה של "הפעלה מהירה" מאפשרת גישה ישירה למצלמה מכל מסך בתוך 0.7 שניות ע"י לחיצה כפולה על מקש הבית.

טעינה
מגוון טכנולוגיית הטענה אלחוטית הובנו במכשיר WPC ו-PMA. ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge פועלים עם כל משטח הטענה גלקסי S6 אדג'אלחוטי, שנמצא בשוק, ותומך בתקני WPC ו-PMA. הם מצוידים בהטענה פי 1.5 מהירה יותר מה-Galaxy S5, ומספקת כ-4 שעות של שימוש אחרי 10 דקות של הטענה.

טכנולוגיית ליבה
המבנה הדק (6.8 מ"מ/7.0 מ"מ בהתאמה) והקליל (138 גר'/132 גר' בהתאמה) של ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge משלבים את טכנולוגיית הליבה המתקדמת של סמסונג. המעבד הסלולרי הראשון בגודל 14 נאנומטר עם פלטפורמה של 64-ביט, מערכת זיכרון חדשה LPDDR4 וזיכרון פלאש UFS 2.0 מספקים ביצועים גבוהים ומהירות זיכרון משופרת לצד צריכת חשמל נמוכה יותר. חומרת הסלולר הראשונה המבוססת על 1440P/VP9 מאפשרת  הנאה מהזרמת וידאו ברזולוציה גבוהה תוך שימוש מופחת בחשמל. בנוסף, מסך ה-Quad HD Super AMOLED בגודל 5.1 מציע את צפיפות הפיקסלים הגבוהה ביותר של 577ppi. הצפייה בתנאי תאורה של אור יום שופרה עם תצוגה בהירה יותר.

אבטחה
ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge בנויים על גרסה משודרגת של Samsung KNOX, פלטפורמת אבטחה מקצה לקצה, כדי לספק תכונות הגנה בזמן אמת מפני התקפות זדוניות פוטנציאליות. 2 המכשירים החדשים מותאמים מידית לארגונים, עם שיפורי MDM's ו-KNOX, שיפשטו וישפרו את ניהול המכשיר הסלולרי. תכונת ה"מצא את המכשיר" מאבטחת מכשירים אבודים ומגנה על מידע אישי דרך מספר שירותים, שכוללים את תכונת ה"נעילת האקטיבציה מחדש של המכשיר", שניתנת להפעלה בשלט רחוק. עם סורק טביעת אצבע מהסוג המשופר, המכשיר מספק בנוסף אימות מהיר ושומר נתונים מוצפנים באחסון המאובטח של המכשיר.

ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge זמינים בישראל החל מהיום 13.4.15 עם אפשרויות אחסון של 32/64/128GB.

בנוסף, הכריז סמסונג ישראל על השקת מוקד שירות לקוחות טלפוני למוצרי המובייל (*6963), שיהיה פתוח בימים א'-ה' בין השעות 17:00-08:00 וביום ו' בין השעות 13:00-08:00. המוקד ינוהל באופן מלא ובסטנדרטים הבינלאומיים של התאגיד הדרום קוריאני עם זמני מענה קצרים ביותר של מוקדנים, שהוכשרו במיוחד לטיפול במכשירי סמסונג.

 Crane Kohמנכ"ל סמסונג ישראל: "סמסונג מצליחה פעם אחר פעם להביא ללקוחותיה את המכשירים הניידים הטובים ביותר בעיצוב עילאי ובטכנולוגיה מובילה, עם חווית משתמש אינטואיטיבית וקלה. מכשירים אלה הם תולדה של הפילוסופיה המובילה אותנו תמיד – חדשנות בלתי פוסקת והקשבה ללקוחותינו".

אורן מרון, (בתמונה למעלה), מנהל חטיבת המובייל סמסונג ישראל: "סמסונג ישראל משיקה היום בישראל את הגלקסי S6 ואת הגלקסיS6 Edge  בגל ההשקות הראשון בעולם. אנו מציבים היום רף חדש בעולם המובייל. מאז נחשפו לראשונה בברצלונה לפני כחודש, מקבלים ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge אינספור תגובות נלהבות וחמות. נעשה ככל שביכולתנו לעמוד בביקושים חסרי התקדים כבר משלב הפריסייל המוצלח.

בימים אלה אנו משלימים גם את השינוי בתפיסת השירות ללקוח בו סמסונג, למעשה, הפכה להיות בפועל מעניקת השירות בישראל. המהלך משלים את חווית המשתמש במכשיר עם שירות הלקוחות של סמסונג, שהושק זה עתה ואנו בטוחים, שלקוחות סמסונג ייהנו מחוויית משתמש שונה לחלוטין מכל מה שהכירו בעבר. אחד ממטרות המהלך היא בניית הקשר הישיר עם לקוחות סמסונג והיכרות טובה יותר עם צורכיהם".

 טווח המחירים החל מ-3,750 ש"ח דומה בכל חברות ה סלולר, למשל בפלאפון - כאן.
 
בתמונה: דוגמה לערכת הפצה של גלקסי 6S Edge של חברת פלאפון.
ערכת הפצה לגלקסי החדש



 
 
Bookmark and Share