Telecom News - סמסונג עם יבמ תפתחנה אפליקציה מבוססת טכונולגיית ביטקוין שתוריד מחירים

סמסונג עם יבמ תפתחנה אפליקציה מבוססת טכונולגיית ביטקוין שתוריד מחירים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> סמסונג עם יבמ תפתחנה אפליקציה מבוססת טכונולגיית ביטקוין שתוריד מחירים
סמסונג עם יבמ תפתחנה אפליקציה מבוססת טכונולגיית ביטקוין שתוריד מחירים
מאת: מערכת Telecom News, 13.4.15, 20:51יבמ סמסונג ביטקוין

Samsung ו-IBM תפתחנה יחדיו אפליקציה, שתשתמש בטכנולוגיית ה-blockchain, שהיא הבסיס לביטקוין, לחיסכון במחירי אחסון נתונים ושרתים.

סמסונג פרסמה על חבירה ליבמ לפיתוח אפליקציה, שמבוססת על פלטפורמת ה-.blockchain ההודעה פורסמה לאחר הודעה קודמת של סמסונג ב-10.4.15 על כך, שהיא תפתח טכנולוגיית אימות טרנזקציות באמצעות אפליקציה של טכנולוגיית ה-blockchain, שבבסיס הביטקוין, טכנולוגיה המאפשרת העברות תשלומים קלות, מהירות , זולות, חוצות גבולות בשיטת P2P ללא התערבות צד ג' או מוסד פיננסי.

Steve Rahman, מנהל האסטרטגיה ב-Samsung Research America אמר, שטכנולוגיית הביטקוין היא מעניינת ויכולה להיות מיושמת בשטחים רבים. הביטקוין הוא רק שימוש ראשוני שלה. ניתן לדמיין שכל דבר אפילו מרשמים רפואיים יכולים להיות מנוהלים בטכנולוגיה זו.

סמסונג רוצה לבנות אפליקציית אימות טובה יותר, שתוריד עוד יותר את המחירים.

איך היא מתכוונת לבצע זאת?

הטכנולוגיה העכשווית של ה-blockchain זולה אמנם מהחלופות האחרות אך גם בה יש למפעיל שלה עלויות כולל מחירי שרתים עקב תהליכי אימות הדרושים לתשלומים באינטרנט ואחסון המידע לגבי הטרנזקציות.

האפליקציה החדשה של סמסונג אמורה להוריד את העלויות הללו ולהוביל למחירי אחסון נמוכים ביותר, שיעודדו חברות לאחסן קבצי מדיה כמו שירים ווידאו על הפלטפורמה מבוססת ה-blockchain. כרגע החברות קונות מאות שרתים ושוכרות קיבולת מספקי שירות שונים.

אם סמסונג תצליח לבצע מהפכה בדרך בה נעשה שימוש בטכנולוגיית הביטקוין היא תביא, למעשה, לשינוי מהותי בעסקיה. חברות ויחידים משלמים כיום כספים רבים עבור אחסון הנתונים בשירותי ענן וסמסונג תוכל להפיק תועלת אם תצליח לפתח את הטכנולוגיה הזו.

התמונה למעלה מאתר newsbtc.
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share