Telecom News - מטומי מדיה מישראל משקיעה ב-Avenlo לחיזוק מעמדה בתחום פרסום דיגיטלי

מטומי מדיה מישראל משקיעה ב-Avenlo לחיזוק מעמדה בתחום פרסום דיגיטלי

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> מטומי מדיה מישראל משקיעה ב-Avenlo לחיזוק מעמדה בתחום פרסום דיגיטלי
מטומי מדיה מישראל משקיעה ב- Avenlo לחיזוק מעמדה בתחום הפרסום הדיגיטלי 
מאת: חיים חביב, 15.4.15, 16:20הסכם השקעה

שתי החברות תשתפנה פעולה בהקמת חברה עולמית מובילה לשיווק באמצעות דוא"ל.

קבוצת מטומי מדיה, שעוסקת בעולם הפרסום הדיגיטלי מבוסס הביצועים, הכריזה היום על השקעה אסטרטגית בחברת ביצועי הדוא"ל  Avenlo, שמתמחה בשיווק באמצעות דוא"ל ומודעות מותאמות לקוח (ad targeting) מבוססי נתונים. מטומי רכשה שליטה של 70% בחברה חדשה, שרכשה את הפעילות העסקית של Avenlo, 30% הנותרים מוחזקים ע"י Avenlo, בכפוף לאופציה לרכישת 30% הנ"ל ע"י מטומי במהלך 3 שנים. סכום ההשקעה מוערך ב-20 מיליון דולרים.

מטומי גובה תשלום מהמפרסמים רק במקרה בו הלקוח מזמין את המוצר של החברה המפרסמת. ההשקעה האסטרטגית ב-Avenlo מחזקת את מעמדה של מטומי במגזר הצומח של שיווק באמצעות דוא"ל מבוסס דאטה ואת יכולותיה בשיווק מודעות מותאמות ללקוח וניהול נתונים. ההכנסות מהפעילות הקיימת של מטומי מפעילות שיווק אימייל עלתה ב-26% ב-2014. הכנסותיה ב-2014 היו כ-260 מיליון דולרים.
 
Avenlo מספקת למפרסמים יכולות רב ערוציות לשיווק של מודעות מותאמות לקוח, מבוססות דאטה ונתונים, מותאמות למגוון מכשירים לרבות מובייל. פלטפורמת אופטימיזציית הדוא"ל שלה משתמשת בנתוני הלקוח באלגוריתמים מבוססי דאטה לשיפור תוצאות המפרסמים תוך שילוב עם מידע התנהגותי, דמוגרפי וסטטיסטיקה מתוחכמת ליצירת מודל אלוגריתמי, שצופה את הפעולות האפשריות של לקוח ספציפי. 

מחקר של חברת Forrester מעריך, שהיקף ההוצאה של מפרסמים בארה"ב על שירותי שיווק באימייל יגיע עד 2019 ל-3.2 מיליארד דולרים.
 
עופר דרוקר, מנכ"ל מטומי: "אנו נותנים קדימות להשקעה בחברות, שפיתחו טכנולוגיות חדשניות ופתרונות מתקדמים, שיתנו ללקוחות המפרסמים ולשותפי המדיה שלנו גישה למערך פתרונות שיווק דיגיטלי חדשני. באמצעות ההשקעה שלנו ב-Avenlo אנו מוסיפים יכולות טכנולוגיות ויכולות ניהול נתונים, שמשפרים את יכולתנו לאסוף, לעבד ולנטר את נתוני הקמפיין ולהביא לשיפור התוצאות עבור הלקוח. Avenlo פיתחה פתרון חדשני לשיווק באמצעות אימייל, מודעות המותאמות ללקוח וניהול נתונים, שיסייעו להגביר את המשך הצמיחה בתחומים חשובים אלה של הפעילות העסקית שלנו. אנו מצפים לעבודה המשותפת עם צוות ההנהלה של Avenlo לסייע לה להתרחב לשווקים בינלאומיים חדשים וביחד לבנות את המובילות העולמית בשיווק באמצעות אימייל".

ג'וסף פריימן, מייסד Avenlo: "אנו נרגשים לאחד כוחות עם מטומי, שמספקת את הניסיון המוכח שלה בפרסום מבוסס ביצועים. Avenlo נמצאת בנקודת איזון וערוכה להמשך צמיחה משמעותית באמצעות התשתית הבינלאומית, היכולות של מטומי ורשת הלקוחות שלה. נמשיך להאיץ את הצמיחה שלנו ולהתרחב לשווקים בינלאומיים חדשים ע"י ההטמעה של הטכנולוגיה החדשנית והיכולות."

Avenlo תמשיך להתנהל ע"י 3 מייסדי החברה: רפאל אלטר, כריס דה-דיגו וג'וסף פיירמן יחד עם צוות ההנהלה העולמי של מטומי.

הסכם השקעה
‏‏ 



 
 
Bookmark and Share