Telecom News - Huawei חשפה את ה-P8 וה-P8 Max עם פונקציות צילום מהפכניות

Huawei חשפה את ה-P8 וה-P8 Max עם פונקציות צילום מהפכניות

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> Huawei חשפה את ה-P8 וה-P8 Max עם פונקציות צילום מהפכניות
Huawei חשפה את ה-P8 וה-P8 Max עם פונקציות צילום מהפכניות
מאת: מערכת Telecom News, 15.4.15, 20:20P8
 
נחשפוHuawei P8  ו-P8 max המהווים שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מתוחכם וביצועי מצלמה מהפכניים בתאורה נמוכה, מעין איזון בין אמנות ופונקציונאליות עם מצבי Light Painting חדשניים לעירור הצד היצירתי של המשתמש.
 
וואווי (Huawei) הסינית ויצרנית הסלולר השלישית בגודלה בעולם, חושפת בדקות אלו את סמארטפוני הדגל (למעשה פאבלטים) החדשים שלה: Huawei P8 Max ו-Huawei P8

מתכונות ה-Huawei P8:P8

מערכת הפעלה אנדרואיד לוליפופ 5.0.2.
מסך 5.2 אינץ'.
מסך המגע מספק חווית שימוש טבעית ואינטואיטיבית: נגיעה כפולה באמצעות האצבע או בפרק האצבע מאפשרת לקבל צילום מסך באורך מלא, בעוד שציור של עיגול על המסך שומר במהירות את התוכן הנמצא בתוך העיגול המסומן.
רזולוציה 1080X1920 פיקסלים. צפיפות 424 ppi.
נפח אחסון .16/46GB
זכרון RAM 3GB.
עובי 6.4 מ"מ.
משקל 144 גר'.
גוף האלומיניום עשוי מקשה אחת. צורת היהלום המוטמעת בגוף המכשיר מדגישה את טקסטורת המתכת. הפאנל האחורי החלק עשוי מפלדה קשיחה המגנה על המכשיר.
צבעים: כסוף, זהב, שחור ואפור.
סוללה 2,680 מיליאמפר.
מעבד של 64 ביט Kirin 930 Octa-Core המביא איתו שיפור של כ-20% בביצועים, בהשוואה למכשירים בעלי חיי סוללה דומים.
פונקציית חיפוש קולי מאפשרת למשתמשים "לקרוא" למכשירם האבוד, שיגיב לקולם דרך הרמקול ויאפשר להם לאתר אותו.
בסביבה, החשופה לרוחות, המכשיר יכול לבטל 90% מקולות הרוח, בשימוש רגיל או עם אוזניות עם מיקרופון יחיד.
פונקציית הדיבורית מאפשרת לבצע שיחות באיכות גבוהה ללא שימוש בידיים בטווח של 2 מטרים, בעוד ערכת שבבים מובנית לפענוח אודיו מאפשרת להכפיל את עוצמת המוזיקה תוך שמירה על אותה איכות הצליל הגבוהה.
 מסך E-ink אופציונלי בצד האחורי של הטלפון מאפשר להפוך את המכסה האחורי המתכתי של המכשיר לקורא ספרים אלקטרוניים (eBook ) תוך שניות.
אפשרות להשתמש ב-2 כרטיסי סים התומכים ב-4G עם 2 חריצי סים גמישים התומכים בכל הפורמטים של כרטיסי סים. 
לאחר שהטלפון זיהה והתחבר למכשיר בלוטות', כמו Huawei TalkBand B2, ניתן לבטל את נעילת המכשיר באופן אוטומטי ללא הזנת סיסמה. 
איכות הנדידה של המכשיר מותאמת באופן אופטימלי לרשתות 4G. המכשיר מציע מהירות גבוהה פי 3 מזו של דגמי הטלפונים הרגילים בהתחברות לרשת עם שירותי נדידה.
מצלמה אחורית 13MP עם 4160X3120 פיקסלים.
מצלמה קדמית 8MP.
 מוצגת גישה חדשה בתכנון מצלמה – מצלמה עם אופטימיזציה לתאורה חלשה, אפילו תנאי תאורה גרועים ביותר, וניגודיות גבוהה.
מייצב תמונות אופטי: ייצוב תמונה אופטי עד ל-1.2° מאפשר למכשיר לצלם וידאו ותמונות באיכות גבוהה תוך נטרול תזוזות של המצלמה, לקבלת תמונות חדות.
חיישן ה-RGBW הראשון בעולם עם 4 צבעים: מגביר את הבהירות ב-32% בתנאי תאורה עם ניגודיות גבוהה ומפחית אותה ב-78% בתאורה חלשה.
עיבוד תמונה עצמאי ברמת מצלמת SLR: מאפשר הפחתת רעשים בצילום וגם זיהוי חכם של תנאי תאורה עם ניגודיות גבוהה, מה שמאפשר למשתמשים לצלם באופן מושלם פרטים עם ניגודיות גבוהה ותאורה חלשה בתמונה אחת.
מעבד תמונה עצמאי ברמת מצלמת DSLR מאפשר הפחתת רעשים בצילום וזיהוי חכם של תנאי תאורה עם ניגודיות גבוהה. מצלם באופן מושלם פרטים עם ניגודיות גבוהה ותאורה חלשה בתמונה אחת.
4 מצבים לצילום איכותי בתאורה חלשה, מצב במאי ומצבי צילום יצירתי משעשעים, כולל צילום עצמי. לכל המשתמשים - ממאיירים ואדריכלים ועד לאנשי תעשיית האופנה יש גישה לאולפן צילום וידאו נייד המספק פונקציות מגוונות וחדשניות לצילום של השראה אומנותית בחיי היומיום.
מצב "ציור באור" (Light Painting) מאפשר, למשל, לצלם גלגל ענק מסתובב בלילה ולהציג את אלומות האור המעגליות בתמונה אומנותית. זהו אחד מ-4 מצבי הצילום בתאורה חלשה עם איכות מקצועית, שממנף את השליטה הידנית בצמצם המצלמה הידני של המכשיר כדי לקלוט כמות אור גדולה. מצב "ציור באור" מאפשר למשתמשים יכולת לצייר ביד חופשית תמונות משלהם באמצעות "ציור באור", תוך שימוש בפנס קטן בחושך.
חידוש נוסף התומך בצילום בתאורה חלשה הוא מצבי בדיקת תאורה ותצוגה מקדימה. המכשיר מציע תצוגה מקדימה של התמונה העתידית, מה שמקל על ביצוע ניסויים יצירתיים עם מקורות אור שונים בחושך.
מצב ה"במאי" מאפשר לביים ולשלוט בעוד 3 טלפונים מבוססי אנדרואיד נוספים בצילום סרטון וידאו מ-4 זוויות בו-זמנית, כמו גם לסנכרן עריכת סרטוני וידאו. זו  פונקציית צילום הווידאו הראשונה בתעשייה המספקת רמת וידאו מקצועית בפאבלט.
יש גם מצב צילום עצמי חדש, שמאפשר הפעלת הגדרות לשיפור תמונה, שנקבעו מראש, כדי לצלם עם התאמה אישית, מה שמאפשר לעוד יותר אנשים ליהנות מצילום עצמי.
תכנון קומפקטי של האנטנה הכפולה, יחד עם טכנולוגיית המיתוג המהיר (switching technology), שמסתייעים בטכנולוגיה Signal+ מתוצרת וואווי, מאפשרים למכשיר לזהות את המצב המיטבי לשימוש. כאשר קצה אחד של האנטנה מכוסה והאות נחלש, יכול המכשיר לעבור מיד לקצה השני של האנטנה במהירות רבה ביותר, מה שמבטיח שמירה על חיבור אות חזק. תכונה זו מפחיתה באופן משמעותי את שיעור ניתוק השיחות.  
 טכנולוגיית Signal+ של המכשיר משפרת את שיעור הקישוריות, אפילו כאשר משתמשים נוסעים ברכבת במהירות העשויה להגיע עד ל-300 קמ"ש.
 המכשיר מגדיל את מהירות ההתחברות לרשת נדידה. על סמך נתוני בדיקות נדידה ביותר מ-20 מדינות ואזורים ברחבי אירופה, צפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אוסטרליה ואסיה, כאשר ביצועי רשת הנדידה ממוטבים עבור רשת דור רביעי (4G), המכשיר מסתנכרן עם שירותי הנדידה של הרשת בערך פי 3 מהר יותר ממכשיר ממוצע.
מחיר: 499 יורו.
ישווק בארץ ע"י אלפא-טלקום ב-12.7.15. מחירו שיהיה בארץ מוערך בין 1,999 ש"ח ל-2,499 ש"ח.
 
כמה מתכונות ה-
P8 Max (העשוי כולו ממתכת) ששונים מ-P8:
מסך 6.8 אינץ', מסך ה-HD הגדול בעולם.P8 Max
עובי 6.8 מ"מ.
משקל 228 גר'.
סוללה 4,360 מיליאמפר.
הסוללה מאפשרת למשתמש מעל 15 שעות צפייה רצופות בקבצי וידאו.
מצלמה קדמית 5MP.
טכנולוגיית מזעור הרעידות של מצלמת המכשיר מורידה את מהירות הצמצם ב-2-3 דרגות, מה שמאפשר למצלמה לצלם תמונות בהירות וברורות יותר ממצלמות אחרות בתנאי תאורה זהים.
יחסי אורך-רוחב של 16:9.
גב המכשיר מעוטר באפקט התזת חול מתכתית ובמרקם אלגנטי. הגב שלם ורצוף. כל הגוף חתוך מבלוק אלומיניום המשמש את תעשיות התעופה והחלל.
 יש פתרון לפיזור חום למניעת התחממות יתר, תוך שימוש בסגסוגת מוליכת החום, שאותה ניתן למצוא גם במכוניות Lexus ו-BMW. מקדם מוליכות החום גבוה פי 9 מזה של פלדת אל-חלד וגבוה פי 3.8 מזה של אלומיניום - סגסוגת המגנזיום שמשמשת לייצור טלפונים רגילים.
מצויד באפליקציות כמו מקרן אלחוטי ((Wireless Projector והדפסה באמצעות בלוטות' (BlueTooth Printing).
מחיר: 599 יורו.
כיסוי עור מנוקד חדשני המאפשר צפייה בשיחות נכנסות בלי פתיחת הכיסוי.

קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, היבואנית הרשמית והבלעדית של וואווי בישראל: "וואווי מתכוונת להסתער על השוק הישראלי עם מכשירי פרימיום מתקדמים ביותר, ובמחירים תחרותיים במיוחד. אלפא טלקום תשיק בישראל את 2 מכשירי הדגל החדשים,P8  Huawei  ו-P8 max  Huawei, לקראת הקיץ, בסמוך להשקתם בעולם. וואווי רואה בישראל שוק אטרקטיבי ביותר התואם לאסטרטגיה הגלובלית שלה, במיוחד עכשיו, כאשר החברה החליטה להתמקד במכשירי פרימיום. וואווי הגיעה להבנות עם אלפא טלקום בנוגע להגדלה משמעותית של תקציב השיווק שלה בישראל, ומתכוונת להשקיע מעל 15 מיליון ש"ח כדי להפוך את המותג 'וואווי' למותג מוביל בשוק הישראלי".

טרם נמסר מחיר המכשירים בישראל.

עדכון 15.4.15, 20:40: סרטון של P8 Max: 



 
 
Bookmark and Share