Telecom News - שתי הכרזות חשובות של גוגל לעולם ה-Big-Data

שתי הכרזות חשובות של גוגל לעולם ה-Big-Data

דף הבית >> חידושים הכרזות >> שתי הכרזות חשובות של גוגל לעולם ה-Big-Data
ראשונים לדווח: גוגל חשפה הבוקר 2 כלים לעולם הביג-דאטה וה-IoT, מה שמאפשר לכל עסק או ארגון מכל סדר גודל להתמודד עם ניתוח נתונים בהיקפים עצומים בזמן אמת ולהפיק מהם תובנות עסקיות ומעשיות בזמן אמת. הכלים הם: BigQuery גרסה 1.7 וכלי חדש DataFlow.
מאת: אבי וייס, 16.4.15, 14:15Google Cloud

גוגל היא גם ספקית פתרונות מקיפים לעסקים וארגונים (מכל סדר גודל, החל מסטארטאפים ועד ארגונים ענקיים ובינלאומיים), במסגרת השירות: Google Cloud  Platform.

במערכת הכלים של Google Cloud יש כרגע 35 סוגי כלים שונים. הבוקר חשפה גוגל גרסה חדשה של BigQuery וכלי חדש בשם Cloud DataFlow. מאמר מקיף על שירותי Google Cloud יפורסם בנפרד.

ניר חינסקי, (בתמונהניר חינסקי משמאל), מנהל Google Cloud Platform אזור MEA: "שני הכלים שאנו חושפים היום שייכים לעולם הביג-דאטה, אחרי שהתנסינו בהם בתוך גוגל. זאת, בעלויות המפתיעות כל אחד, שמחפש פתרונות לעולם הביג-דאטה. 

אנו, במערכות של גוגל, מתמודדים כל יום עם 25 מיליארד חיפושים. כך, שאנו קודם כל מפתחים כלים לעצמנו, להתמודד עם כמות כל כך גדולה של מידע וניתוחי מידע. את הכלים הללו, לאחר שהם בשלים, אנו מוציאים לשוק, ללקוחות שלנו, לאחר שאנו בטוחים, שהכלים הללו מספקים מענה לצרכים אמיתיים.

הכלי הראשון בא לתת מענה להתמודדות עם כמויות גדולות מאוד של מידע. זה מספק לכל עסק וארגון יכולת לטפל בהיקפים הולכים וגדלים של מידע בענן. ככל שיש יותר מידע מאחורי הקלעים בשירותי הענן שלנו, מופעלים יותר מעבדים, יותר מכונות, יותר זיכרונות כדי לטפל במידע הזה. כך, שככל שיש יותר מידע - הטיפול בו יותר מהיר, בדיוק הפוך ממה שחושבים. 

הכלי החדש שלנו, Cloud DataFlow, מאפשר לאסוף מידע מכל דבר, מכל סוג של סנסור של עולם ה-IoT, מכל דף Web, מכל כלי לרבות CRM וכל מה שמפיק מידע. הכלי הזה הוא אגרגטור אדיר של מידע היודע לעשות עליו ETL, מעבד את המידע בענן ומפיק ממנו תובנות העונות לצרכים של מי שמשתמש במידע הזה.

הכלי הזה יודע גם לעבוד בתצורה של Batch ולבצע אנליזות חד-פעמיות וגם בתצורה של Streaming, של ניתוח המידע 'תוך כדי תנועה'. המערכת יודעת לנתח עד 100 אלף שורות של טבלאות בשנייה. זו יכולת אדירה בכל קנה מידה. כך, ניתן להפיק תובנות ממידע זורם מכל סוג בזמן אמת.

הפתרונות החדשים הללו מיועדים למי שרוצה לנתח כמויות מידע עצומות בזמן אמת, החל מהעולם הפיננסי, דרך העיתונות המקוונת, בכל סוגי המדיה כולל במערכות הצבעה מקוונות המחברות בין עולם הטלוויזיה לסמארטפונים בשעשועונים, חידונים וסדרות, וכלה בפתרונות לעולם הפיננסי, לעולם הפורקס ועוד. אנו באים לשוק עם יכולת של ניתוח ואנליזה בזמן אמת תוך כדי זרימת התנועה ובלי להפריע לזרימה הזו. פתרון כזה יכול להגיע רק מחברה עם כוח מחשוב כזה אדיר כמו שיש לנו.

עוד שבועיים, ב-6.5.15, נצא עם עוד הכרזות בעולם הביג-דאטה. הכרזות אלו גם הן על כלים, שאנו קודם השתמשנו בהם אצלנו פנימה, בגוגל, וכעת הכלים הללו בשלים לצאת לשוק העולמי, שצמא לכלים המתמודדים עם היקפי המידע ההולכים וגדלים בקצבים גבוהים".  
 
ביג דאטה



 
 
Bookmark and Share