Telecom News - כל הסודות לגיוס המונים מוצלח ב-Indiegogo עבור היזמים הישראלים

כל הסודות לגיוס המונים מוצלח ב-Indiegogo עבור היזמים הישראלים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> כל הסודות לגיוס המונים מוצלח ב-Indiegogo עבור היזמים הישראלים
סלבה רובין, מנכ"ל ומייסד משותף Indiegogo ביחד עם אריק טורנברג, מייסד משותף Product Hunt חושפים את כל הטיפים והטריקים למסע גיוס המונים (Crowd Funding) בפלטפורמת Indiegogo, הפלטפורמה המועדפת על יזמים ישראליים.
מאת: אבי וייס, 17.4.15, 07:50שני המנכ"לים באירוע

מפגש יוצא דופן (שנולד ביוזמתו של נציג Indiegogo בישראל, אורן סימניאן), הפגיש ב-Temple Bar בת"א ביום 13.4.15 את 2 המובילים של עולם הגיוסים במימון המונים: סלבה רובין, מנכ"ל ומייסד-משותף של Indiegogo ואריק טורנברג, מייסד משותף של Product Hun (שזו מעין רשת חברתית עם דירוגים של קהילת אוהבי המוצרים, הגאדג'טים והשירותים החדשים ביותר, שמקורם גם ב-Indiegogo). שניהם יהודים ושניהם (ככל הנראה) אוהבים את ישראל ובאים לכאן די הרבה...

אריק טורנברג (בתמונה, משמאל): "הקהל הגדול ביותר שלי מחוץ לארה"ב נמצא בישראל. יש כאן אנשים מוכשרים ולכן אני נהנה להגיע לכאן ולמצוא רעיונות, שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. אני חייב להפריך כאן אמת אחת, שנתקבעה בתודעה: לא מדובר כאן במימון המונים. מה ש-Indiegogo עושים זה בכלל לא מימון המונים. זו רכישה מוקדמת של מוצרים ושירותים. לכן, אין כל סתירה בין מה שvo עושים לבין מה ש-VC ומשקיעים פרטיים עושים.מה שחשוב זו הקהילה, ששמה כסף על מוצרים ומדברת עליהם, אצלנו באתר".

סלבה רובין (בתמונה מימין): "זה האירוע השישי, שאני משתתף בו בישראל, וזה מראה ומעיד על ההצלחה שלנו כאן. אני חייב להודות, שמקבלים אותי כאן בחום ואהדה ותודתי לכל התומכים.

התחלתי עם היוזמה הזו ב-2008, אבל אז בכלל 'איש לא שם עלינו'. כולם היו בטוחים, שלא נצליח. לכן, הפלטפורמה המלאה שלנו נמצאת באוויר רק שנה. לקח זמן עד שגייסנו את הכסף ועלינו לאוויר. 60 משקיעים אמרו לנו: לא. כעת הם 'אוכלים את הכובע'. כיום, 15 מיליון איש מבקרים באתר שלנו כל חודש ואנו בגידול פנומנלי אחרי 3 סבבי גיוסים. 300 אלף יזמים כבר הריצו קמפיין גיוס במערכת שלנו. 

יש לי כמה תחזיות ותובנות, שאני מציג כאן ליזמים הצעירים של ישראל:

א. עסקים קטנים ימשיכו להשתמש בפורמט שלנו כדי לקדם את העסק שלהם. זה לא רק סטארטאפים. זה לא רק לעולם ההייטק אלא מכוון לכל תחום עסקי. יש לנו הצלחות גם אצל בעלי ברים ויצרני בירה. אנו לא מגבילים שום נושא בגיוס אצלנו.

ב. רוב הסוחרים ורשתות השיווק בעולם מחליטים בשבילכם מה תקבלו על המדפים. ענקי מסחר דוגמת וולמארט מחליטים מה תקבלו, מה תקנו, מה תראו על המדף או באתר האינטרנט שלהם. אולם, זה העולם הישן. העולם הזה משתנה והעולם מעביר את הכוח לידי הקונים. העתיד טמון בסוחרים, שילמדו מהקונים. הקונים הם אלה שיחליטו מה הסוחרים ימכרו להם ולא להיפך. הלקוחות יקבעו מה יהיה על המדפים. כדאי לשים לב לשינוי הזה ומי יוביל אותו. יש כאן המון אתגרים. 

ג. אין מצב של התנגשות בין המשקיעים לבין Indiegogo. אלה לא דברים סותרים. משקיעים מכל סוג ימצאו דרך להשתלב בעולם של Indiegogo. הם כבר מבינים שזה לא מתנגש. להיפך. אנו הפלטפורמה הנותנת את הדרך המהירה ביותר להוכיח למשקיע או לקרן הון-סיכון, שיש למוצר הנמצא בפיתוח - ערך, שוק, קונים, שותפים ולקוחות. כך, ניתן לבדוק די מהר היכן ואם בכלל ניתן למכור כל מוצר או שירות. לכן, יש כבר VC, שמשתמשים בכלים כמו שלנו כדי לקבל החלטות על השקעות.

אנו נותנים את 'תעודת הכשרות' על המוצר שבפיתוח ומורידים את רוב הסיכונים מהמשקיע. זה תהליך, שהחל וילך ויתגבר. מי שהצליח אצלנו בגיוס יצליח בגיוסים הגדולים הבאים שלו. לפי הסטטיסטיקה שלנו, יש סיכויים של פי 10 לגייס אצל VC למי שהצליח אצלנו. יש לי המון דוגמאות המראות, שזה הכיוון הנכון.

ד. מעורבות הממשלה. זה דבר בלתי נמנע גם בתחום בו אנו עוסקים. כל תחום בחיים שלנו, כשהוא הופך למשמעותי ולצרכני, הממשלה מתחילה להיות מעורבת. יש רצון להגן על המשקיעים ועל הכסף הזורם. אמנם, הממשלות נעות לאט, אבל הממשלות הן אלו המחליטות איך ינוצל הכסף המגיע אליהן כמיסים. אני מאמין, שגם התחום הזה ישתנה. אני מאמין, שהממשלות תירצנה בפלטפורמות כמו שלנו כדי לשאול את האזרחים איך להוציא את הכסף הממשלתי. אני מאמין, ששיתוף הציבור איך להוציא את הכסף של הממשלה, הוא התהליך הבא, שיתפתח מיוזמות כמו שלנו.

אני יזם בנשמתי ולכן יש לי כמה תובנות, שאני מנסה להנחיל ליזמים חדשים. אני מאמין, שכל יזם חייב לבנות לו את הריאליטי שלו והוא צריך ללמוד לבד מה זה אמיתי ומה זה חלום. את החלום הוא צריך כל הזמן לשאוף להגשים, לא חשוב כמה מכשלות ומגבלות יש בדרך. גם אני לא נרתעתי מהמכשלות, שהיו בפני, עד שיצאתי לדרך והגשמתי את החלום שלי.

יש בשוק היזמות כמה אמיתות לא נכונות, שאני חייב להציג כאן:

א. תכנית עסקית. לא צריך תכנית עסקית. נקודה. אם אתה טוב, אתה טוב. אם כתבת תכנית עסקית טובה, אתה סופר טוב ולך תמכור ספרים. התכנית העסקית לא שווה יותר מנייר העיתון של אתמול, שהיום עוטפים בו דגים. זה נייר חסר ערך לחלוטין. כל מה, שראיתי בעולם היזמות, זו התובנה החשובה ביותר שלי. צריך לנטוש את הרעיון של תכנית עסקית. כל תכנית עסקית היא בסיס לשינויים ולמכות, שהיזם יקבל, מבלי לדעת מהיכן תגיע המכה. לכן, צריך ללכת קדימה בלי תכנית עסקית, אם אתה מאמין בחלום שלך.

ב. צריך הרבה כסף כדי להצליח. גם זו שטות. רוב העסקים בארה"ב התחילו עם 6,500 דולרים בממוצע כתקציב התחלתי. זהו. לכן, גם עם תקציב קטן אפשר להתחיל. אפשר להתחיל גם עם כלום. אני התחלתי עם כלום וה-VC זרקו אותי מכל המדרגות. אז מה? זה לא אומר מאומה. יותר חשוב לנוע מהר, להכיר את השוק, להאמין במה שאתה עושה, לבנות צוות טוב. 

ג. רבים חושבים שלהיות יזם זה מהלך לינארי. זה ממש לא נכון. יזמים הם יזמים כללים, דהיינו: עובדים במקביל על כמה משימות וכמה יוזמות. במציאות שאנו חיים, יש פער בין החלום למציאות. אבל אם נהפוך את הסדר, והעיקר הוא החלום, אזי החלום זה הריאליטי של כל יזם. לכן הוא יכול לעסוק בכמה נושאים במקביל, נושאים, שהוא חולם להגשים אותם. בישראל, יש הרבה מאוד חולמים, הרבה יותר מארה"ב ולכן זה דבר גדול כאן. 

אנו, כפלטפורמת Indiegogo עדיין בצמיחה ואנו רוצים לכסות יותר פלחי שוק, שאנו לא נמצאים בהם מספיק. למשל: אמהות לילדים קטנים. יחד עם זאת, הפלטפורמה שלנו טובה למציאת משקיעים, שותפים, עובדים, יצרנים, מפיצים. גם אם לא מצליחים בגיוס, עדיין אפשר להפיק תועלת מהחיבורים הללו דרך הפלטפורמה שבנינו.

העצה המרכזית שלי ליזמים: תחשבו בגדול ותתחילו בקטן ותנועו כל הזמן. צריך להתחיל בנישה ולהתקדם קדימה כל הזמן, עד שמוצאים את המקום המתאים להגשמת החלום בשוק העולמי.

אנו פלטפורמה טובה יותר מפלטפורמות מתחרות מכמה סיבות טובות ואמנה כאן 3 סיבות:

א. אנו פתוחים לכולם. לכל מדינה יש לנו גיוסים מכ-220 מדינות שונות. פלטפורמות אחרות לא מאפשרות דבר כזה.

ב. אנו לא מבצעים תהליכי אימות מאוד הדוקים כמו שעושים בפלטפורמות אחרות. לכן, המערכת שלנו בנויה המון על אמון. צריך לתת המון אמון באנשים במערכת כמו שלנו ועד עכשיו לא התאכזבנו. 

ג. הכל אצלנו פתוח ומבוסס מידע וניתוחי מידע. כל המידע גלוי ליזמים ולמשקיעים. גם מי נמצא בדף הראשון. לכולם יש הזדמנויות שוות להיות בדף הראשון והכללים שלנו ברורים. אי אפשר לקנות אצלנו מקום בדף הראשון. אין דבר כזה. הכל שקוף ופתוח. 

ד. אנו לא מכתיבים ליזם כמה להשקיע בקמפיין שלו. יש שמשקיעים אפס כסף ומצליחים ויש שמשקיעים הרבה כסף ומצליחים. הסטטיסטיקות שלנו גלויות. הן מראות, שמי שעושה וידיאו טוב ביוטיוב, מגדיל מאוד את סיכויי ההצלחה שלו. מי שמתחיל לגייס אצל המשפחה, החברים הקרובים והחוג החברתי הקרוב שלו, מגדיל מאוד את סיכויי ההצלחה שלו. 

ה. יש לנו מחויבות למושג אהבה. אנו מחוייבים לאהבה. זו מחוייבות ליזמים ולמשקיעים גם יחד. אנו אוהבים את מה שאנו עושים. האהבה היא הסוד להצלחה שלנו. שעושים משהו מתוך הלב, מאהבה, זה מצליח. כך אנו מאמינים ופועלים".

כמה עצות בסיסיות נוספות ליזם המגייס ב-Indiegogo:
א. קבע מטרת גיוס הגיונית ולא גבוהה מדי.
ב.למד לתמצת את הנאום שלך (Elevator Pitch) בווידיאו. לא יותר מ- 3 דקות של וידיאו.
ג. משך הגיוס לא אמור לעלות על 40 עד 45 יום.
ד. אל תעבור את ה-20 הטבות, שאתה מספק בקמפיין והמינימום זה 3 הטבות. ניתן לשנות את ההטבות במהלך הקמפיין לפי הפופולריות שלהן.
ה. בחר מראש אם אתה הולך במסלול של Fixed Funding או Flexible Funding. לכל מסלול יש יתרונות וחסרונות עבורך. 
ו. חשוב להציג צוות. אם יש צוות של 3 אנשים ויותר יש יותר סיכויים לגייס מאשר צוות של אדם אחד או שניים. 
ז. לוח הזמנים, שאתה מציג ,צריך להיות מספיק ארוך (לפיתוח ושיווק המוצר) כדי שתוכל לעמוד בכל התקלות והשינויים שיהיו (ויהיו) בדרך עד שהמוצר מוכן.  
ח. החזק את הקמפיין שלך אקטיבי כל הזמן. היה יצירתי כל הזמן. עדכן את המשתתפים כל הזמן.
ט. תגמל אנשים המביאים אנשים אחרים אליך, במיוחד אם אלה חברים שלהם. תגמל אותם עם הטבות מיוחדות וציין אותן בפומבי. 
י. אל תשכח לתגמל את כל מי שהבטחת לתגמל אותו. אסור שתשכח איש, כי זה ששכחת, יכול להרוס לך את העסק די מהר. 
 
INDIEGOGO



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים