Telecom News - נבחרו 6 סטארטאפים חרדיים הזוכים בתחרות של האקסלרטור החרדי קמא טק

נבחרו 6 סטארטאפים חרדיים הזוכים בתחרות של האקסלרטור החרדי קמא טק

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נבחרו 6 סטארטאפים חרדיים הזוכים בתחרות של האקסלרטור החרדי קמא טק
נבחרו 6 הסטארטאפים החרדיים הזוכים בתחרות של האקסלרטור החרדי קמא טק
מאת: אבי וייס, 20.4.15, 21:55הסטארטאפים החרדיים

הם נבחרו מתוך 223 סטארטאפים חרדיים, שנרשמו לתכנית של קמא טק ומתוך 12 סטארטאפים של 5 נשים ו-7 גברים, שעלו לגמר. נראה, שהסטארטאפ המבריק ביותר הוא .Pojo.Me

תחרות הסטארטאפים לתכנית של קמא טק התקיימה הערב (20.4.15). על המודל הייחודי של האקסלרטור החרדי דיווחנו זה מכבר – כאן. האקסלרטור זוכה לתמיכה של חברות הייטק מובילות ושל בכירי תעשיית ההייטק הישראלית. השנה נרשמו 223 סטארטאפים. מתוכם נבחרו לעלות לגמר 12 סטארטאפים (5 של נשים חרדיות יזמיות ו-7 של גברים חרדים יזמים) לאחר תהליך מיון בשיתוף בכירי ההייטק הישראלי. הפרס כולל, בין היתר, מענק של 20,000 ש"ח, ליווי מקצועי, ליווי של עו"ד ושל רואה חשבון, משרדים בחברת הייטק ונסיעה ללונדון ולניו-יורק לפגישות עם משקיעים.

היזמים החרדיים שונים מהחילוניים בצורך להתמודד עם קשיים כספיים מעבר לקשיים רגילים ובצורך להתמודד עם מוסכמות חברתיות בסביבה שלהם ועם תחומי ידע שונים, שהם צריכים לגשר עליהם עקב פערים של מערכת חינוך שונה ולכן הם יזמים מוכשרים.
 
משה פרידמן, מנכ"ל קמא טק: "לפני שנה בדיוק, כשערכנו את תחרות הסטארטאפים החרדיים הראשונה בבית מיקרוסופט בהרצליה, נרשמו לתחרות 20 סטארטאפים. היום, אחרי שנה, נרשמו לתחרות 223 סטארטאפים חרדיים. זה גידול עצום בכל קנה מידה ומצביע על הצלחת המודל שבנינו, בעזרה מסורה של שותפים רבים וטובים, שבראשם עומדים ד"ר יוסי ורדי וזיקה אב-צוק, עם המון תמיכה מסביב. יד ימיני הוא אברימי ווינגוט יזם חרדי (בתמונה  בצד ימין).

בחרנו, באמצעות צוות שיפוט, שעמד בראשו המשקיע יזהר שי (בממונה - במרכז), את 6 הסטארטאפים הטובים ביותר, שנכנסים לתכנית חדשה שאנו משקיעים בה, במקביל להשקת האקסלרטור החרדי הראשון בישראל: סטארטאפים יותר ותיקים ומוצליחים מארחים בתוכם סטארטאפים חרדיים חדשים ומלווים אותם בתחילת דרכם. זה סוג של אינקובטור חדש, שיצרנו בתעשיית ההייטק הישראלית". 

6 המיזמים החרדיים, שזכו בתחרות:

א.  DMC, שרת בתחום הביג-דאטה ופתרונות ביג-דאטה לחברות ביטוח ופיננסים.

ב. חיים וטובי דיקמן - בית פרוג- Prog, מפגש וירטואלי לאנשי מקצוע בתחום העיצוב הגרפי.

ג. שמחה נוימרק ודויד אלקינד - WorkCapital, אשראי והון חוזר לעסקים קטנים בינוניים בענן.

ד.יוני לוקסנברג (בתמונה למעלה, בצד שמאל) ואריאל קליקשטיין Pojo.me, מערכת מהירה לבניית אתרים על בסיס שירותי ענן וורדפרס, עם כ-15 אלף משתמשים וכבר אלף משתמשים משלמים.

ה. דביר לרר, ד"ר דב קרולוביץ, ארי גינצברג - Cognilize, מנוע המלצות מבוסס ביג-דאטה, בונה מלאכותית וניתוח מוטיבציה של הקונים תוך חיזוי קניות עתידיות.

ו. אאור שרף ומיכאל משיאן - EnglishON, פתרון ללמידה של אנגלית בצורת משחק ושעשוע בתוך אתרים קיימים ועל טקסטים ותוכן קיים של אתרים חיים.
 
סטארטאפים בעסקים



 
 
Bookmark and Share