Telecom News - יש כבר 3,000 אפליקציות באפסטור עבור Apple Watch

יש כבר 3,000 אפליקציות באפסטור עבור Apple Watch

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> יש כבר 3,000 אפליקציות באפסטור עבור Apple Watch
יש כבר 3,000 אפליקציות באפסטור עבור Apple Watch
מאת: מערכת Telecom News, 24.4.15, 15:30תמונת מסך אינסטגרם

בשעה ששעון אפל עושה דרכו באטיות לצרכנים בשוק, הרי נכון להיום יש כבר 3,000 אפליקציות מוכנות להורדה עבורו ב-Appstore.

מי שנכנס כעת (24.4.15) לחנות האפליקציות של אפל יכול לראות באפליקציות רבות בצד שמאל את הכיתוב: Apple Watch: Yes  והכיתוב: Works on Apple Watch with an iPhone, שמסמנים, שהאפליקציה מיועדת לשעון כדי להפכו הלכה למעשה לשעון חכם מתפקד.

בנוסף, (מאחורי הקלעים בתחום של המפתחים עצמם) יש אפליקציות מותאמות במיוחד לשעון (המסך שלו קטן בהרבה מהאייפון ומהאייפד) ויש המותאמות לניצול בשעון כשלוחה-הרחבה לאפליקציה לאייפון. זה שלב ראשון בלבד ותגעה עוד אפליקציות רבות. כמו כן, מתחת לדוגמאות תמונות המסך של האייפון מצויות כבר תמונות המסך של שעון אפל. ניתן לחפש אפליקציות לשעון ע"י הקלדה בחנות של Apps for Apple Watch. תצוגה יפה של 500 אפליקציות מתוך ה-3,000 מצויה - כאן.

כרגע האפליקציות הללו נכללות באפליקציות לאייפון ומורידים אותן לסמאטרפון ולא ישירות לשעון. הסמארטפון 5, 5C. 5S, 6, 6+ עם iOS 8.2  או 8.3  ידאג לשאר הסנכרון.

בין האפליקציות מצויות למשל: Twitter, Uber, Evernote, Amazon shop, Instagram, Buzzfeed, Wunderlist, NYTimes, Target, SPG:Starwood Hotels, Nike+Running, Yelp, Citymapper, Dark Sky, Pacemaker, WSJ, CNN, TripIt, TripAdvisor, Elevate, Alarm.com,  ESPN, Barclays, Apple Pay, The Guardian, LINE, Orbitz, Starbucks, Lufthansa, United Airlines, Weather Underground,  AccuWeather, British Airways, Kakao Talk, Fly Delta, Air Canada, WeChat, Shazam, Mint

וגם אפליקציות מישראל כמו JoyTunes Metronome או 24me או TL;DR Email או Yo או Medisafe Medication Reminder.

תמונה לדוגמא של אפליקציית Yahoo weather 
בשעון אפל: 
שעון אפל עם אפליקציית מזג אוויר יאהו

אם ניקח לדוגמה את אפליקציית טוויטר הרי בדף האפליקציה מצויות תמונות של המסכים באייפון אך מתחתן יש כבר תמונות של המסכים מסך שעון אפל של טוויטר
של שעון אפל להלן









 
ורשום בצד שמאל של הדף Works on Apple Watch with an iPhone

כנ"ל בכל שאר האפליקציות. דוגמא נוספת - American Airlines

מהיום מתחילים לקבל את השעון לקוחות. שהזמינו אותו מראש בכמה (9) מדינות בעולם והוא גם יסופק במספר חנויות מצומצם ביותר. אלה יוכלו כבר להשתמש באפליקציות הללו.

עדכון 26.4.15: על האפליקציה Vonage Mobile לשעון אפל, שפותחה בארץ - כאן.



 
 
Bookmark and Share