Telecom News - Qualcomm Ventures משיקה את תחרות 2015 QPrize ה-5 גם לישראלים

Qualcomm Ventures משיקה את תחרות 2015 QPrize ה-5 גם לישראלים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Qualcomm Ventures משיקה את תחרות 2015 QPrize ה-5 גם לישראלים
Qualcomm Ventures משיקה את תחרות 2015 QPrize החמישית  גם לישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 26.4.15, 15:40מוני חסיד

הוכרזה התחרות הבינ"ל החמישית של קוואלקום להשקעות seed והוכפל סכום הזכייה. המטרה: לספק מימון ראשוני לחברות בשלבי פיתוח מוקדמים, בעלות טכנולוגיות אלחוטיות ייחודיות ומבטיחות.
 
קוואלקום באמצעות זרוע השקעות ההון סיכון שלה, Qualcomm Ventures, הכריזה היום על QPrize 2015 - תחרות הבינלאומית השנתית החמישית של החברה להשקעות בשלבים ראשוניים (seed). התחרות שמה לה למטרה לזהות ולספק מימון ראשוני לחברות, שנמצאות בשלבי פיתוח מוקדמים, בעלות טכנולוגיות אלחוטיות ייחודיות ומבטיחות.

יזמים במדינות או באיזורים הכוללים את אוסטרליה, סין, אירופה, הודו, ישראל, קוריאה, אמריקה הלטינית וצפון אמריקה רשאים להגיש מועמדות ולהשתתף בתחרות QPrize.

פיינליסט יחיד מכל אחד מהאיזורים יזכה בעד 250,000 דולרים במימון בדמות אג״ח להמרה מקוואלקום, שתשמשנה כמימון ראשוני. בנוסף, ב-9.9.15  יוזמן כל אחד מהעולים לגמר להתמודד מול הפיינליסטים מאיזורים אחרים במסגרת תחרות הגמר הגדול של QPrize. הזוכה בפרס הגמר הגדול יקבל מימון נוסף של 250,000 דולרים באג״ח להמרה, שיסייעו לו להפוך את התוכנית העסקית של החברה למציאות.

נאגרז׳ קאשיאפ, סגן נשיא בכיר ב-Qualcomm Ventures: ״אנו שמחים להכריז על ההשקה של תחרות QPrize החמישית שלנו, שממשיכה להיות מקור רב ערך של מימון ראשוני עבור יזמים מרחבי העולם. השנה הגדלנו יותר מפי 2 את הסכום הניתן לזוכים שלנו כפרס והוספנו את אוסטרליה כאזור חדש של .QPrize מאז היווסדה של התחרות, הזוכים ב-QPrize גייסו סכום כולל של יותר מ-238 מיליון דולרים במימון מהון סיכון. אנו ממשיכים כל הזמן להתפעל משיעור הקומה של היזמים, שמגישים מועמדות, ושואבים השראה אמיתית מההצלחה הכוללת שלהם״.

מוני חסיד, (בתמונה), מנהל פעילות קוואלקום וונצ'רס ישראל:  "חברות ישראליות נהנות מנוכחות מרשימה בתחרות QPrize , שעורכת קוואלקום וונצ'רס. בעבר זכו חברות ישראליות ב-3 מתוך 4 התחרויות העולמיות. ב-2009 זכתה Panoramic Power, ב-2013 זכתה iOnRoad, וב-2014 זכתה Medisafe. כל החברות זכו בתחרות המקומית וקיבלו פרס בגובה 100,000$ דולרים. כזוכות בתחרות העולמית, הוענק להן מימון נוסף בסך 150,000$ באג"ח להמרה מקוואלקום".  

התאריך האחרון להגשת תוכניות עסקיות הוא ה-10.7.15. לאחר קבלת המועמדויות, Qualcomm Ventures תבחר עד 8 מועמדים סופיים מכל אחד מ-8 האזורים. המועמדים, שיבחרו, ישתתפו בתחרות אזורית, שבה כל אחד מהם יזכה בהזדמנות להציג את הטכנולוגיה שלו מול פאנל, שיעריך לא רק את היתרונות של החדשנות הטכנולוגית ואת הפוטנציאל המסחרי שלה, אלא גם את יכולותיה של הנהגת החברה ואת אפשרות מימושה של התחזית הפיננסית של ההצעה שהוגשה.

כאמור, תחרות QPrize של Qualcomm Ventures מקבלת כעת מועמדים. קבלת פרטים נוספים בנוגע לתחרות, לרבות מידע רקע על הזוכים הקודמים, חוקים ותקנות, הנחיות להגשה או הגשת התוכנית העסקית –www.qprize.com

קרדיט  צילום תמונה עליונה: רמי זרנגר

כתבה על התחרות  ב-2014, שנערכה בארץ, והזוכה הישראלי - כאן
.
מימון



 
 
Bookmark and Share