Telecom News - פלאפון משיקה חבילת פריפייד במחיר הזול בישראל

פלאפון משיקה חבילת פריפייד במחיר הזול בישראל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פלאפון משיקה חבילת פריפייד במחיר הזול בישראל
פלאפון משיקה חבילת פריפייד במחיר הזול בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 28.4.15, 15:20אסף עופר

ההתקשרות באמצעות כרטיס פריפייד משולם מראש מתאימה להורים המעוניינים להגביל את ילדיהם בהוצאות, ללקוחות שלא מעוניינים לחתום על חוזה ולהזדהות בפרטים אישיים מול חברות, ללקוחות שלא מחזיקים בכרטיס אשראי/חשבון בנק לעובדים זרים ולתיירים.
 
פלאפון תשיק מחר (29.4.15) כרטיס פריפייד חודשי, הכולל שיחות וסמסים ללא הגבלה וכן 3 ג'יגה גלישה ב-59 ש"ח בחודש. מדובר במחיר הזול ביותר בישראל לתוכנית פריפייד. לצורך השוואה כיום מציעות חברות הסלולר מסלול של אנלימיטד עם 1 ג'יגה ב-39 שקל בשבוע או 139 שקל לחודש עם גלישה של 4 ג'יגה.
 
בשיטת הפרי-פייד רוכש הלקוח כרטיס משולם מראש עם דקות, SMS ולעיתים גם גלישה, ללא קבלת חשבונית חודשית בסוף החודש. במהלך כל החודש, למשך 30 יום מיום הצטרפותו, יכול הלקוח לדבר, לגלוש ולסמס כאוות נפשו. לאחר חודש התוכנית תסתיים.

ההתקשרות באמצעות כרטיסי פריפייד משולמים מראש מתאימה להורים המעוניינים להגביל את ילדיהם בהוצאות הסלולר, ללקוחות שאינם מעוניינים לחתום על חוזה ולהזדהות בפרטיהם האישיים מול החברות, והיא הדרך היחידה ללקוחות שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי או חשבון בנק להחזיק בקו סלולרי. בין קהלי היעד הרלוונטיים: עובדים זרים, מגזרים, תיירים וכד'.
 
במסגרת התוכנית פלאפון תציע שתי חבילות מרכזיות:
  • שיחות ו-SMS ללא הגבלה ו-3 ג'יגה גלישה ב-59 ש"ח לחודש.
  • שיחות ו-SMS ללא הגבלה ו-6 ג'יגה גלישה ב-79 ש"ח לחודש.
את הכרטיסים ניתן להשיג בנקודות המכירה של החברה, אצל משווקים, בסניפי הדואר וב-997*.
 
אסף עופר, (בתמונה), המשנה למנכ"ל פלאפון: "זיהינו הזדמנות בשוק הפריפייד, בו נוצר פער גדול בין מחיר חבילת האנלימטד בפריפייד, שמחירה המקובל היה עד כה כ-120 ש"ח בחודש, לבין חבילת האנלימיטד בפוסטפייד שמחירה עומד על כ-40-60 ש"ח בחודש, ולכן החלטנו להשיק תוכנית מוזלת ב-59 ש"ח.
 
בעבר נשלט שוק מכשירי הפריפייד בטכנולוגיית דור 2, כאשר בשנה וחצי האחרונות חל ביקוש רב למכשירי דור 3 גם בקרב לקוחות פריפייד, מה שאיפשר לפלאפון להעמיק את אחיזתה בתחום. בנוסף, ראינו שינוי מגמה בקרב לקוחות אלה, שגולשים יותר מבעבר וזקוקים לחבילות גלישה גדולות, בדומה ללקוחות הפוסטפייד. לקוחות רבים שהם עובדים זרים יוצרים קשר עם משפחותיהם וקרוביהם בחו"ל באמצעות הסקייפ או הוואטסאפ, וחבילת פריפייד עם גלישה סלולרית בעלויות מוזלות, תאפשר להם להמשיך ולהיות עמם בקשר".
 
 התקשרות בפריפייד



 
 
Bookmark and Share