Telecom News - סמסונג והסטארטאפ הישראלי Mybitat יפתחו פתרון "בית חכם" לגיל השלישי

סמסונג והסטארטאפ הישראלי Mybitat יפתחו פתרון "בית חכם" לגיל השלישי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סמסונג והסטארטאפ הישראלי Mybitat יפתחו פתרון "בית חכם" לגיל השלישי
סמסונג והסטארטאפ הישראלי Mybitat יפתחו יחד פתרון "בית חכם" לגיל השלישי
מאת: מערכת Telecom News, 28.4.15, 15:46הגיל השלישי

חיישנים ואלגורתמים חכמים של סמסונג וכלי היתוך מידע ואנליטיקה של Mybitat ישמשו לפיתוח פתרון "אינטרנט של הדברים" בבית, שיעקוב אחר מצב בריאותם ורווחתם של קשישים ויאפשר להם להמשיך להתגורר בביתם ולשמור על עצמאותם.
 
סמסונג והסטארטאפ הישראלי Mybitat יפתחו יחד פתרון בית חכם חדשני המיועד לשפר את איכות חייהם של קשישים ולאפשר להם להמשיך ולהתגורר בביתם ללא פיקוח צמוד.

Mybitat היא חברת הזנק בתחום ה-IoT, שמתמחה בטכנולוגיית "האינטרנט של הדברים" - IoT ומפתחת פתרונות מיזוג נתונים ואנליטיקה של Big Data, ומספקת פתרון מהפכני במגורי קשישים. הטכנולוגיה שלה ממנפת את פלטפורמת האנליטיקה של AGT, תוך שהיא מעבדת נתונים והופכת מידע לידע ישים ולתובנות מהפכניות לתחום ההזדקנות. זו הפעם הראשונה בה ייעשה שימוש בפלטפורמת AGT כדי לתכנן פתרון לצרכנים בבתיהם לאחר יישום מוצלח של מספר פרויקטים בתחום ה-Smart CityMybitat מומנה לאחרונה ע"י Moonscape Ventures.

AGT International היא חברת טכנולוגיה בבעלות פרטית המבוססת בציריך, שוויץ. החברה מתמחה באינטרנט של הדברים (IoT) לרבות אנליטיקה ויישומים, פתרונות ענן ושירותים מקצועיים. הפתרונות שלה מאפשרים אופטימיזציה של תהליכי ייצור, ניהול ערים, זרימת תנועה, ניהול בתי חולים וקישוריות בתי ספר.

מרכז האסטרטגיה והחדשנות של סמסונג (Samsung Strategy and Innovation Center - SSIC) הוא ארגון עולמי הפועל בחטיבת ה-Device Solutions של סמסונג ומתמקד בזיהוי וקידום טכנולוגיות חדשות בתחום הבריאות וה-wellness, תשתיות ענן ואחסון נתונים, "האינטרנט של הדברים", מציאות רבודה ועוד. מטה הארגון נמצא בעמק הסיליקון והוא מפעיל סניפים בקוריאה, ישראל ובריטניה.

שוק הפתרונות הטכנולוגיים המיועדים לאוכלוסייה המתבגרת והמזדקנת הוא בעל פוטנציאל עצום. עפ"י מחקר של מכון פיו, בארה"ב לבדה פורשים מדי יום לגמלאות יותר מ-10,000 בני דור ה-baby boomer (ילידי 1946-1964). עפ"י מחקר אמריקני אחר, כ-90% מתוכם מעדיפים להמשיך להתגורר בביתם ולשמור על עצמאותם, בלי להפוך לנטל על המשפחה או לפתח תלות במטפלים ביתיים. 

הפתרון המשותף של סמסונג ו-Mybitat לאוכלוסיית הגיל השלישי יכלול חיישנים מתקדמים, אלגוריתמים, כלי מיזוג נתונים וכלי אנליטיקה התנהגותית, שיאפשרו ניטור השגרה היומית ורווחתם של קשישים השוהים בבית בגפם. הפתרון המשותף יזהה שינויים בהתנהגות או במצב הבריאותי של הקשישים ויתריע בפני קרובי משפחתם או ארגוני סיוע במידה ויש צורך בעזרה. הניטור מרחוק, שיוכל לזהות ולעקוב אחר שינויי דפוס מצבם של הקשישים, יאפשר להם להתאים את הסביבה הביתית שלהם כך שיוכלו להמשיך ולהתגורר בביתם בביטחון ובעצמאות רבה יותר.

קרטיס ססאקי, סמנכ"ל בפיתוח Ecosystem, במרכז האסטרטגיה והחדשנות של סמסונג: "סמסונג מאמינה, שהאוכלוסייה הקשישה יכולה ליהנות מטכנולוגיות חדשות, שתאפשרנה לה לשפר את איכות החיים. העבודה שלנו עם Mybitat תוכל לפשט גורמים מרכזיים בתהליך ההזדקנות ולהקל באופן משמעותי על יחידים ומשפחות".

מתי כוכבי, מייסד Mybitat:"אנו מאמינים, שיש מקום רב לשיפור במערכות הקיימות לטיפול בהזדקנות. אנו מעוניינים להגדיר מחדש את המערכות הללו ולספק לאוכלוסייה המזדקנת חלופות זולות, שפותחות בפניה אפשרויות חדשות.  שיתוף הפעולה עם מרכז האסטרטגיה והחדשנות של סמסונג יאפשר לנו להגיע מהר יותר ליום שבו יותר קשישים חיים בבריאות טובה יותר בסביבה מוכרת ונוחה".

הגיל השלישי בבית



 
 
Bookmark and Share