Telecom News - עדי ברמן מונה לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בסטארטאפ Best TV

עדי ברמן מונה לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בסטארטאפ Best TV

דף הבית >> מינויים >> עדי ברמן מונה לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בסטארטאפ Best TV
עדי ברמן מונה לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בסטארטאפ Best TV
מאת: מערכת Telecom News, 28.4.15, 22:02עדי ברמן
 
הסטארטאפ בסט טי וי (Best TV) מת"א, ספק בינלאומי של טכנולוגיות ושירותים לניהול, הפצת והפקת תכני וידאו ברשת, שמפיץ את מוצרי ברייטקוב (Brightcove) ו-Level 3 האמריקאיות בישראל ונמצא בבעלות חברת ההשקעות רודיום, הודיע על מינויו של עדי ברמן, (36), לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בחברה.

מדובר בתפקיד חדש בבסט טי וי, שנועד להרחיב את הפעילות העסקית בעיקר בתחומי רשתות להפצת וידאו (CDN) של חברת Level 3 ובתחום מערכות לניהול תכני וידאו של חברת Brightcove.

לעדי ברמן ניסיון עשיר בתחום המכירות והפיתוח העסקי והוא הגיע לבסט טי וי מקבוצת פרטנר תקשורת, שם שימש כמנהל לקוחות בכיר וניהל הסכמים אסטרטגיים מול חברות רבות במגוון תחומים כדוגמת מטריקס, מלם, אורמת מיטב דש וברייטמן אלמגור. הוא בעל היכרות מעמיקה עם מגוון תחומים בתעשייה הישראלית ועם גופים בינלאומיים ויש לו ניסיון עשיר בעבודה מול ללקוחות אסטרטגיים בהיקפים משמעותיים תוך עמידה ביעדי מכירה גבוהים, גיוס לקוחות, אינטגרציה מורכבת ושימורם.

גבי רוזנברג, יו"ר בסט טי וי: "בסט טי וי נהנית בשנה האחרונה מתנופת פיתוח וצמיחה וזה הזמן להעשיר את הנהלת החברה במנהל פיתוח עסקי, שתחת ניהולו של יובל גליקס, מנכ"ל החברה, יאפשר לבסט טי וי להרחיב את חוג לקוחותיה ולהציע ללקוחות חדשים וקיימים מגוון עשיר ורחב יותר של שירותים ופתרונות טכנולוגיים". 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share