Telecom News - אינטרנט 100 מגה וסלולר בחבילה ב-30 ש"ח. משרד התקשורת בודק המבצע.

אינטרנט 100 מגה וסלולר בחבילה ב-30 ש"ח. משרד התקשורת בודק המבצע.

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> אינטרנט 100 מגה וסלולר בחבילה ב-30 ש"ח. משרד התקשורת בודק המבצע.
הוט תקעה את המסמר האחרון בארון הקבורה של ה"שוק הסיטונאי" כשיצאה במבצע המראה, שאין צורך ב"שוק סיטונאי" כדי לספק מבצעים זולים. הוט נט ב-20 ש"ח ל-100 מגה והוט-מובייל ב-10 ש"ח לחודש, זה כרגע המבצע הכי זול בשוק.
מאת: אבי וייס, 29.4.15, 19:00לוגו הוט

אמנם גולן טלקום כבר יצאה במבצע של סלולר בשני שקל, אבל זה היה מבצע זמני לסלולר בלבד ולקו שני ומעלה. כעת, הוט-נט יצאה במבצע של חבילה של 20 ש"ח לאינטרנט של כל מהירות עד 100 מגה, זאת, בחבילה משולבת ביחד עם סלולר ב-10 ש"ח לחודש, לשנה.

 (הערה: להוט-נט יש חבילה של 500/10 מגה, אבל רק לעסקים ב-279 ש"ח).

השירות הסלולרי בחבילה החדשה הוא של שיחות ומסרונים ללא הגבלה וגלישה של עד 3 ג'יגה עם האטה לאחר מכן. לאחר שנה המחיר עולה ל-69.90 ש"ח לחודש. אולם, ברור שאחרי שנה הלקוחות יעברו למבצע אחר... 

בכך, קבוצת הוט, שמצפצפת בצורה מאוד חכמה על הסדר "השוק הסיטונאי" (יש אצלה ספק אחד על הרשת בהסדר "שוק סיטונאי": חברת האינטרנט Fast), מוכיחה כעת, שאין צורך בכלל ב"שוק סיטונאי", כדי לספק מבצעים אטרקטיביים מאוד לציבור לקוחותיה בשוק התקשורת.

משרד התקשורת, שרואה כיצד "השוק הסיטונאי" התמוטט ברעש בגזרה של בזק,  ניצב כעת בפני העובדה, שגם בגזרה של הוט לא נשאר מקום לקיומו של "שוק סיטונאי", ולכן המשרד בוחן אם המבצע הזה אינו חורג מכללי התחרות ההגיוניים.

אולם, ברור שמשרד התקשורת יכול לכל היותר להודיע על מועד טקס הקבורה של "השוק הסיטונאי" והקברן הראשי, אבי ברגר (המנכ"ל), בליווי החזן הראשי של המצאת הנפל הזו: גלעד ארדן, ישאו מילות הספד על הקבר הטרי... 

פניתי למשרד התקשורת בשאלה: "פורסמה ידיעה על חבילה של הוט-נט (20 ₪ לחודש) עם סלולר (הוט-מובייל) במבצע ב-10 ₪  לחודש. האם זה נראה לכם סביר?"

תגובה לא קיבלתי. אם אקבל - אעדכן.
אבי ברגר
גלעד ארדן
בתמונה: מנהלי טקס הקבורה העתידי של "השוק הסיטונאי", שנועד למות בטרם עת. אבי ברגר (מימין) וגלעד ארדן (משמאל). 



 
 
Bookmark and Share