Telecom News - נפתחה ההרשמה למחזור שני של אקסלרטור HAC בהרצליה

נפתחה ההרשמה למחזור שני של אקסלרטור HAC בהרצליה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתחה ההרשמה למחזור שני של אקסלרטור HAC בהרצליה
נפתחה ההרשמה למחזור שני של אקסלרטור HAC בהרצליה
מאת: מערכת Telecom News, 30.4.15, 22:02תאיר קובלסקי

דרישות התכנית: סטארטאפים אורבניים עם קשר לחיים בעיר, מחויבות במשרה מלאה למיזם וצוות הכולל מפתח (Developer) ויזמים עם חזון טכנולוגי, יכולות פיתוח, שיווק ותכנות.

מרכז היזמות הטכנולוגי, יוזמה של עיריית הרצליה, הוא מרחב עבודה משותף ליזמים צעירים מגיל 21 ומעלה. האקסלרטור הוא פורמט של 3 חודשים, שמתמקד בחדשנות אורבנית, מיזמים הקשורים לחיים בעיר, טכנולוגיות אזרחיות, האינטרנט של הדברים, קהילות חכמות וחיי קהילה בעיר. את המרכז מנהלת תאיר קובלסקי (בתמונה).  

לאורך 3 חודשים יפגשו היזמים עם כ-30 מנטורים מתוך רשימה של יותר מ-50, על בסיס התאמה אישית, ויעבדו איתם בליווי אינטנסיבי שוטף על אסטרטגיה, מוצר, שיווק, פיתוח עסקי וביג דאטה. הם יקבלו הזדמנות לבטא ושת"פ עם עיריית הרצליה, דאטה-בייס עירוני, חלל עבודה וקשר לערים תאומות להרצליה בעולם. הם ייהנו משיתופי פעולה עם חברות גדולות מעולם ההייטק והיזמות הישראלי וגופים בינלאומיים, שירותי אחסון ושרתים ושירותים מוזלים בתחום הפיננסים והמשפטים.
 
דרישות התכנית: סטארטאפים אורבניים עם קשר לחיים בעיר, מחויבות במשרה מלאה למיזם וצוות הכולל מפתח (Developer) ויזמים עם חזון טכנולוגי, יכולות פיתוח, שיווק ותכנות.

מטרת התכנית היא לקדם בין 6-8 סטארטאפים בשלב המוצר וליצור מפגש וחיבור בין סטארטאפים לעירייה ולקהילות בעיר. לכן, מתאפשרת עבודה עם הסטארטאפים הנבחרים החל מאפיון צרכים ואתגרים של העיר, התושבים, העירייה וקהילותיה ועד ליצירת פיילוט ראשון בעיר. זאת, במטרה להיטיב עם תושבי העיר ולייעל שירותים ותקשורת.

תכנית העבודה כוללת 3 חלקים: בחודש הראשון העבודה תהיה בעיקר על הכרת העירייה והעיר הרצליה לצד מיקוד המיזם. בחודש השני עוסקים בפיתוח הטכנולוגי של המוצר, עיצוב ואפיון חווית משתמש. החודש השלישי מתמקד בשיווק: היזמים יעבדו על פרזנטציה, הגשה, הכנה למפגש עם משקיעים, נטוורקינג, עמידה מול קהל ומול מצלמה.

המחזור הראשון של האקסלרטור הסתיים בחודש מרץ 2015. הסטארטאפים למחזור הראשון נבחרו לפי היכולת של העיריה לעזור להם, דרך הכלים הפוטנציאליים של העירייה והם לא היו בהכרח סטארטאפים, שהעירייה זקוקה לשירותיהם, אלא סטארטאפים הזקוקים לקשרים, יכולות ודאטה. למחזור הראשון נבחרו מיזמים אורבניים מתחום הכלכלה השיתופית וספורט, צריכת מזון חכמה, חנייה חכמה, קשר בין תושבים לנבחרי ציבור, חיפוש ספקי שירות על בסיס קשרים אישיים, תיירות עסקית ותקשורת בישובים קהילתיים. בתום 3 החודשים של המחזור הראשון של האקסלרטור, התקיים אירוע סיום, בו קיבלו 6 המיזמים שנבחרו לצד 2 סטארטאפים, שכבר נמצאים בתהליך התקשרות ועבודה עם העירייה, את ההזדמנות להציג לבכירי עיריית הרצליה, קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים, נציגי חברות בינלאומיות ואנשי מפתח בהייטק הישראלי. 
 
המיונים למחזור השני התחילו. הרשמה - כאן.

סטארטאפ



 
 
Bookmark and Share