Telecom News - פוצחה הנוסחה לגיוס הון ושותפים בארה"ב: חשיפת ההצלחות מפי היזמים

פוצחה הנוסחה לגיוס הון ושותפים בארה"ב: חשיפת ההצלחות מפי היזמים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> פוצחה הנוסחה לגיוס הון ושותפים בארה"ב: חשיפת ההצלחות מפי היזמים
עד היום, כ-95% מהסטארטאפים, שיצאו וניסו לגייס הון ושותפים באה"ב, נכשלו. כעת, מניתוח 2 המפגשים הראשונים של משלחות סטארטאפים, שיצאו כבר לארה"ב עולה, שכל מי שהיה מוכן והתאים עצמו לכללים האמריקאיים, הצליח ובגדול. עדויות ישירות מהמנכ"לים של חברות ההזנק הישראליות, שניסו את המסלול החדש של TechExit והצליחו.
מאת: אבי וייס, 1.5.15, 13:35ארנון שפלן ועירית שפלן

בלעדי: מנכ"לים ומיסדים של חברות הזנק בשלבים הראשונים של חיי החברות לא אוהבים להיחשף, ובמיוחד לא במקרים של גיוסי הון ממשקיעים פרטיים. זו סוגייה מרתקת, שנדונה לא אחת באתר, ולא נעסוק בה כעת בהרחבה. אולם, מתברר, שיש מנכ"לים, שכן מוכנים לחשיפה מלאה תחת שמם וקולם. 

את הצלחת המשלחת הראשונה של יוזמת Tech Exit IS US, שיצאה לארה"ב (סה"כ 10 סטארטאפים) לגיוסי הון ושותפים, משלחת בתחום ה-Medical, תיארנו בהרחבה כאן. המשלחת השניה של 12 סטארטאפים ישראליים בתחומי המדיה המובייל והאינטרנט חזרה אך לא מכבר ממפגש מוצלח מארה"ב 

איתמר מימון, מנכ"ל ומייסד משותף של Spaceek (חברת הזנק בתחום החנייה), מדווח כאן בסרטון על הצלחה כפולה: הוא גם הצליח לגייס מאתר "גיוס ההמונים" של TechEcit, אתר בשם Angel Investment Network, שמאוגדים בו למעלה מ-40 אלף אנג'לים וקרנות הון סיכון מכל רחבי העולם, וגם הצליח לגייס גיוס נוסף, במפגש של המשלחת של המדיה, המובייל והאינטרנט, משלחת, שהוא היה חלק ממנה, שחזרה אך לאחרונה מניו-יורק:

סיכום קצר של האירוע (שנמשך יומיים) בניו-יורק של משלחת המדיה, המובייל והאינטרנט מצוי בסרטון הבא, שבו יזמים ומשקיעים מציינים את ההצלחה של המפגש הייחודי הזה, בין יזמים ישראליים לבין משקיעים ושותפים פוטנציאליים מהשווקים של צפון אמריקה, בתחומים, שבהם היזמים הישראליים מפתחים פתרונות ושירותים חדשים לשווקים הללו:

כפי שחשפנו כאן, כ-95% מהסטארטאפים, שיוצאים לארה"ב לגייס כסף ושותפים (או מנסים לעשות זאת מישראל), נכשלים במשימה הזו מסיבות רבות. לדברי אברי משגב, מנכ"ל TechExit IS US ישראל (בתמונה משמאל), חברת הזנק, שהנציג המתאים והבכיר שלה יוצא לארה"ב מוכן (ועובר הכנה נוספת בניו-יורק) ומשתף פעולה עם תהליכי אברי משגבההכנה היסודיים, אין כל סיבה שלא יצליח לגייס הון ו\או שותפים בצפון אמריקה.

לכן, לאור ההצלחה והביקוש הרב למסלול החדש הזה בקרב הסטארטאפים הישראליים, בקרוב תצאנה משלחות נוספות לארה"ב, שם יקבלו אותם ארנון ועירית שפלן, יזמי ומנהלי TecExit, (בתמונה למעלה), עם כל הצוות המקצועי, שמסייע לסטארטאפים הישראליים בהשגת התכניות והיעדים שלהם שם. 

כך, במיזם TechExit הופכים את המשוואה והאחוזים של כשלון היזמים הישראליים, ומובילים למצב שבו 95% מהסטארטאפים, שהכינו את עצמם נכון, בתהליך המובנה של TechExit, יצליחו במשימה שלהם בארה"ב, לגייס הון ו\או שותפים.

לדברי אברי משגב, כל משקיע או שותף אפשרי, שמגיע למפגש עם היזמים הישראליים, מקבל "קטלוג" אלקטרוני של One Pager על כל חברת הזנק, שתהיה במפגש. כך, שהמפגש כולל הכנה מ-2 הצדדים: גם של היזמים וגם של המשקיעים. דוגמה לקטלוג כזה מצויה כאן, מהמפגש האחרון. זה היה לדבריו הבסיס להצלחת המפגש.

אברי משגב: "בנוסף לגיוסים של הון, הפלטפורמה, שבנינו, של מפגשים פנים אל פנים מלווים בהכנה מקצועית של כל הצדדים, מייצרת הסכמים, שהם בעלי ערך עצום ליזמים הישראליים. אלה הסכמים, ששווים ליזמים הרבה יותר מהשקעה ישירה של כסף תמורת אחוזים בחברה, משום שהם מוכרים ישירות את המוצר (גם העתידי) או השירות בשוקי היעד, ללקוחות ממשיים.

אני כבר יכול לדווח על חלק קטן בלבד של ההצלחות, ושבעקבות האירועים, שנערכו בניו-יורק בתחום המדיקל והמדיה, נחתמו כבר 2 הסכמי הפצה לשוק בצפון אמריקה ע"י הקמת חברות משותפות (ישראליות-אמריקאות, בארה"ב). זאת, בתחומי פתרונות מובייל לתעשיית הרכב ובתים חכמים ובנוסף מתקיים מו"מ מתקדם להענקת לייסנסיג (רישיונות) לחב' גלובלית ענקית מובילה, למוצר פורץ דרך בתחום המדיקל, מוצר שיופץ ע"י החברה העולמית בכל צינורות השיווק הרבים, שיש לחברת ענק זו, הפצה של המוצר בכל רחבי העולם שמחוץ לארה"ב. מבחינת היזמים, מדובר בהצלחה יוצאת דופן ומרשימה, שמזניקה אותם בבת אחת לשוק העולמי, הצלחה שטובה עבורם פי כמה מגיוס הון". 
 



 
 
Bookmark and Share